Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Goedemorgen! Ben weer helemaal vrolijk door het tropische weer! Wat een gedoe zeg, met dat land. Een hengstje bij Nicole? Dat zou ik niet willen. Ik heb sinds weken weer heerlijk gereden op Val, hij kan het gelukkig nog!!

ATE schreef:Tytje schreef:Goedemorgen! Ben weer helemaal vrolijk door het tropische weer! Wat een gedoe zeg, met dat land. Een hengstje bij Nicole? Dat zou ik niet willen. Ik heb sinds weken weer heerlijk gereden op Val, hij kan het gelukkig nog!!
wie weet heeft nicole volgend jaar een veulen hahahhhahah die shidlanders die zijn best bij de hand hahahahahhaha al is ie een 2 maanden geleden geruint

ATE schreef:xan schreef:Hebben jullie al gehoord dat Minneke waarschijnlijk toch wel drachtig is ???
Vorige keer op de echo was er weinig te zien, dus Cindy gister weer heen om te zien hoever Minneke in haar cyclus zat.
Bleek uit de echo dat ze toch drachtig is
ooh wat leuk hopelijk blijft het zitten
xan schreef:Hebben jullie al gehoord dat Minneke waarschijnlijk toch wel drachtig is ???
Vorige keer op de echo was er weinig te zien, dus Cindy gister weer heen om te zien hoever Minneke in haar cyclus zat.
Bleek uit de echo dat ze toch drachtig is
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Goedemorgen,zo eerst ff naar de tandarts en daarna de stad in wat spulletjes voor de vakantie kopen.FF geld uitgeven hahahhaGa vanmiddag ff naar stal,ff me schoon gewassen sjabrakjes brengen en singel die was zeiknat na de les.Nou is ie weer helemaaaal schoon.
waneer ga je op vakantie?

ATE schreef:vanaaf ga ik met lucy naar de twiske of er moet iets tussen komen lucy vind het best wel eng
xan schreef:ATE schreef:vanaaf ga ik met lucy naar de twiske of er moet iets tussen komen lucy vind het best wel eng
Ik hoorde het gister van haar. Ze vroeg of ik ook nog meeging.
Maar Joline heeft vanavond haar eind musical, dus ik heb iets anders leuks.
Maar het gaat jullie zeker lukken, lekker weer hiervoor.
En Ate en Isaac zijn beide superbraaf buiten.
Veel plezier vanavond.