Ik heb eindelijk foto van mezelf in me proviel hahah
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar tis gelukt. 
en die kwam heel vlak achter haar dus schrok ze een beetje, maar ze is/blijft verder wel gewoon goed rijdbaar.
In de galop moet je haar alleen wel goed in houden want ze wilt nogal (te) hard!
Maar ook dat is prima te doen..

Maritdegroot schreef:ik vind jullie een hele goede combinatie en je rijdt verder wel netjes! Maar OMG, wat heeft Rambo een ontzettende lieve uitstraling, Gewoon alleen al dat hoofd als ie in de camera kijkt, echt super mooi!!!
bij wie heb je gespiekt dan 
........

als je niet op let sprint ie zo de box uit of hij gaat bokken of steigeren naar je haha
hij stond ook helemaal bokkensprongen te maken in de stal
leuk ding
Astor schreef:Pebbs schreef:IK HEB ZOO LEKKER GEREDEN ALWEEERR !
Op Twingooo ! 2 weken geleden ook al bij Frans hihi
toen zat ik enorm te vechten, en nu liep ze eerste half uur zoooooo ontspannen !echt helemaal niets in me handen en echt te knabbelen op het bit af en toe en echt rond lopen ipv te hangen in die thiedemann !
en toen gingen we galoppeeren, en was me ontspanning heeelemaal PLEITOS !
toen werd ze weer super sterk en ging ik weer vechten, toen ben ik alleen nog maar gaan draven en gewoon me hand weer stil houden en toen kwam de ontspanning gelukkig weer terug !het begint me steeds meer te lukken om niet te vechten en gewoon ontspannen in me hand te blijven
heb echt superr gereden
oh super wijfieee! zie je dat jullie het wel kunnen samen, twingo is juist een super fijn paardje!
maar mooi dat het ook steeds beter gaat met dat vechten dat het nu een stuk minder wordt!
en ook super dat je haar weer ontspannen hebt kunnen laten lopen, super meis
Pebbs schreef:Flevolander schreef:Wie is joyce ?
Nee ik heb gespiekt van mijn rekenmachine
oh zo hahajoyce is dat blonde meisje dat links van jouw zat ..
Flevolander schreef:Ik zat me vanmiddag even te vervelen en heb even een dobert hoofdstel zo gephotoshopt dat ie helemaal aan mijn wensen voldoet om te kijken hoe dat zou staan![]()
zo staat ie op hun site:
Grote foto:
http://doebert.com/data/img_prod/275.jpg
En dit heb ik er van gemaakt![]()
Ik heb er even een nieuw frontriempje op geplakt, blinde sluitingen en gouden gespen gegeven en een 45 mm aansnoer-neusriem![]()
Ben benieuwd wat het zou kosten als je hem zo besteld, volgens mij zou mijn portomomee dat niet leuk vinden