Karin_88 schreef:Daar ben ik weer.
Universe zal nu op haar nieuwe stal staan, iets over half acht is ze weggereden. Morgen wordt ze gekeurd en als ze goedgekeurd is blijft ze staan.. anders komt ze wel terug.. Baal er wel van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karin_88 schreef:Daar ben ik weer.
Universe zal nu op haar nieuwe stal staan, iets over half acht is ze weggereden. Morgen wordt ze gekeurd en als ze goedgekeurd is blijft ze staan.. anders komt ze wel terug.. Baal er wel van

Sterkte! Ik hoop dat je snel een leuk paardje vindt!

josewoos schreef:Morgen weer naar Ida!

Hopelijk vind je snel iets 'nieuws!' 

) En alles bij mekaar op gewogen is dit het eerlijkste naar Uni toe.

doeidoei!! geniet ervan morgen
Trusten Jolanda!
hahaha anders
Kelly_Taco schreef:

dus toen ging ik met een vriendin winkelen. daar had natuurlijk steeds geen tijd voor
maar nu wel ineens 
krijg ik eindelijk ook zo'n cool kadootje achter me naam

_Anneke_ schreef:Zoo ben ik ook weer
gister werd ik gebeld tijdens school door francisca (eigenarresse van de stal waar JLo staat) dus ik schrok me dood!,, er was misschien wel iets ernstigs anders belde ze niet;
dus ik neem op,
vertelde ze dat JLo gechipt was en dat ze het heel eng vond dus dat het 2 keer moest en dat er daarom een bult zit daar (gaat weer weg hoor) en dat ik haar even een paar dagen niet kan rijden. het viel allemaal mee dus, maar schrok wel even.
nou toen hoefde ik gister ineens niet meer naar JLo toedus toen ging ik met een vriendin winkelen. daar had natuurlijk steeds geen tijd voor
maar nu wel ineens
heb zin in zaterdagkrijg ik eindelijk ook zo'n cool kadootje achter me naam
xandra88 schreef:_Anneke_ schreef:Zoo ben ik ook weer
gister werd ik gebeld tijdens school door francisca (eigenarresse van de stal waar JLo staat) dus ik schrok me dood!,, er was misschien wel iets ernstigs anders belde ze niet;
dus ik neem op,
vertelde ze dat JLo gechipt was en dat ze het heel eng vond dus dat het 2 keer moest en dat er daarom een bult zit daar (gaat weer weg hoor) en dat ik haar even een paar dagen niet kan rijden. het viel allemaal mee dus, maar schrok wel even.
nou toen hoefde ik gister ineens niet meer naar JLo toedus toen ging ik met een vriendin winkelen. daar had natuurlijk steeds geen tijd voor
maar nu wel ineens
heb zin in zaterdagkrijg ik eindelijk ook zo'n cool kadootje achter me naam
Ik schrok mij ook altijd dood als de manege belde op een raar tijdstip!
Dacht ook altijd ow nee hé der zal toch niets aan de hand zijn..... Gelukkig is het maar 1 keer voor gekomen dat er daad werkelijk wat aan de hand was!
Fijn dat Jlo nu geschipt is, vind ik zelf toch altijd een veiliger idee.
nou gelukkig was er nix anders kreeg ik echt een hartverzakking