Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hestejente schreef:En ik kan nog steeds niet rijden.
_Roosmarijn_ schreef:hestejente schreef:En ik kan nog steeds niet rijden.
Pauline je kan wel rijden.

hestejente schreef:Pauline je kan wel rijden.
Ik leer het nog maar net. Omdat ik niet meer als een zenuwachtig brokje op een paard zit leer ik nou pas eindelijk goed zitten. Dat kon ik alleen in galop want dat heeft Manon me een paar weken geleden geleerd

LieZ_Horses schreef:Op Pino heb ik nooit gereden! Final ook niet.

LieZ_Horses schreef:Op Pino heb ik nooit gereden! Final ook niet.

En voor Jolinde omdat ik het aan het begin doodeng vond als ze zo hard ging, was bang dat ik weer zou vliegen, maar de tijd leerde dat ze dat echt nooit zo doen. Schat van een merrie is het!
diiLauraa schreef:LieZ_Horses schreef:Op Pino heb ik nooit gereden! Final ook niet.
Dan heb je echt wat gemist. Final was (IS) echt super leuk!!

hestejente schreef:Het gaat niet om wat je kunt maar om hoe je je er bij voelt.
_Roosmarijn_ schreef:Ik ben voor geen enkel paard bang geweest, alleen een tijdje voor La Morka en voor Jolinde. Voor La Morka, omdat ze me er een keer verschrikkelijk had heeft afgegooit, maar daar ben ik allang weer over heen dankzij Sanne!En voor Jolinde omdat ik het aan het begin doodeng vond als ze zo hard ging, was bang dat ik weer zou vliegen, maar de tijd leerde dat ze dat echt nooit zo doen. Schat van een merrie is het!
Ida heeft me een keer in de les heel erg aan het schrikken gemaakt. Dat was in oktober geloof ik en toen ben ik pas wakker geworden

hestejente schreef:Hee Laura! Gisteren vroeg ik me af of Final nou een volbloed is of een kruising, weet jij dat?

Callista kan in de les al zo druk doen en als je dan de bak bijna voor je alleen hebt wat dan?
_Roosmarijn_ schreef:hestejente schreef:Het gaat niet om wat je kunt maar om hoe je je er bij voelt.
Ik kan ook nog lang niet alles, en ook lang niet alles lukt me. Sterker nog ik heb elke les dat dingen niet lukken. Maar als ik op Gipsy door het bos cross (dat kan omdat ik kan rijden) dan kan het me echt niet schelen dat er dingetjes zijn qua dressuur die nog niet helemaal lukken zoals ik het wil.

Moeten ze weer bijlezen. En het gaat niet eens over onzin.
Knap van ons hea?

hestejente schreef:Al word je 120 zul je nooit anders kunnen. Maar wat ik bedoel: als je niet naar buiten durft omdat je dat eng vindt is er toch wat aan de hand. Afgelopen week stond Aspar regelmatig plotseling stil of maakte hij rare sprongetjes en ik zat me alleen maar te bedenken hoe raar het was dat ik dat niet eng vond
En het gaat nog steeds elke keer beter.
Nou hebben we ook super brave knolletjes. Naja ze kunnen wel is waar af en toe raar doen.. Het blijven paarden. Dat gekke en rare wat ze af en toe doen tijdens zo rit hou je. Maar dat is een angst die je moet overwinnen. Komt vanzelf.