Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

smuidra schreef:

winnitou schreef:@ Meelen hoever kun je wandelen?

winnitou schreef:Heb vandaag een beetje veel last van mijn heup, heb volgens mij een beetje te veel gedaan, ging ook zo lekker.
Moet weer even wat gas terugnemen. Moet vooral heel bewust lopen. Dus aan de wandel.

meelen schreef:Hahaha, ik zie jullie al gaan. Leuk hoor!!!winnitou schreef:Heb vandaag een beetje veel last van mijn heup, heb volgens mij een beetje te veel gedaan, ging ook zo lekker.
Moet weer even wat gas terugnemen. Moet vooral heel bewust lopen. Dus aan de wandel.
Dat herken ik wel ja.
Heb vandaag iets heeeeeeeeeeeel engs gedaan whahahaha.
Voor het eerst bij Sanne achterop de scooter whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Saampies naar Zaandam, was gezellie hoor, en achterop was maar heel even eng. Maar in Zaandam begon ik m'n rug ook wel weer te voelen. Ben vandaag de dag door gekomen met alleen ibruprofen en de pilletjes die jij me had gezegd. We zijn daarna nog naar opa en oma gegaan op de scooter. We gingen wel 40 km p/u
winnitou schreef:Ik vind het roze toch wel schattig hoor. Ze lijken wel een beetje op 2 van de 3 mutsketiers
.
ATE schreef:Ik ben geschrokken toen op Bokt kwam...van alle drukte hier, het was meteen overene als je de hik heb een glas water omgekeerd drinken of heel erg schrikken
LIQUITA schreef: