RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:57

Ow ik dacht dat ik allang verteld had over afgelopen maandag. Niet dus. Nou ja, ik mocht voor het eerst sinds lang weer een keertje op Kanjer! Was hartstikke leuk en het ging wel redelijk, alleen ik had er veel meer uit kunnen rijden dan ik deed. Hij liep best netjes, maar het had een stuk actiever gemogen. Alleen ik durfde er niet zo aan te rijden omdat hij me er vroeger zo vaak af heeft geknikkerd, hihi! Maar volgende keer durf ik het misschien meer Tong uitsteken Whieeee morgen weer paardrijden!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:21

Kom hier ook maar weer eens binnen vallen....met een vraag voor de mensen die in Diever wonen..

Afbeelding
Is deze pony toevallig ergens in omgeving Diever gesignaleerd? Ze is nu in wintervacht donker...lijkt gewoon een zwarte..
Het is een merrie, Shetlander, ongeveer 85 cm hoog, stevig gebouwd, waarschijnlijk veel te dik
Ze zou in Diever staan bij een man die dr voor kleinkinderen heeft..

Als iemand dr gezien heeft, zou je me het willen laten weten?

We zoeken dr omdat ze plots verkocht is...lang verhaal verder. Maar ik zou toch graag weten waar ze nu is..

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:00

Ik woon in Diever maar heb hem nog niet gezien. Of wacht, nouja aan de Veentjesweg staat wel een zwarte shetlander maar die staat er al wel een tijdje. Echt dik vind ik hem, weet niet of het dezelfde is want hij lijkt wel goed onderhouden. Nette afgeknipte staart en niet te dik ofzo... Maar die staat er al wel een tijdje hoor.

En oja maandag, ook nog niet verteld. Tong uitsteken Mocht op Oppy, was héél lang geleden (al voelde het niet zo lang, Ini vroeg namelijk hoe lang het al geleden was en ik vond het niet zo lang, dus ini in het schrift kijken, Tamara: Kanjer, Tamara:Kanjer, Tamara:fotty, Tamara:Partyman, Tamara: kanjer... uh oke misschien toch wel lang geleden. Tong uitsteken )
Uiteindelijk ging het echt super fijn, de galop zat echt enorm verrot want zijn achterhand zat er niet onder dus het zat enorm uit elkaar gevallen. Maar na een paar korte tikken zat ik in een normale, fijne galop. En daarna was die ook enorm fijn, lekker actieve achterhand en alles en ook wel nageefelijk. Lachen Ja, was wel weer leuk. Ben benieuwd op wie ik morgen mag. Haha! (Hoop Kanjer (A) Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:37

_Mara_ schreef:
de galop zat echt enorm verrot

Haha ik moet toch elke keer weer grijnzen als ik dat weer lees of hoor, gewoon zo grappig, hihihi Haha! . Maar hij liep super netjes! Heb echt geen ideeeeee op wie ik kan verwachten dat ik morgen mag. Vorige week waren er vier paarden voor m'n naam doorgekrast, het varieerde van Livius tot Jelle dus geen idee wat ik kan verwachten, hihi Haha! . Ben benieuwd!

Ik woon in [***] en ook daar heb ik hem niet gezien, Marleen. Ook niet echt op gelet trouwens, ik ga m'n ogen eens open doen.

Hoe gaat het met je knie, Sarah?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:42

ik kom nooit in diever of omstreken dus kan niet helpen met de zoektocht!

Oppy kan ik echt helemaal niks mee... vind het een schat van een beest maar we missen echt de klik!

Met mijn knie gaat het op zich wel goed, redelijk volgens planning alleen het passief buigen (dus laten buigen door fysio en mn vriend, ik mag zelf nog niet) gaat niet zo best, doet vreselijk veel pijn en de knie zwelt er flink van op. Maar dit moet wel beter gaan worden! Volgende week mag de spalk eraf en mag ik langzaam gaan beginnen met trainen, mn been weer gaan gebruiken dus! Erg spannend!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 12:05

Lijkt me indd spannend dan Sarah!

Zal binnekort zelf ook eens kijken in Diever indd. Zo groot is dat niet...pony moet toch te vinden zijn Clown

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 16:30

Ik hoop dat je de pony vindt, Marleen. Lachen

Ik heb net weer even met Kwallie VD gedaan, en wat nieuws geleerd Lachen Ze pikt sommige dingen snel op, sommige dingen doet ze eeuwen over Tong uitsteken Op kamp ben ik met buigen begonnen, en vandaag was het moment dat ze me genoeg vertrouwde voor de buiging. Haha! Met veel moeite ging ze met haar hoofd parallel aan de grond en de benen gebogen in de buiging Lachen Ook hebben we nu een grote plas in de bak dus daar hebben we even fijn voetjes gegeven om het water weg te vegen Haha! Je zou d'r gezicht moeten zien, joh, he? Waar is dat water nou? Oh daar komt t weer Lachen Ook blijf kent ze nu Lachen Ze is heel fanatiek in schoppen naar de zweep met d'r achterbeen, haha. Ook kan ze een rondje om d'r as draaien.

Ze zit nu héél dik in d'r vacht, net een teddybeer. Ze lijkt nu een stuk jonger, eerder 2 ipv 5. En een stuk schattiger! Ook wordt ze, als het kouder wordt, een stukje drukker. Thuis niet zo erg, maar als we in de les zijn! Net een tijdbommetje, één keer been en ze knalt met vier benen tegelijk de lucht in. Maar daardoor hebben we wel mooi 1.20m gesprongen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 21:00

Haha zo te horen gaat het super met jullie samen, Donja! Leuk om af en toe te horen hoe het gaat!! Lachen

Gisteren heb ik zooooooo heeerlijk gereden! Ik mocht op Nini, leuk leuk leuk! In de stal was ze op z'n zachts gezegd wel een beetje boos Duivel , maar bij het rijden was ze superfijn! Lekker voorwaarts maar nog wel met een rem er op, en gewoon fijn. Bij iedereen zag het er trouwens erg goed uit vond ik! Whieee zin in volgende week Knipoog

Met Oppy heb ik precies hetzelfde als jij, Sarah. Ik heb er al tijden niet meer op gereden hoor, maar hoewel ik het inderdaad een ontzettende lieverd vind, heb ik ook niet echt die 'klik' met hem. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om hem ontspannen en netjes bij elkaar te laten lopen. (al helemaal niet tegelijk Tong uitsteken ). En ik kan hem geloof ik niet uitzitten Bloos .
Fijn dat het langzamerhand al wat beter met je knie gaat Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:51

marleendv_88 schreef:
Kom hier ook maar weer eens binnen vallen....met een vraag voor de mensen die in Diever wonen..

Afbeelding
Is deze pony toevallig ergens in omgeving Diever gesignaleerd? Ze is nu in wintervacht donker...lijkt gewoon een zwarte..
Het is een merrie, Shetlander, ongeveer 85 cm hoog, stevig gebouwd, waarschijnlijk veel te dik
Ze zou in Diever staan bij een man die dr voor kleinkinderen heeft..

Als iemand dr gezien heeft, zou je me het willen laten weten?

We zoeken dr omdat ze plots verkocht is...lang verhaal verder. Maar ik zou toch graag weten waar ze nu is..

Heb in de buurt van boer en peerd (geloof 2 huizen daarnaast ofzo,) wel zo'n pony'tje gezien. Gingen ze mee wandelen...
't Had oranje peesjes om ^^ Zou dr best eens geweest kunnen zijn, denk ik. Vond 't in ieder geval wel echt een kleintje Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:42

Oke dankje, dan gaan we daar ook kijken iig! Lachen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:52

Gister weer paardgereden en mijn gevoel was uitgekomen (niet mijn droom want daarin zat ik op RW Koe ) Nee ik mocht weer op Kanjer. Haha! Meneer was braaf geweest zij degene van wie ik hem overnam maar hij was wel gemeen want in de galop ging die errug hard. Uh.... oke. En ik zat erop en hij ging best hard voor zijn doen en zijn oortjes stonden naar voren geprikt en direct kwam mijn herinnering terug. Want rond deze tijd, iets dichter naar de kerstvakantie toe, zat ik ook op Kanjer en was die ook al zo blij en lag ik er na 2 minuten alweer af. Dus me knieeen zaten vast gelijmd en me teugels niet te lang. Vork

Hij was al wel lekker los maar nog niet heel erg voorwaarts dus moest hem wel wat tikjes geven en op een gegeven moment gaf die zelf ook aan dat die ontspannen was ----> zijn onderlip kletterde er lekker op los. Clown (Mij is in ieder geval gezegd/geleerd dat hij dan ontspannen is dus dat nam ik ook aan.) Maar toen kwamen we steeds dichter bij de galop en daar keek ik niet heel erg naar uit, was doodsbang om eraf te vallen. Tong uitsteken (Ja ik zei wel heel stoer tegen Ini toen we nog buiten reden dat mijn angst voor Kanjer wel weg was, maar eigenlijk nog niet helemaal Schijnheilig ) Maar ik moest er toch aan geloven en ik vond ook wel dat ik gewoon moest gaan dus oke, daar gingen we. Me teugels lekker kort en goed achterover, nou ik weet niet hoevaak ik zijn hoofd naar beneden heb voelen gaan en op een gegeven moment waren me teugels ook wel een halve meter lang ofzo, maar tot een bok is het gelukkig niet gekomen. En toen zei ini opeens (want bij mij was die totaal niet voorwaarts in de galop) : "Waar is je zweepje?!!" Ik dacht, in me hand en die ga ik niet gebruiken ook. Vork Heb hem toch wel 1 tikje gegeven want op een gegeven moment voelde het wel alsof we op de plek galopeerde. Tong uitsteken Maar ik was hemelsblij dat ik erop was blijven zitten. Haha!

En daarna was die super ontspannen en ging die ook nageefelijk lopen. En achterwaarts ging echt super, eerst stil staan, meneer ging netjes in 'de krul staan' (klinkt een beetje negatief maar hij stond dus gewoon netjes nageefelijk) en ging super netjes naar achteren. Was super trots en blij Lachen

Ik heb nog fijner op hem gereden maar hij was toch wel weer in goede doen. Maar het had denk ik net zo lekker gekund als anders als ik hem wat meer had durven rijden. Maar ik was toch wel een beetje huiverig aangezien het erg onstuimig weer was en meneer aardig vrolijk en geintresseerd in alles dat bewoog en stil stond. Tong uitsteken Maar ik wil er zeker weten volgende keer best wel weer op. Haha!

EDIT: en woow dit was een best wel lang verhaal Tong uitsteken Maarja, wat wil je met een superpaard als Kanjer. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 12:04

Haha leuk stukje, Mara Haha! . Het zag er echt goed uit maar die keer buiten (de keer vóór m'n vader foto's maakte Tong uitsteken ) liep hij echt zoooo super bij jou! Nu ging het gewoon heel goed en netjes, toen ging het echt super, hihi!

Ik mocht zelf op Melina! Had ik nog nooit op gereden maar ze is zooooo leuk! We gingen wel een beetje hard maar het is echt een geweldig leuk paardje en ze zit echt heerlijk. Echt genieten was het. Hebbeh Tong uitsteken Vork
Whieeeee zin in maandag!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:06

Nou Marleen, heb je je pony al terug? Lachen

Haha, ik heb de fotos binnen Haha! Marjolein, Jori, Kwal en ik staan er weer charmant op Haha!

Jahoe, eindelijk stageplek [ja, ik weet t, stage in de 3e. 't Is een snuffelstage van 5 dagen Knipoog ] Bij een manege voor gehandicapten. Lachen Ik heb er superveel zin in! Ik mocht eigenlijk nog niet naar een plek zoeken van de decaan, maar anders moet ik straks bij de c1000 vakkenvullen als stage en daar heb ik geen zin in Tong uitsteken

Nog nieuws?

[EDIT] heeft iemand trouwens het emailadres van Marileen? Ze heeft nog wat fotos van kamp Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:44

QualityLover schreef:
Nou Marleen, heb je je pony al terug? Lachen

Haha, ik heb de fotos binnen Haha! Marjolein, Jori, Kwal en ik staan er weer charmant op Haha!

Jahoe, eindelijk stageplek [ja, ik weet t, stage in de 3e. 't Is een snuffelstage van 5 dagen Knipoog ] Bij een manege voor gehandicapten. Lachen Ik heb er superveel zin in! Ik mocht eigenlijk nog niet naar een plek zoeken van de decaan, maar anders moet ik straks bij de c1000 vakkenvullen als stage en daar heb ik geen zin in Tong uitsteken

Nog nieuws?

[EDIT] heeft iemand trouwens het emailadres van Marileen? Ze heeft nog wat fotos van kamp Lachen

Whieeh, ja, ik heb de foto's ook Tong uitsteken Weer bijzonder charmant ×D
E-mail weet ik niet.... Ze heeft wel hyves Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 15:17

Heb je de pony alweer gevonden, Marleen? Als je vanaf Dieverbrug de brug over naar [***] gaat, dan die 80-weg langs de ijsbaan van [***] gewoon rechtdoor crosst zodat je richting Spier/Lheebroek, enz rijdt, dan kun je als je [***] voorbij bent kiezen of je rechtdoor gaat of linksaf. Bij die kruising is aan de linkerkant ook een weitje waar nu ook pony's in staan, onder andere een kleine zwarte. Misschien is die het ook wel Lachen , ik had die iig nog nooit eerder gezien.

Maandag mocht ik weer op Melina en het was nóg leuker dan vorige keer! Er stonden wel allemaal pionnen in de hoeken van de bak; die hebben natuurlijk allemaal tanden en zijn dus levensgevaarlijk. Ze voelde dus wel wat meer gespannen dan vorige keer, maar ze wou er op zich wel langs. Alleen we gingen soms wat harder dan gepland. Toch was ze wel erg fijn vond ik, ik heb nu ook wat meer gevraagd en na een tijdje ging ze dan ook echt fijn lopen. Maar de galop voelde wel een beetje ongecontroleerd, hihi. Er zat wel een stuur op maar niet echt een rem. Althans, de overgang van galop naar draf was wel te maken, maar er was niet echt sprake van een rustig arbeidsgalopje, hihi. Maar het is echt een van de geweldigste fantastische superpaarden op aarde! Cool

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 15:20

Iemand met Hyves, kan die contact opnemen met Marileen? Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 23:05

De pony nog niet gevonden...maar ook gewoon nog geen tijd gehad om te zoeken! Scheve mond

Weet wel 100% zeker dat ze iig in Diever of net er buiten staat. Maar ik kan altijd nog eens kijken als ik ooit tijd heb om daar in de buurt eens rondjes te gaan rijden

Evelien, leuk dat rijden op Melina leuk was Knipoog

Donja, waar is die manege? Ik ga van de zomer misschien nog een week in Drenthe, Westerbork geloof ik, ponykampen begeleiden voor gehandicapten ofzo

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:37

Klopt Marleen, Prinses Margriet manege Knipoog

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:31

heeey

ik ben van plan hier op ponykamp/instructieweek te gaan met mijn eigen pony
heeft iemand er ervaring mee en kan iemand misschien informatie geven ?
ben helemaal verliefd op de site en lijkt me heel gaaf Haha!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:39

Ik ga volgend jaar ook weer! Lachen

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:41

Ik kom mij melden in dit topic, mag toch wel? Haha!
Ik ga als het goed is samen met Carlijn [loveginger] naar dit kamp. Haha!

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:41

Leuk! Ja
Ik ga volgend jaar weer samen met Marijee. Knipoog Haha!

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:42

Weet jij toevallige hoeveel weken er zijn en welke datums die weken zijn ? Knipoog

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:48

Week 1 - zondag 12 juli t/m zaterdag 18 juli
Week 2 - zondag 19 juli t/m zaterdag 25 juli

Voor meer info moet je Ini Slot maar ff bellen of mailen. Knipoog

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:59

Ik heb er gewoon zo zin in! Haha!