Whieeee morgen weer paardrijden! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Whieeee morgen weer paardrijden! 
Mocht op Oppy, was héél lang geleden (al voelde het niet zo lang, Ini vroeg namelijk hoe lang het al geleden was en ik vond het niet zo lang, dus ini in het schrift kijken, Tamara: Kanjer, Tamara:Kanjer, Tamara:fotty, Tamara:Partyman, Tamara: kanjer... uh oke misschien toch wel lang geleden.
)
Ja, was wel weer leuk. Ben benieuwd op wie ik morgen mag.
(Hoop Kanjer (A)
) _Mara_ schreef:de galop zat echt enorm verrot
. Maar hij liep super netjes! Heb echt geen ideeeeee op wie ik kan verwachten dat ik morgen mag. Vorige week waren er vier paarden voor m'n naam doorgekrast, het varieerde van Livius tot Jelle dus geen idee wat ik kan verwachten, hihi
. Ben benieuwd!

Ze pikt sommige dingen snel op, sommige dingen doet ze eeuwen over
Op kamp ben ik met buigen begonnen, en vandaag was het moment dat ze me genoeg vertrouwde voor de buiging.
Met veel moeite ging ze met haar hoofd parallel aan de grond en de benen gebogen in de buiging
Ook hebben we nu een grote plas in de bak dus daar hebben we even fijn voetjes gegeven om het water weg te vegen
Je zou d'r gezicht moeten zien, joh, he? Waar is dat water nou? Oh daar komt t weer
Ook blijf kent ze nu
Ze is heel fanatiek in schoppen naar de zweep met d'r achterbeen, haha. Ook kan ze een rondje om d'r as draaien.

, maar bij het rijden was ze superfijn! Lekker voorwaarts maar nog wel met een rem er op, en gewoon fijn. Bij iedereen zag het er trouwens erg goed uit vond ik! Whieee zin in volgende week
). En ik kan hem geloof ik niet uitzitten
.
marleendv_88 schreef:Kom hier ook maar weer eens binnen vallen....met een vraag voor de mensen die in Diever wonen..
Is deze pony toevallig ergens in omgeving Diever gesignaleerd? Ze is nu in wintervacht donker...lijkt gewoon een zwarte..
Het is een merrie, Shetlander, ongeveer 85 cm hoog, stevig gebouwd, waarschijnlijk veel te dik
Ze zou in Diever staan bij een man die dr voor kleinkinderen heeft..
Als iemand dr gezien heeft, zou je me het willen laten weten?
We zoeken dr omdat ze plots verkocht is...lang verhaal verder. Maar ik zou toch graag weten waar ze nu is..
) Nee ik mocht weer op Kanjer.
Meneer was braaf geweest zij degene van wie ik hem overnam maar hij was wel gemeen want in de galop ging die errug hard. Uh.... oke. En ik zat erop en hij ging best hard voor zijn doen en zijn oortjes stonden naar voren geprikt en direct kwam mijn herinnering terug. Want rond deze tijd, iets dichter naar de kerstvakantie toe, zat ik ook op Kanjer en was die ook al zo blij en lag ik er na 2 minuten alweer af. Dus me knieeen zaten vast gelijmd en me teugels niet te lang.
(Mij is in ieder geval gezegd/geleerd dat hij dan ontspannen is dus dat nam ik ook aan.) Maar toen kwamen we steeds dichter bij de galop en daar keek ik niet heel erg naar uit, was doodsbang om eraf te vallen.
(Ja ik zei wel heel stoer tegen Ini toen we nog buiten reden dat mijn angst voor Kanjer wel weg was, maar eigenlijk nog niet helemaal
) Maar ik moest er toch aan geloven en ik vond ook wel dat ik gewoon moest gaan dus oke, daar gingen we. Me teugels lekker kort en goed achterover, nou ik weet niet hoevaak ik zijn hoofd naar beneden heb voelen gaan en op een gegeven moment waren me teugels ook wel een halve meter lang ofzo, maar tot een bok is het gelukkig niet gekomen. En toen zei ini opeens (want bij mij was die totaal niet voorwaarts in de galop) : "Waar is je zweepje?!!" Ik dacht, in me hand en die ga ik niet gebruiken ook.
Heb hem toch wel 1 tikje gegeven want op een gegeven moment voelde het wel alsof we op de plek galopeerde.
Maar ik was hemelsblij dat ik erop was blijven zitten. 
Maar ik wil er zeker weten volgende keer best wel weer op. 
Maarja, wat wil je met een superpaard als Kanjer.
. Het zag er echt goed uit maar die keer buiten (de keer vóór m'n vader foto's maakte
) liep hij echt zoooo super bij jou! Nu ging het gewoon heel goed en netjes, toen ging het echt super, hihi!

Marjolein, Jori, Kwal en ik staan er weer charmant op 
] Bij een manege voor gehandicapten.
Ik heb er superveel zin in! Ik mocht eigenlijk nog niet naar een plek zoeken van de decaan, maar anders moet ik straks bij de c1000 vakkenvullen als stage en daar heb ik geen zin in 
QualityLover schreef:Nou Marleen, heb je je pony al terug?
Haha, ik heb de fotos binnenMarjolein, Jori, Kwal en ik staan er weer charmant op
Jahoe, eindelijk stageplek [ja, ik weet t, stage in de 3e. 't Is een snuffelstage van 5 dagen] Bij een manege voor gehandicapten.
Ik heb er superveel zin in! Ik mocht eigenlijk nog niet naar een plek zoeken van de decaan, maar anders moet ik straks bij de c1000 vakkenvullen als stage en daar heb ik geen zin in
Nog nieuws?
[EDIT] heeft iemand trouwens het emailadres van Marileen? Ze heeft nog wat fotos van kamp
Weer bijzonder charmant ×D
, ik had die iig nog nooit eerder gezien.