Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je hebt er in ieder geval mooi weer bij. Maak je hem ook "spetterontsnapproef ????"
Er lag ook weinig mest in zijn stal
en morgen doet noes pina en heb ik pas half 9 s avonds les
beetje nutteloos eigenlijk
doeiii
ik heb ook honger word verwaarloosd vandaag op mn werk
mn baas is nog niet terug
dus ook nog geen eten 
ik wacht nog even en dan gooi ik het kantoor even dicht doe ik wel vaker als ik trek heb haha
Ik was nog even met riek en kruiwagen langs geweest toen ze buiten stonden. Had namelijk niets te doen. Was ook met riek en kruiwagen langs Dox en Champ gehobbeld
Hihihi, hopenlijk vonden jullie dat niet heeeeel erg....
djinnie schreef:Uhm, Karin, dat er weinig mest in zijn stal lag kon kloppenIk was nog even met riek en kruiwagen langs geweest toen ze buiten stonden. Had namelijk niets te doen. Was ook met riek en kruiwagen langs Dox en Champ gehobbeld
djinnie schreef:Uhm, Karin, dat er weinig mest in zijn stal lag kon kloppenIk was nog even met riek en kruiwagen langs geweest toen ze buiten stonden. Had namelijk niets te doen. Was ook met riek en kruiwagen langs Dox en Champ gehobbeld
ik leef nog hgoor haha kim late reactie maar welkom
en de ns ook

moskaichamp schreef:he tamara,
ik dacht al heeft mijn verzorgster in een vlaag van waanzin gemest![]()
hartstikke bedankt! scheelde weer.
ik hoop dat ze klaar zijn met die bak. john belt me zo want dan weet ik of d eles door kan gaan. aan de andere kant Pieter en Fallon door de bak zien vliegen is ook niet slecht
(na weken zeuren) en nu wil ik een franse bull.. Dus veer.. waar komt de jouwe vandaan.. ik ben een beetje aan het rond neuzen