Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dlientjuh schreef:ik vond het zon onzin dat er helemaal pers bij hilligersberg was
hun waren vorig jaar geen kampioen hoor
haha ik snap niet helemaal wat je bedoelt eigenlijk...... dlientjuh schreef:neee... toen ze de proef reden kwam er een hele camera ploeg
remi schreef:dlientjuh schreef:neee... toen ze de proef reden kwam er een hele camera ploeg
Die camaraploeg was van Zapsport oid, wordt over 3 weken uitgezonden. Zapsport heeft zelf contact opgenomen met onze manege om te vragen of ze zondag konden komen filmen.
dlientjuh schreef:okidoki![]()
jij bent dus van hilligersberg![]()
blijft daisy (tofie fee) nu op jullie manege?
tranen schoten wel even in onze ogen toen we haar zagen

FenDT schreef:Haha jeehhh gewoon Nederlands Kampioen dusHee bauk misschien komen we in de krant.. bij de manege gaan ze wat opsturen + foto
En er hangen ook foto's in de kantine heel coooooll
We worden beroemd!
FenDT schreef:Haha jeehhh gewoon Nederlands Kampioen dusHee bauk misschien komen we in de krant.. bij de manege gaan ze wat opsturen + foto
En er hangen ook foto's in de kantine heel coooooll

frappa schreef:Het is ook zo dat de winnaars van de A poule, pony's en paarden zich nederlands kampioen mogen noemen. Zij zijn namelijk de beste van nederland omdat de A poule de hoogste klasse is. Alle andere poule's zijn kampioen van die poule.
Iedereen nog gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
![]()
en nu op naar de A en B poule paarden. Dan moet ik zelf meerijden met de vrijdagavondcarrousel van Manege hillegersberg, mijn 1e jaar en tevens moeten we de titel verderdigen. Heb er zin in !!!

remi schreef:dlientjuh schreef:neee... toen ze de proef reden kwam er een hele camera ploeg
Die camaraploeg was van Zapsport oid, wordt over 3 weken uitgezonden. Zapsport heeft zelf contact opgenomen met onze manege om te vragen of ze zondag konden komen filmen.

(De linker ben ik dus) Met die mooie dansende pony
Ursje78 schreef:Weet misschien iemand hoe de bak eruit ziet in Capelle? Zijn er hekjes, is er een tribune enz.