Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dlientjuh schreef:ik vond het zon onzin dat er helemaal pers bij hilligersberg was
hun waren vorig jaar geen kampioen hoor
dlientjuh schreef:neee... toen ze de proef reden kwam er een hele camera ploeg
remi schreef:dlientjuh schreef:neee... toen ze de proef reden kwam er een hele camera ploeg
Die camaraploeg was van Zapsport oid, wordt over 3 weken uitgezonden. Zapsport heeft zelf contact opgenomen met onze manege om te vragen of ze zondag konden komen filmen.
dlientjuh schreef:okidoki![]()
jij bent dus van hilligersberg![]()
blijft daisy (tofie fee) nu op jullie manege?
tranen schoten wel even in onze ogen toen we haar zagen
FenDT schreef:Haha jeehhh gewoon Nederlands Kampioen dusHee bauk misschien komen we in de krant.. bij de manege gaan ze wat opsturen + foto
En er hangen ook foto's in de kantine heel coooooll
FenDT schreef:Haha jeehhh gewoon Nederlands Kampioen dusHee bauk misschien komen we in de krant.. bij de manege gaan ze wat opsturen + foto
En er hangen ook foto's in de kantine heel coooooll
frappa schreef:Het is ook zo dat de winnaars van de A poule, pony's en paarden zich nederlands kampioen mogen noemen. Zij zijn namelijk de beste van nederland omdat de A poule de hoogste klasse is. Alle andere poule's zijn kampioen van die poule.
Iedereen nog gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
![]()
en nu op naar de A en B poule paarden. Dan moet ik zelf meerijden met de vrijdagavondcarrousel van Manege hillegersberg, mijn 1e jaar en tevens moeten we de titel verderdigen. Heb er zin in !!!
remi schreef:dlientjuh schreef:neee... toen ze de proef reden kwam er een hele camera ploeg
Die camaraploeg was van Zapsport oid, wordt over 3 weken uitgezonden. Zapsport heeft zelf contact opgenomen met onze manege om te vragen of ze zondag konden komen filmen.
Ursje78 schreef:Weet misschien iemand hoe de bak eruit ziet in Capelle? Zijn er hekjes, is er een tribune enz.