Hij is nu boscrosspony omdat die buiten zo braaf is
Anita en keurig...geloof er niets van
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sily schreef:Ajoh Mad doe ik zielig mee met jou hoor.
Dacht morgen eindelijk eens van mijn werkeloosheid te kunnen genieten![]()
Belt mijn vader op dat hij morgen zieke heeft op de markt en of ik in kan vallen, vraag me af of ik het nog kan na 7 jaar pauze maar dat zien we snel genoeg![]()
8 uur aanwezig zijn, bleghhhhh
Sily schreef:Zou bijna zeggen doen we, maar mag niet smsen tijdens mijn werk hahahahaha![]()
Of zouden ze een uitzondering maken voor de dochter van de baas?
Sily schreef:Zou bijna zeggen doen we, maar mag niet smsen tijdens mijn werk hahahahaha![]()
Of zouden ze een uitzondering maken voor de dochter van de baas?
AnitaJoeri schreef:madelon gedraag je nou wat nou sch eten laten en boeren ,zoals de waard is vertrouwd die zijn gasten hihi en dan heb ik het nog niet over hang t ieten over erf rennen sóchtends ,arme stalknechten daar die arme man ligt er nog wakker van hihi
Maar ja wat moet je dan...ze hield gewoon niet op.
madelon31 schreef:heeft ze moeten zeggen...."slaap je??? en toen hoorde ze snurk snurk hahahahaahahha onbeschoft he hahahahaha![]()
Maar ja wat moet je dan...ze hield gewoon niet op.
Sily schreef:Jaja Madje, heb gehoord dat jij je behoorlijk misdragen hebt daar (wie van de drie eigenlijk niet?)
met af en toe een klein boertje
Sily schreef:Grin....Melis ging vanavond paardrijden....grin....in een heleeeeeeeeeeeeee strakke spijkerbroek....zag der lekker giel uit joh
Sily schreef:Ehmsz....ikke ook Delftse Hout?
Of meot ik daar ook voor trainen?
Als jij 3 a 4 uur rijden zonder training wilt doen.... ik denk niet dat jij dat overleefd hoor
)
AnitaJoeri schreef:madelon is bang dat we nog meer over haar gaan lu llen hihi kan nooit veel goeds zijn zit zelf als een varken te vreten zelfs onze borden vreet ze leeg hihi
en ik maar denken dat ik veel kon eten...nou ik hoefde 's middags geen survival pakketje mee te nemen