Er was tamelijk veel volk, maar allemaal van die niet-jonge mensen (als ik het woordje 'oud' gebruik, zou ik Winnetou's eigenaar beledigen ). Eerst ben ik naar de menvoorstelling over longeren van Felix Brasseur (meermalig wereldkampioen mennen) gaan kijken. Nouja, dat was maar wat vaags vond ik. De lederverzorging ben ik niet gaan bekijken, we hadden te weinig tijd, dat was wel met Henk van der Wiel (jajaja, dé lederbewerker van de Benelux ). De toilettagecursus was echt heel interessant, ik denk dat ik Winnetou maar es ga soigneren . Verder ben ik Baron Casier nog tegengekomen (zeg nu niet dat je die niet kent , is bekend in de menwereld). Nouja, daarna ben ik nog zonder zadel met Winnetou een tourtje gaan stappen en dan in volle tegenwind-storm teruggefietst naar huis.
Aach blijkbaar nog geod volk Ik had gedacht dat er geen kat ging zijn mennen is nu niet zo een populaire sport hier in bloso. Ik ga volgende keer mss toch eens komen kijken
Is er trouwens iemand die 22-23 april naar de cross komt kijken ?
Uhm, kweenie Doe je mee? ( ) Trouwens, voo de toilettage hebben we 2 manegepony's gebruikt!! (van Jeannine ofzoiets) Een haflingertje die niet echt op een haflinger lijkt, helemaal egale kleur en prachtige manen (die er nu beetje dunner en korter uitzien ) ,die dacht ik Ego ofzoiets noemde, tenminste, dat vangde ik op en een bruin ponytje, maar die noemde Jeannine boytje, maar achteraf noemde ze hem weer anders. (of haar, kweetnie ).
ego is geen haflinger we hebben wel een haflinger maar die heet margriet en een bruin ponytje hebben we niet in de manege en ook geen pony die boytje heeft. er staat wel een dreamboy, maar is geen manege pony en is wit (die dreamboy is trouwens van nabor ook, zoals winnetou)
Alloohaaa pff , srry dak ier niets meer gezegt eb Ma twas ier een vriendin en zis ier blijven slapen van donderdag avond tot vandaag.. zis nu nog maar juist weg
Ja twas wel leuk Kweenie of dajullie da nog weten dak op een paardje mag rijden van een mevrouw dat m'n mama kent? ewel é Kben vrijdag naar daar geweest en keb m'n vriendin leren paardrijden en dan zijn we zaterdag ook nog es gegaan en vandaag ook weer twas wel een grappig zicht oe da m'n vriendin op da paard zat keb der foto's van genomen , ma kweet nog nie ofdak ze op bokt ga zetten, wss nie ma kgat nog zien
alé kga nu nog es verder kijken oe da bokt veranderd is want kmoe nog alles zoeken
Ma den eerste keer toen da ze der op gereden ad , had ze geen tok aan omda ze nie in de mijnen kon en normaal hadk ier nog een tok liggen ma kvon die nie ... en zeeft er dan ma 10min. op gezeten ... En gisteren ebk dan heel m'n huis afgezocht achter die tok en kad em dan gevonden en ie paste dus gisteren zijn we tan terug gegaan en toen eeft ze der 3kwartier ofzo meegereden dus kga wss wel weer commentaar krijgen da ze een tok moest aan doen en blalaa majah ..
Oké , hier dus de foto's vant paardrijden ! We zijn dus vrijdag naar Bandido gegaan en toen heb ik hem eerst 10min. gelongeerd , want ik wist niet of hij braaf ging zijn , want twas al een tijdje geleden dat ek nog met hem gereden had ( wegens examens ) dan heb ik er een kwartiertje meegereden en toen mocht m'n vriendin erop .. Zoals ik al gezegt had , had ze geen tok aan... Ik wist dat we hier nog ergens een tok haddn maar ik vond hem dus niet , dus dan maar zonder tok.. maar ze heeft er maar 10min. "meegereden " want zonder tok vond ik het toch wel gevaarlijk.. toen de dag erna heb ik heel het huis afgezocht achter die tok..na een paar uur zoeken hebk em dan toch gevonden en hij paste ook nog es dus dan zijn we zaterdag terug gaan rijden met bandido maar toen had ik eerst een kwartiertje gereden en toen mocht zij er terug op met tok dus dan heeft ze ook kunnen galoperen enzo
Nja hier zijn de foto's dus: En dit was de eerste keer dat m'n vriendin op een paard zat ! dus khoef geen commentaar te krijgen over haar houding fzo want die was eigenlijk nie lijk dat moe zijn
*hielen *
Toen benk nog es langs zo'n wegeltje gaan uitstappen en toen wou m'n vriendin der eventjes op voor de foto :
Toen met tok
En nog wat foto's met mij erop ..
Jah, hij loopt nog nie echt actief enzo .. Want ij reageert bijna nie op m'n benen
Ier wask efkes m'n stijgbeugels aant goed steken enzo
Keb nie echt veel goede foto's van m'n vriendin derop want knam haar altijd aan de longe dus toen kon ik geen foto's trekken en toen ging het eigenlijk het beste