Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
muiszje schreef:pluut, op kahmann zoekt iemand met een andalusier merrie nog een bijrijder. Ze is redelijk groen nog. Ze hadden mij gevraagd maar ik heb daar te weinig tijd voor.. zal ik vragen of ze nogsteeds iemand zoeken?
Pluutje schreef:Reem schreef:Toch misschien binnenkort ook maar wat rondneuzen..
Als je ze maar niet voor m'n neus wegplukthaha. Geintje hoor.
Waar woon jij ook alweer?
Pluutje schreef:Reem schreef:Toch misschien binnenkort ook maar wat rondneuzen..
Als je ze maar niet voor m'n neus wegplukthaha. Geintje hoor.
Waar woon jij ook alweer?

Lars_power schreef:Ook al opzoek bokkers ?
Mijn vorige bijrijdpaarden stonden in buitenveld..ideaal.
Nu woon ik'echt midden in de stad(overtoom) en een auto heb ik niet.Dus dan moet je met de fiets..of het O.V
nou om elke keer met het O.V te gaan zie ik ook niet zitten.
Fiets?Dan kom je toch weer op plekken uti waar je d'r echt uren over doet om er te komen.
Ga waarschijnlijk 'n fjord in Noord doen...
dat is dan ook wel veer verder weg..maar om nou altijd op de manege te blijven rondhobbelen..
Dus dat word gewoon afwachten
Bijrijdpaard Amsterdam e omgeving en waar je dan toch verder mee wilt komen is nou eenmaal moeilijk.
denk ik ?
Myrtje_ schreef:Nounou, dat kak-gedoe op MNA vind ik echt wel meevallen. Maar misschien is dat omdat we het al gewend zijn..
Het is alleen wel dat je je moet 'inburgeren'Komt er iemandnieuw in de les, moet je wel 'contacten' hebben, anders kijken we je niet aan, praten niet tegen je en gunnen je geen blik waardig
Misschien moet ik me toch wat opener instellen
Kent iemand Michel nog? Heeft aantal jaar terug lesgegeven op MNA... heeft nu een eigen manege ofzo (reden waarom hij is weggegaan)
Citaat:Tsja, verder komen is ook weer zoiets...De hoop dat ik echt verder kom heb ik al lang laten varen. Op het moment lijkt het me ook leuk om gewoon lekker buiten te rijden enzo, maarja, ik denk dat dat voor mij op een gegeven moment toch gaat vervelen. Ik ben toch wel fanatiek en houd erg van wedstrijden...
....Ik rijd al een jaartje of 18 heb er 4 met lessen gevuld en wat wedstrijdjes...nu rijd ik alleen nog maar buiten.Sterker nog...ik heb inmiddels de pest aan een bak gekregen
.
Pluutje schreef:Leuk dat er weer iemand de weg naar het topic heeft gevonden! Misschien kun jezelf een beetje introduceren?
Pluutje schreef:Ach, voor sommige mensen zal het geweldig zijn om elke dag buiten te rijden, maar ik denk voor mij niet. Op het moment weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik nou precies wil ALS ik een leuk paard vind om te rijden, maarja.
fijne instructeur.Erg plezierig om te zien hoe hij met mens en dier omgaat. zipje71 schreef:Pluutje schreef:Leuk dat er weer iemand de weg naar het topic heeft gevonden! Misschien kun jezelf een beetje introduceren?
hai pluutje
als je mij bedoeld bij deze;
Ben in 1983 begonnen op de hollandsche en heb daar les gehad van yonnie en chris, moniek, erik en vicent valk(die nu dus weer terug is).
Toen chris en yonnie meegingen met heleen naar MNA ben ik ook me gegaan en heb naast veel paarden van andere, waaronder dancer, zeperd en fiasco ook een tijdje een eigen paard gehad en zelfs 5 jaar daar gewerkt tot het hele zooitje me een beetje de strot uithing en ik paarden oostzaan ben gaan rijden, daarna weer naar de Hollandsce enkel en alleen omdat Jerome wilshaus daar les gaf en nu ben ik paardloos (mede door vervelende voetblessure.
Als je nog meer wilt weten..shoot

Pluutje schreef:Ja, zeker, alleen is het helaas maar voor weinig mensen haalbaar.
Voor mij is verder komen trouwens ook gewoon dat je jezelf verbeterd en als combinatie beter word. Dan is het erg leuk om op wedstrijd te gaan en (hoop je dan) bevestigd te krijgen dat er verbetering in zit.
?