Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 11:36

Goeiemogge allemaal...

Bijna weer weekend en de voorspellingen zijn (hopelijk) gunstiger dan afgelopen week. Gister was het bijna de hele dag droog totdat ik in de avond ging rijden. Ineens met bakken uit de hemel....hoe krijg ik dat nou voor elkaar zeg Afbeelding

Nog een week en dan gaan we gezellig met de groep naar Balkbrug. Ik ben benieuwd hoe het daar zal zijn, zeker omdat we een aardig eind moeten rijden. Mijn Suzuki gaat volgende week vrijdag voor de keuring en een beurt dus die is in ieder geval klaar voor de lange rit Afbeelding

Alleen even kijken of iemand Thomas die dag wil losgooien( en misschien mesten)...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 11:49

Reentjuh schreef:
He Lin, als je van het weekend naar Divoza gaat, mag ik dan ook mee?

peetorlan schreef:
Als je naar divoza ga wil ik wel ff mee hoor whahahha

Op zich nooit een probleem natuurlijk maar dan moet ik eerst naar Delft rijden om jullie allemaal op te halen. Ik wil morgen even tussen mijn andere dingetjes (kapper/voetbal/stomerij) door. Ik woon zelf namelijk nog geen 10 minuutjes rijden bij Divoza en Hippo vandaan dus dat doen we dan wel een andere keer, oke? Afbeelding

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 12:27

Wil ik wel hoor Lin...Wij gaan ook wel weg voor onze verjaardagen geloof ik, maar in de ochtend/middag kom ik naar stal...

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:05

moossie schreef:
Wil ik wel hoor Lin...Wij gaan ook wel weg voor onze verjaardagen geloof ik, maar in de ochtend/middag kom ik naar stal...

Dat zou heel fijn zijn Mir want we gaan al rond half 8 weg en we zijn waarschijnlijk pas in de avond weer terug

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:22

Komt goed hoor!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:57

Serada schreef:
Op zich nooit een probleem natuurlijk maar dan moet ik eerst naar Delft rijden om jullie allemaal op te halen. Ik wil morgen even tussen mijn andere dingetjes (kapper/voetbal/stomerij) door. Ik woon zelf namelijk nog geen 10 minuutjes rijden bij Divoza en Hippo vandaan dus dat doen we dan wel een andere keer, oke? [img]
http://www.my-smileys.de/smileys2/wink2.gif[/img]

Heey Lin, daar hebbie helemaal gelijk in hoor! Ghitta en Annelies zouden morgen misschien ook nog gaan, maar Ghitta kan alleen 's middags en ik moet 's middags werken! Dan wordt het inderdaad de andere keer, ook gezellig toch, haha!

Haha, ja dat wordt wat volgende week zondag. Iedereen die naar Balkbrug gaat kan hun paard bijna niet doen, haha! Of we gaan 'savonds laat nog gezellig met zijn allen als we dat redden! We moeten ook nog even afwachten wat de veearts volgende week gaat zeggen over Froukje, zodat we weten wat we uberhaupt mogen en kunnen doen! Ik hoop echt dat ze goed loopt en dat we het weer op mogen bouwen, anders moettie dalijk allemaal andere onderzoeken gaan doen! Nou ja, we zien het wel!
Het is wel te hopen dat het in Balkbrug droog is volgende week of is het binnen?

Nou, veel plezier iedereen!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 17:44

Zo weekend pfffffffffff.
Ben helemaal gesloopt.
Maarja straks nog ff rijden.

Ik ga na balkbrug nog ff langs whis.
Dat moet nog net kunnen.

De dag erna ben ik lekker vrij kan ik ff bijkomen.

Het geef niet lin dat je alleen gaat naar divoza.
Want ik ga morgen ff bij me oude stal langs.
En zondags wedstrijd dus dan is de baas ook blij als ik af en toe ook nog eens thuis ben whahahahahah.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 18:08

* linda, wat een onwijs gezellige begroeting vanmiddag geweldig!

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 19:38

Anique_Vaandrig schreef:
* linda, wat een onwijs gezellige begroeting vanmiddag geweldig!

Haha jaah he, ik zag je in de verte al staan

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 22:52

Zo ik zit

Ben heel de avond op stal geweest.
Lekker drie kwartier gereden met whis.
Lekker gepoetst opgezadelt er op geklommen en de bak in.
Kom ik daar whaahha het lijntje zat er nog.
Ik whis naar het lijntje gestuurt denk doe ik hem er ff af terwijl ik op whis zit.
Nou echt niet ze denk ik ga niet bij die lijn dan krijg ik een opdonder whahaha.
Ik denk nou bel ik arjan ff whaahha.
Nou die stond lekker met z'n kontje in de douche.
Dus dat werd hem niet.
Ik van whis af lijntje weg.
Weer naar stal (ik kan met me heup en rug me niet in de bak erop hijsen.
Dus ik weer op het harde en er weer op.
Lekker gereden lang uit gestapt dame was wel erg moe.

Toen ff sokken uitgespoelt en stal gemest.
Lekker met de familie staan praten.
En nu zit ik eindelijk.
Morgen gaat ik peen halen maar vergeet net te kijken wie er willen.
Nou ik kijk morgen wel ff.
Dat was dus mijn avond.
Slaap lekker allemaal en tot morgen xxx

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 23:28

Linda, ik kan toch niet komen kijken zondag bij je wedstrijd. Een vriendin van mij moet ook starten, en ik heb haar al weer een tijd niet gezien, dus ik ga even bij haar kijken.
Ik kom morgen wel naar stal. Even lekker met Juba stoeien Ik hoop dat het wel mooi weer is......

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 10:07

Aaaagh Peet ik zie het al helemaal voor me
Maar wel heel fijn dat je alsnog lekker hebt kunnen rijden!
Over een week ga ik het ook weer proberen *o/*

Vandaag heb ik een drukke dag....
We hebben om 11 uur een afspraak bij Broos. Dan snel naar oma om soep te eten..(ja oma geniet er zo van als we elke zaterdag even komen )
Dan naar de school van Theo. Ze hebben daar een rommelmarkt voor een goed doel.....Dus moet ik mijn neus wel even laten zien, anders is neefje lief wel teleurgesteld denk ik!!
Dan snel naar Tegelcity in Den Haag.....
En dan.............Hopelijk lekker naar Yus toe!

En jullie nog leuke plannen?? hihihi

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 13:25

Hallo allemaal,

Daar ben ik ook weer eens een keer.

Peet ik had mijn naam nog niet op de peen lijst gezet maar ik zou heel graag een zak willen hebben. Maar dat had je waarschijnlijk al begrepen. Ik heb gisteren nog wat wortels bij je gepikt.

Verder zal ik even uitleggen waarom ik de laatste tijd zo stil ben geweest.

Ik ben van de week bij de reumatoloog geweest. Daar is dus Fibromyalgie bij mij geconstateerd. Dat wil zeggen dat ik dus spier reuma heb van de weke delen. Er is niks aan te doen en ik moet maar leren leven met de pijn. Dat was een hele schok. Ik heb nl altijd nog gehoopt dat de pijn van uit mijn rug kwam en dat het dus tijdelijk zou zijn. Dus ik viel even in een diep gat. Ben er al weer uit aan het klauteren maar dat heeft even tijd nodig. De ene dag zal het beter gaan dan de andere.
Als ik dus een keer op stal ben en niet echt vrolijk ben dan weet je dat ik een k*t dag heb met veel pijn.

Verder hoop ik dat ik af en toe ook een beroep op jullie mag doen als Eric of Ireen niet kan ivm uitmesten enzo. Ik vind het heel vervelend om dit te moeten vragen maar dat zijn dingen die ik dus nu moet gaan leren. Dingen uit handen geven en niet alles maar zelf te willen doen. Dit voor mijn eigen bestwil.

Maar dat zal allemaal wel goed komen. Jullie hebben me tot nu toe ook allemaal fantastisch geholpen. Jullie zijn alllemaal

Zo nu even ander onderwerp.

Met Froukje gaat t redelijk de ene dag wat drukker dan de andere dag. Maar sinds ze die gel gebruikt gaat t steeds beter. We zijn echt benieuwd wat de Veearts er volgende week van gaat zeggen. Er zit nog steeds een knoopje aan de linker buitenkant van haar schouder wat ons zorgen baart. Maar goed we kunnen niks anders doen dan nog even af te wachten.

Zo ik geloof dat het weer een heel verhaal is geworden. Sorrie!!!!!

Linda nog naals heel veel succes morgen op Slingerland. Laat ze maar eens een poepie ruiken daar. Veel plezier en geniet ervan. En laat even weten hoe het gegaan is.

Liefs Tonke.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 18:46

nou tonke we slepen je er wel door heen meid.
Dikke kus en kom op he.
Je peen staat er hihihi.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:31

Afbeelding

Wat een poepie hee hihi

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 22:04

whahahahahah hoe kom je daar nou weer aan gaaf man

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:01

Dankje wel Peet.

En Lin wat is tie gaaffffff

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 23:26

Zo lin morgen ga je er weer voor meid.
Op naar slingerland.
Whahahah zoals gewoonlijk heerlijk weer daar aan de kust.
Maar ja bikini aan en zonneklep op.
En lekker genieten van de wedstrijd.
Ik kom morgen met ireen naar de wedstrijd toe.
En daarna ga ik naar stal whis doen.
Nou meiden slaapze en tot morgen doei doei xx

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:34

Jemig tonke, Dta zal vast wel ven schrikken voor je zijn geweest. Als ik iets kan doen hoor ik het graag!

Peet ik zag net dat je me hebt geprobeerd te bellen. Mijn telefoon lag in de auto en ik heb er eigenlijk niet meer naar gekeken.....Was er iets belangrijks?

Lin heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen Ik verwacht minstens een winstpunt, anders mag je niet terug komen op stal hahahaha geintje natuurlijk!

Liefs voor jullie allemaal en welterusten
xxx

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:51

Haaai,

Zo, hehe! Ik ben eindelijk thuis! Pffff, was echt laat klaar met werken, maar we hebben wel weer super gelachen. Haha, hebben gewoon klanten midden in hun gezicht uit staan lachen, haha, ik kwam echt niet meer bij! En die zaten dan ook nog eens in mijn wijkie, hihi! Waren 14 jongeren van de kerk geloof ik. Echt zwaaaaaaaaaar gelovig! Niet dat ik daar iets op tegen heb, maar ze zagen er gewoon zo naar uit! Ik weet niet hoe je dat uit moet leggen. Lange rok aan, met een blouse en een sjaaltje om de hals. En daarna gingen ze nog karten, dus wij zagen dat al helemaal voor ons. Die zwaar gelovige meiden met hun rok op de kart. Haha, vliegt door die wind hun rok natuurlijk zo omhoog, hahahhaaha! Was echt lachuh, maar ja!

Ja, Peet morgen gaan we Linda weer supporten! Go Linda, Go Linda!!! Linda gaat er weer voor! De laatste keer dat je een oude proef mag starten he Lin! Volgende maand gaan de nieuwe in, ben benieuwd hoe dat gaat!

En Tonke, kom op meid, we slepen je er wel doorheen! Je moet het ff een plekkie geven! En aan de ene kant is het fijn dat je nu weet wat het is, maar aan de andere kant had je natuurlijk liever gehoopt dat er iets positievers uit was gekomen! Als er wat is, weet je me te vinden. Ik help je graag!

Zo en vandaag weer ff met Froukje gestapt. Vandaag was ze voor het eerst weer echt druk bij mij, maar ik geloof ook dat er een grote klodder pasta uit d'r mond was gevallen, dus ik denk dat die pasta niet zo goed heeft gewerkt, hihi! Van alles schrikken enzo. Op een gegeven moment stond ik ff met de vader van Arjan te praten, werd ze onrustig en toen hij net achter haar weg liep, ging ze op de plaats bokken. Dus toen ben ik even goed kwaad geworden op d'r! Nou en toen wist ze weer wat d'r plekkie was en heeft ze verder heel braaf mee gelopen, haha! Echt een dondersteen af en toe hoor. Ze moet echt weten wie de baas is, anders loopt ze zo door je heen. Maar ja, het is natuurlijk ook niet zo vreemd dat ze zo drukkies is, dus zielig vind ik het ook wel! Maar nog 1 weekje doorzetten en dan hopen dat de veearts zegt dat we het weer op mogen bouwen! Dus willen jullie allemaal mee duimen?

Nou, ik ga er weer vandoor!

Toedels!!!

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 07:59

Linda, mocht je dit nog lezen voor je weg gaat.

HEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL SUCCES!!!!!!!!!!!!!

ZET 'M OP.

Je hebt goeie suporters bij je. Sorrie dat ik er niet bij kan zijn. Volgende keer beter.

Laat je even weten hoe het is gegaan?

Liefs Tonke.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 10:37

WHAHAH mir het ging om een zak peen.
Maar had je pa gebelt en er staat nu een zak bij yussie.

Zo ff douche en dan op naar s'gravenzande.
Slingerland here we come

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 10:56

Peet hoe laat gaam jullie weg?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:03

Mir, we gaan om 11.45uur bij Peet thuis weg!

Ik denk ik geef maar ffies antwoord, hihi!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:09

Reentjuh schreef:
Mir, we gaan om 11.45uur bij Peet thuis weg!

Ik denk ik geef maar ffies antwoord, hihi!

hihihi dank je! Ik kijk even of ik vriendjelief zo ver krijg om naar 's gravezande te rijden....
Ik wil nu eindelijk ook wel eens kijken!!!

Hij moet vanmiddag wel weg naar Duitsland voor zijn werk en ik moet hem wegbrengen, dus even kijken hoe ik het dan ga doen met die bolle!!