Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
magli schreef:Zijn er hier mensen die in maneges rijden in West-Vlaanderen? Ik mag nog een paardenkamp doen in de zomer, maar wil eens naar een andere manege gaan dan anders? In de manege moeten er dus wel kampen worden georganiseerd worden in de zomer.
magli schreef:Kamp waar je geen eigen paard voor nodig hebt en waar je kunt blijven slapen. Natuurlijke goede lessen, wandelingen en voor de rest zoals op andere kampen. Ik wil wel geen paarden die afgemat worden tot en met en die meer dan 5 uur per dag moeten lopen.
kiekpjot schreef:Heéyy ..
Kent er iemand hier ook
Young Stables .. ?
___*» in Zandhoven
magli schreef:Zijn er hier mensen die in maneges rijden in West-Vlaanderen? Ik mag nog een paardenkamp doen in de zomer, maar wil eens naar een andere manege gaan dan anders? In de manege moeten er dus wel kampen worden georganiseerd worden in de zomer.
lene schreef:@ Manon: jaja. Maar die zijn nu al zo een 6 jaar gestopt denk ik. Misschien moet ik je ook nog wel vaag kennenIk leefde daar zo ongeveer. Was toen in die tijd een klein blond meisje met een look-a-like zusje (Annelies). Reed veel met de pony's toen. Misschien herinner je ze nog? Scooby, Billy, Pablo, Cartouche, Laïna, Honey .... ken ze nog allemaal uit mijn hoof denk ik
![]()
toe te voegen aan mijn lijstje:
* Westvoordehof in Ursel
* manège in Heusden-Zolder (ben de naam even kwijt)
* manège in Kester (met Sportievak)