Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AnnemiekvM schreef:Met Aladar gaat het goed. Hij kan zijn been weer goed bewegen! Dat is echt een opluchtig. Hij moet nog wel verder herstellen, maar we gaan weer helemaal de goede kant op.
En ik ga zaterdag en zondag starten!

jacqii schreef:Ik ben benieuwd wat je punten zijn annemiek!![]()
maaree vlak voordat ik naar huis ging vandaag zagen we ineens allemaal mensen rennen enso en schreeuwen om hulp! dus wij Ingrid halen was er een paard die vast zat hij had gesteigerd en was met zn voor benen over die stang heen gekomen! en kon niet meer terug!!
dus wei zaagsel halen en toen kwamen we daar aan en ging het paard uitzich zelf weer terug maar toen wou die nog een keertje dus moesten ze snel naar huis rijden!!
echt eng want vorig jaar was dr zoon paard ook gewond geraakt door een trailer ik dacht echt dat dat weer ging gebeuren!! maar gelukkig is nu alles goed!!

LieZ_Horses schreef:Wat vinden jullie van mijn ''Sherra'' avater?
_Roosmarijn_ schreef:jacqii schreef:Ik ben benieuwd wat je punten zijn annemiek!![]()
maaree vlak voordat ik naar huis ging vandaag zagen we ineens allemaal mensen rennen enso en schreeuwen om hulp! dus wij Ingrid halen was er een paard die vast zat hij had gesteigerd en was met zn voor benen over die stang heen gekomen! en kon niet meer terug!!
dus wei zaagsel halen en toen kwamen we daar aan en ging het paard uitzich zelf weer terug maar toen wou die nog een keertje dus moesten ze snel naar huis rijden!!
echt eng want vorig jaar was dr zoon paard ook gewond geraakt door een trailer ik dacht echt dat dat weer ging gebeuren!! maar gelukkig is nu alles goed!!
Vorig jaar was zo'n paard toch door het dak gegaan van de trailer? Gelukkig dat het nu wel goed afliep!

En Tommie natuurlijk ook
!

LieZ_Horses schreef:Laura jou avater doet het niet, bij mij tenminste!

AnnemiekvM schreef:Nou vandaag zijn Tommie en ik officieel M1 geworden! Hij liep goed en was voor zijn doen heel rustig.
En Laura! Gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoeveel punten had je?