Manege de Bongerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:46

Schawtje schreef:
Heb trouwens net wel even 2 minuten moeten zoeken naar [MA]

Je zou eventueel ook gewoon onder 'bekijk je eigen berichten' kunnen kijken

roosjuh1994; welke datum is het vandaag?

Nog meer mensen die volgende week zaterdag moeten rijden? Ik ga even bij Lotte kijken (wat ze heeeeel erg leuk vindt ).

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:47

Bleh ja ik ben ook verdwaald.
Maarrr jongens jullie moeten allemaal morgen heel goed helpen dan hoef ik niet zo veel te doen op stal (moet werken)

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:50

Amulet schreef:
Schawtje schreef:
Heb trouwens net wel even 2 minuten moeten zoeken naar [MA]

Je zou eventueel ook gewoon onder 'bekijk je eigen berichten' kunnen kijken

roosjuh1994; welke datum is het vandaag?

Nog meer mensen die volgende week zaterdag moeten rijden? Ik ga even bij Lotte kijken (wat ze heeeeel erg leuk vindt ).

wat een stomme 1 april grap!!!!!

Leoniee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:05

Hahahaha ik ben dom

Jaa Hanneke, ik ga ook rijden zaterdag, alleen je hoeft NIET te kijken hoor

Leoniee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:07

Trouwens, iemand van jullie is vast wel zo slim om mij te vertellen hoe ik een foto als avater krijg he? Hahaha ik zit nu al zo lang op bokt dat ik dat eigenlijk wel hoor te weten

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:16

Schawtje schreef:
Trouwens, iemand van jullie is vast wel zo slim om mij te vertellen hoe ik een foto als avater krijg he? Hahaha ik zit nu al zo lang op bokt dat ik dat eigenlijk wel hoor te weten

je moet met paint of paint pro je foto naar 60 x 60 verkleinen, geloof ik

en dan kun je dat bij user control, jouw profiel, jouw avater in urlen

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:17

50 x 50,, sorry

Guuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:12

@ roosjuh 1994: Krijg ik nog een foto van de vliegendeken?

Amulet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:59

Schawtje schreef:
Hahahaha ik ben dom

Jaa Hanneke, ik ga ook rijden zaterdag, alleen je hoeft NIET te kijken hoor

Jawel, want als ik ga kijken dat gaat het bij iedereen echt énorm goed. Bij Lotte ging het de vorige keer toch ook prima? Een beetje snel misschien, maar verder best oke toch? haha

Leoniee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:13

Het ging zelfs zo goed dat ze laatste was geworden

s_uzanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:34

*jeej * ik heb F8 gehaald (k ben wel een muts volgens jannie omdat k niet helemaal stilstond met groeten)

oeeh morgen naar stadskanaal naar zo'n hengstenshow waar mira dr vader aan mee doet

Amulet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 10:03

Schawtje schreef:
Het ging zelfs zo goed dat ze laatste was geworden

Ja nou ja. Dat gebeurt iedereen weleens (mij bijna iedere wedstrijd ) Deze keer breng ik een positieve sfeer mee, moet jij eens kijken hoe goed dat gaat

Leoniee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 10:31

Kan je het nu dan ook even laten ophouden met regenen ?

Hihi ik ga vanmiddag ook naar Canalcity, moet eigenlijk naar mn opa en oma maar ik vlucht liever naar die paardenshow

Amulet

Re: Manege de Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 11:24

Hmm nee sorry, dààr heb ik het nu te druk voor. Ben aan het leren voor tentamens én moet drie keer per dag Stupa's oog insmeren met een of ander zalfje. Dus eigenlijk zou ik er zelf ook wel baat bij hebben om het te laten stoppen met regen. Maar helaas, geen tijd, geen tijd, geen tijd *o/*

s_uzanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 12:24

Schawtje schreef:
Kan je het nu dan ook even laten ophouden met regenen ?

Hihi ik ga vanmiddag ook naar Canalcity, moet eigenlijk naar mn opa en oma maar ik vlucht liever naar die paardenshow

misschien zie k je nog wel

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:11

Jeetje, wat praten jullie veel zeg
Idd, nieuw bokt, ik vind em erg vervelend De oude was veel handiger
En Demi had vandaag springwedstrijd in Tolbert, Klassiek 1 balkje en progessief zelfs 3e (ze was de snelste van de E-pony's )
* we zijn wel 3 kwartier bezig geweest met hem op de trailer te krijgen..
En ik heb een nieuw hoofdstel Van Demi gekregen, als het mag ga ik hem zaterdag met de wedstrijd gebruiken bij Paris
yes, ik doe ook mee dus
En Leonie: Ik heb jou en Lote ingevuld hoor

Leoniee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:54

Okee dankje Leo en goedzo Demi

@Hanneke; wat heeft Stupa met zn oog dan?

WAT HEB IK TOCH EEN GRAPPIG PAARD
Ik ging net ff longeren in de kletsnatte bak en hij was een beetje te vrolijk, bok bok steiger bok race race bok
Hahaha hij is dom ( en vies nu )

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:56

OOohh hij heeft een sneetje net naast zijn oog (net zoals die egyptische vrouwen in de tijd van de pyramides weet je wel? Zo'n streep om je ogen amandelvormig te laten lijken ). Het is maar een heel klein sneetje maar omdat hij heel erg snel last heeft van ontstekingen (bultjes onder de singel, witte plekken van het zadel -en dan nieteens omdat het zadel zo slecht past, maar door een keer een vies dekje- vorige jaar had hij een sneetje van ongeveer 5 mm vlak onder zijn knie; twee dagen later had hij echt een énorm been, antibiotica en maar afspoelen 2 keer per dag, volgens de DA heb ik gewoon de enige haflinger in het noorden met zo'n gevoelig huidje) heb ik er wel even zalf voor gekregen. Morgen de laatste dag (thank god! Komt ook lekker uit zo tijdens de tentamenweek ).

Zijn jullie al flink aan het oefenen voor zaterdag? Nieuwe proeven zeker? Die moest ik ook rijden vorige week tijdens een onderlinge wedstrijd van de vereniging waar ik rijd. Ik ben geloof ik de enige die het echt leuke proeven vind

Leoniee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:31

Nou, oefenen niet echt nee De bak is zeiknat en vandaag de hele dag regen. Nouja, ben dus wel heen geweest en toen ik thuis kwam was het droog, fijn

Ik heb de nieuwe proeven nog niet eens gezien, ik moet nog steeds een boekje kopen Het gaat vast heeeeel fout haha

Leoniee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:39

Ik ben trouwens ook helemaal van de baan door die nieuwe puntentelling 180 is nu 1 winstpunt toch? Aaah, wedden dat ik dan mn punten krijg en dan denk ooh wat veel, maar dat het eigenlijk heel weinig is ?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:40

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 18:29

mencis schreef:
@ roosjuh 1994: Krijg ik nog een foto van de vliegendeken?

ja ik ga nou kijken:P

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:48

Amulet schreef:
OOohh hij heeft een sneetje net naast zijn oog (net zoals die egyptische vrouwen in de tijd van de pyramides weet je wel? Zo'n streep om je ogen amandelvormig te laten lijken ). Het is maar een heel klein sneetje maar omdat hij heel erg snel last heeft van ontstekingen (bultjes onder de singel, witte plekken van het zadel -en dan nieteens omdat het zadel zo slecht past, maar door een keer een vies dekje- vorige jaar had hij een sneetje van ongeveer 5 mm vlak onder zijn knie; twee dagen later had hij echt een énorm been, antibiotica en maar afspoelen 2 keer per dag, volgens de DA heb ik gewoon de enige haflinger in het noorden met zo'n gevoelig huidje) heb ik er wel even zalf voor gekregen. Morgen de laatste dag (thank god! Komt ook lekker uit zo tijdens de tentamenweek ).

Zijn jullie al flink aan het oefenen voor zaterdag? Nieuwe proeven zeker? Die moest ik ook rijden vorige week tijdens een onderlinge wedstrijd van de vereniging waar ik rijd. Ik ben geloof ik de enige die het echt leuke proeven vind

Dat heb ik ook gehad met mencis. Nu kan ik een dekje maar 2 x gebruiken en dan moet ik een schone van de dierenarts gebruiken. Mijn moeder is er wat minder blij mee, maar het is HET perfecte excuus voor een aso hoeveelheid setjes

Rooos_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:51

ja heb je gelijk in!!!!, mijn paard heeft weer last van haar rug

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:09

mencis schreef:
Amulet schreef:
OOohh hij heeft een sneetje net naast zijn oog (net zoals die egyptische vrouwen in de tijd van de pyramides weet je wel? Zo'n streep om je ogen amandelvormig te laten lijken ). Het is maar een heel klein sneetje maar omdat hij heel erg snel last heeft van ontstekingen (bultjes onder de singel,
witte plekken van het zadel -en dan nieteens omdat het zadel zo slecht past, maar door een keer een vies dekje-
vorige jaar had hij een sneetje van ongeveer 5 mm vlak onder zijn knie; twee dagen later had hij echt een énorm been, antibiotica en maar afspoelen 2 keer per dag, volgens de DA heb ik gewoon de enige haflinger in het noorden met zo'n gevoelig huidje) heb ik er wel even zalf voor gekregen. Morgen de laatste dag (thank god! Komt ook lekker uit zo tijdens de tentamenweek ).

Dat heb ik ook gehad met mencis. Nu kan ik een dekje maar 2 x gebruiken en dan moet ik een schone van de dierenarts gebruiken. Mijn moeder is er wat minder blij mee, maar het is HET perfecte excuus voor een aso hoeveelheid setjes

Mencis kreeg trouwens ook bultjes van een keer te vaak met een vies sjabrak rijden.. Mencis is ook heel gevoelig en dat resulteerd in een grote hoeveelheid wondjes en andere irritante dingen, waar ik nu een mooie verzameling zalfjes voor in de kast heb