OOohh hij heeft een sneetje net naast zijn oog (net zoals die egyptische vrouwen in de tijd van de pyramides weet je wel? Zo'n streep om je ogen amandelvormig te laten lijken

). Het is maar een heel klein sneetje maar omdat hij heel erg snel last heeft van ontstekingen (bultjes onder de singel,
witte plekken van het zadel -en dan nieteens omdat het zadel zo slecht past, maar door een keer een vies dekje- vorige jaar had hij een sneetje van ongeveer 5 mm vlak onder zijn knie; twee dagen later had hij echt een énorm been, antibiotica en maar afspoelen 2 keer per dag, volgens de DA heb ik gewoon de enige haflinger in het noorden met zo'n gevoelig huidje) heb ik er wel even zalf voor gekregen. Morgen de laatste dag (thank god! Komt ook lekker uit zo tijdens de tentamenweek

).
Zijn jullie al flink aan het oefenen voor zaterdag? Nieuwe proeven zeker? Die moest ik ook rijden vorige week tijdens een onderlinge wedstrijd van de vereniging waar ik rijd. Ik ben geloof ik de enige die het echt leuke proeven vind