Dus ook meer militairen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ragus_tommy schreef:Oeee wat leuk! welke mei week kom je op kamp?Hallo,
Weer een vraag van mij. Ik neem in de meivakantie mij eigen Tinker mee op kamp. Nu vraag ik me een aantal dingen af:
- Worden er wel eens eigen paarden meegenomen op kamp?
- Mag je paard bij de andere paarden aan de balk staan met poetsen/opzadelen enz. (mijn paard wil altijd met elk paard vriendjes worden dus dat wordt geen probleem)
- Mag je paard in het weiland samen met de andere paarden? Op ask.fm van het Fjordenpaard zeiden ze van wel en ik zou dat ook wel fijn vinden.
Ik hoop dat het allemaal mag
Groetjes ragus_tommy
mariekeoo schreef:ragus_tommy schreef:Oeee wat leuk! welke mei week kom je op kamp?Hallo,
Weer een vraag van mij. Ik neem in de meivakantie mij eigen Tinker mee op kamp. Nu vraag ik me een aantal dingen af:
- Mag je paard bij de andere paarden aan de balk staan met poetsen/opzadelen enz. (mijn paard wil altijd met elk paard vriendjes worden dus dat wordt geen probleem)
- Mag je paard in het weiland samen met de andere paarden? Op ask.fm van het Fjordenpaard zeiden ze van wel en ik zou dat ook wel fijn vinden.
Groetjes ragus_tommy
ragus_tommy schreef:mariekeoo schreef:Oeee wat leuk! welke mei week kom je op kamp?[qu"y"]
Hallo,
Groetjes ragus_tommy