Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kirsten_S schreef:Ze is mooi afgevallen zeg Manon! Ziet er goed uit!
Er mag nog wel wat af maar dat is zo lastig. Ze krijgt al minimaal eten en beweging geef ik zoveel als ze aankan met dit warme weer.
.
ontsnapt Melody niet onder de bak door?
Want daar kan ze makkelijk onder door kruipen!
Maar leuke foto's, ze is erg schattig!
.
. Stel als ze wel ontsnapt komt ze niet ver, alles is heel goed afgesloten dus dan loopt ze alleen maar op het erf waar ze ook wel vaak graast met de shetjes samen.
is nu mooi in de aanbieding 
Manon_S schreef:Kirsten_S schreef:Ze is mooi afgevallen zeg Manon! Ziet er goed uit!
Dankje!Er mag nog wel wat af maar dat is zo lastig. Ze krijgt al minimaal eten en beweging geef ik zoveel als ze aankan met dit warme weer.
Ik heb gisteren voor het eerst haar naast de fiets gehad. Voor de zekerheid hoofdstel in gedaan zodat ik meer controle had over haar aangezien ze zo'n watje is met alles. Maar xe pakte het super goed op, lekker over de dijk gefietst en weer terug. Ze was snel moe dus niet echt ver kunnen fietsen.
Haha dankjewel Nadine, ze is ook de lieveling van stal!
Melanie_B schreef:Ik ga deze bestellen.... Krijg ik van me pa alvast voor mn verjaardag!is nu mooi in de aanbieding
http://www.divoza.com/collectie/paard/h ... dstel.html
heerlijk hard gegaloppeerd hihi lachen joh mn aapje
Pebbs schreef:Pfooeeeiiii wild beest was niet te temmenheerlijk hard gegaloppeerd hihi lachen joh mn aapje
?
Kirsten_S schreef:De laatste gedachte wat je zegt mbt wb moet je denk ik vasthouden. Want ik denk dat zij ook wel gezegd had dat je moet doen wat jou gelukkig maakt.. En het is ook niet iets waar je een dag over nagedacht hebt. Hij is nu bij een meisje die doet wat hij het beste kan en niet meer, zo is hij ook gelukkig denk ik maar zo. Het is jammer dat je er zelf niet verder mee kan, maar je bent hem niet vergeten, hij zit in je hart samen met haar
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:De laatste gedachte wat je zegt mbt wb moet je denk ik vasthouden. Want ik denk dat zij ook wel gezegd had dat je moet doen wat jou gelukkig maakt.. En het is ook niet iets waar je een dag over nagedacht hebt. Hij is nu bij een meisje die doet wat hij het beste kan en niet meer, zo is hij ook gelukkig denk ik maar zo. Het is jammer dat je er zelf niet verder mee kan, maar je bent hem niet vergeten, hij zit in je hart samen met haar
Aaaahhh... Klopt, heb je helemaal gelijk in. En ik weet ook zeker dat zij zei dan tegen mij om hem te verkopen, misschien al een jaar eerder! Klopt, hun samen zijn zo gelukkig en is misschien voor hem ook beter... Hij zit en blijft altijd in mijn hart...
xander had ietwat teveel energie. Maar met wat geduld gaf hij zich snel over en wachtte hij netjes op me ipv onder me vandaan te duwen. Soms even fries terug praten en dan is het klaar