Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelijn schreef:@Patricia, een nieuwe instructrice kan echt goed zijn hè. Ik heb nu net vier keer les gehad van Joska en het is echt zo'n verschil. Kafka is veel losser en de aanleuning is zoveel beter. Echt super. Jammer dat ze nu eerst paar maand naar Canada vertrekt.
@Ella, ik snap wel dat het lekker is om beetje één vast paard te hebben. Had ik vroeger op de manege ook. Ook een die totaal niet geschikt was voor proefjes rijden. (Koos ong. elke keer degene uit die niet geschikt was voor proefjes) Eentje had zulke flappers en zwaaide zo uit met voorbenen dat meer een zeehond leek. Lennon was zo krom als een banaan maar heb daar ook gewoon mee proeven gereden (dier kon ook vies schuin bokkenook leuk in de proef) en andere dame was ook vaker kreupel dan echt goed die ging bij proef eens gezellig op de witte hekjes staan. Ik heb me altijd vermaakt... want daar gaat het om.. het is mijn hobby en ik wil er plezier in hebben. Natuurlijk wil ook beter leren rijden maar daarvoor stap ik niet op het dier waar iedereen altijd zijn punten mee haalt. Ik hou van kneusjes