ben ik weer.
@ Carola. Leuke pony's heb je

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
S_Figo schreef:Leuk Michelle een weekej met je paard weg![]()
Ik ga in de zomer altijd 4 weken met me paard naar Renesse
Dewi, daar kom ik ook nooit in de buurt, woon zelf in noord-brabant maar mn paard staat in Zuid-holland en start eigenlijk altijd op manege oostmoer, waar ik zelf ook sta.
Ik heb vandaag een auto gekocht
DewiRox schreef:Ik hoor het wel vaker dat mensen maar 1 proef rijden, ik heb dat echt nog nooit gedaan.. Altijd gewoon 2 proefjes en met springen ook 2 parcoursen. Mijn ouders vinden het anders ook zonde van hun tijd, als ze maar voor 1 proef helemaal op stap moeten.
DewiRox schreef:Ik hoor het wel vaker dat mensen maar 1 proef rijden, ik heb dat echt nog nooit gedaan.. Altijd gewoon 2 proefjes en met springen ook 2 parcoursen. Mijn ouders vinden het anders ook zonde van hun tijd, als ze maar voor 1 proef helemaal op stap moeten.
Queelens schreef:Marloessss je had mij beloofd geen wp meer te halen
Petra had vandaag ook concour toch, of morgen?
Ik ga stiekem toch mischien de 23e weer maar weet het nog niet zeker want moet dan weer vrijvragen van 't werk enzo..
Maar is wel eindelij kindoor met 2 proefen en leuke prijzen en hele fijne accomodatie
2 binnenbakken dus ook binnen losrijden je kan ook binnen zadelen enzo
daar had ik ook m'n 1e selectie die zo de prut inliep omdat Peri zo aan het stieren was haha dus het is eig wel goede oefening voor 'm