baal alleen dat et strand nie doorging vandaag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
baal alleen dat et strand nie doorging vandaag

_Nann_ schreef:mensen van de kleine ruinengroep, ik heb vandaag terwijl ik er was 2x de waterbakken bijgevuld
( en daarvoor had amanda ze ook al gevuld trouwens) kun je nagaan hoeveel ze drinken.
De paardjes drinken echt enorm veel met dit weer, dus zullen we proberen ze zoveel mogelijk bij te vullen?

amber2202 schreef:_Nann_ schreef:mensen van de kleine ruinengroep, ik heb vandaag terwijl ik er was 2x de waterbakken bijgevuld
( en daarvoor had amanda ze ook al gevuld trouwens) kun je nagaan hoeveel ze drinken.
De paardjes drinken echt enorm veel met dit weer, dus zullen we proberen ze zoveel mogelijk bij te vullen?
we proberen zo veel mogelijk te vullen maar de meeste kunnen alleen s' avonds
maar als we dr zijn vullen we uiteraard!
maar johnnie houdt onze bakken ook beetje in de gaten
maar laten we er gewoon met z'n allen erg in houden,Lala_Laura schreef:amber2202 schreef:ik ben ook nog steeds helemaal verliefd..:D na 5,5 jaar..
we wonen alleen nog niet samen.. hij bij zn paps en gaat nu weer terug naar zn mams en ik woon gewoon bij mn ouders..heb ook niet zulke leuke schoonouders maarja.. je krijgt ze erbij he
we wilde eigenlijk nu ergens gaan samenwonen maar hij gaat over half jaarjte voor anderhalf jaar naar nijmegen en de weekenden komtie dan thuis.. dus samnewonen is t dan niet echt.. alleen ik woon daar dan
haha.. maar als er iets op ons pad komt nemen we het wel aan.. dus ben bnieuwd.. heb dr wel zin in
maar zit thuis ook nog prima
Waarom gaat hij anderhalf jaar naar Nijmegen dan??
) en dna na een jaar moet hij daar de continue diensten in en meedraaien en dan na een half jaar wordt hij overgeplaatst naar de nieuwe plant hier op de maasvlakte
(die zijn ze nu nog aant bouwen)
maarja.. we wonen nu ook al niet vlakbij elkaar dus kunnen we wel

** 

hihi.. das wel handiggg..
haha

Lala_Laura schreef:Volgens mij schijnt het park ook ineens in trek te zijn vlakbij stal. Daar kun je ook eventueel ook heen gaan
en een beetje ver als je naast de delftse hout woont
)