Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Whis_Serada schreef:Wat een aanstellers zeg, Hup gewoon lekker buiten blijven rijden
We zijn toch geen verwende dressuur k*tjes??? whahahahah

Hij ging er mee wandelen over het erf en een stukje met haar draven haha! Serada schreef:Oeii dit lelijke jaarling eendje gaat volgens mij een heel mooi zwaantje worden Daay...Leuk om je vader zo met haar te zien. Om eerlijk te zijn heb ik hem nog nooit een paard zien vasthouden hihi.

lekker poetsen, knuffelen, wandelen en rennen met haar, hij vindt het wel leuk! Heb hem jaren geleden (lees: minstens 6 jaar geleden) beloofd dat hij op Hands mocht rijden, maar dat is er nog steeds niet van gekomen!! Toch maar eens doen binnenkort. Moet dat hele paardengebeuren natuurlijk wel een beetje warm houden, kan alleen maar van pas komen! Serada schreef:Ik hoefde vanavond lekker niet naar stal. Ik ben met een heerlijke fleecedeken op de bank gaan zitten en met mijn lappie op schoot met mijn huiswerk bezig. Sandy had vanavond les met Thom.
Uprica schreef:haha, weet je wel niet hoe moeilijk dat is.... gelukkig doet Wen mijn puber weer voor me! ben echt zo blij dat zij em weer voor me wil doen!