Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:_sandra schreef:ja, ro heeft het zaterdag erg gezellig gehad met indy. ze gingen om half drie naar bed begreep ik van conny!!!!! zondag heb ik ze pas om 1 uur weer in kantine gezien. flink uitgeslapen. roan had wel medelijden met indy. die mag niet meer op manege voetballen, hadden mensen geklaagd. ro zijn opmerking was; waar moet ie dan voetballen???
Wat een zeikerds.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Dat staatOh,dat zijn de bekende voorjaars kriebels hahahaha.Heerlijk met een kopje koffie.Kom ik bij jullie zitten hoor met lekkere koekjes en chocolaatjes om jullie om te kopen.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Ah, dat kan ik me voorstellenIkke blait, m'n zoon was werkloos vanaf kerst, heeft sinds vandaag weer werk.. GEFELICITEERD
. Ik wist eigenlijk eerlijk gezegd niet dat je nog een zoon had
.
LIQUITA schreef:meelen schreef:Ah, dat kan ik me voorstellenIkke blait, m'n zoon was werkloos vanaf kerst, heeft sinds vandaag weer werk.. GEFELICITEERD
.
meelen schreef:Die zeikerds hebben zelf zeker geen kinderen?!
En ja, duidelijke taal, weten ze meteen wat ze aan me hebben nietwaar?

_sandra schreef:LIQUITA schreef:Ah, dat kan ik me voorstellen. GEFELICITEERD
.
hahaha, ik ook niet, daar hebben we het nooit over, ken alleen maar familie leden die op manege komen hahaha. maarre super voor hem!!!!! in deze moeilijke tijden van recessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LIQUITA schreef:meelen schreef:Geluukig wel...nu alleen dat zonnebankie nog. Beetje kleur kan ik wel gebruiken. Heb een zonnehemel op zolder staan hoor.Volgens mij ben jij weer aardig opgeknapt, je bent zo lekker in de weer.
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Kan me niks schelen dat het uit is,ik lig er ook niet elke dag onder maar spierwit is niks voor mij.Als ik niet af en toe ga vragen ze of ik ziek ben.
Hihihi, dat vragen ze mij als ik geen make-up op heb.