Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nickyforever schreef:Mag Angelique Max dan lenen voor morgenavond?
Vraag het eerst maar voor ik het haar vertel anders stel ik haar weer teleur.
Waarom ben jij vroeg op stal dan morgen?
Rij je niet mee in de les dan?
nickyforever schreef:nee helaas Winnie kan nog niet volop lopen (rotstraal) en loopt daardoor helaas licht kreupel.
Ben nu sinds twee dagen bezig met hyposol heb het idee dat het werkt. gebruikte daarvoor Dry-feet maar dat slaat naar mijn idee niet echt aan.
Heb beetje de balen dat Nick nou ook in de lappen mand zit.
nickyforever schreef:nee helaas Winnie kan nog niet volop lopen (rotstraal) en loopt daardoor helaas licht kreupel.
Ben nu sinds twee dagen bezig met hyposol heb het idee dat het werkt. gebruikte daarvoor Dry-feet maar dat slaat naar mijn idee niet echt aan.
linda2008 schreef:nickyforever schreef:nee helaas Winnie kan nog niet volop lopen (rotstraal) en loopt daardoor helaas licht kreupel.
Over lappen mand gesproken... Thorben heeft ook ineens allerlei kwaaltjes.
Rotstraal, mok en een rare allergische reactie bij zijn mond. Gelukkig niet van het bit, maar van de gesp van de sperriem.
Sperriem is er dus maar even af. Over die dry-feet... dat ben ik helemaal met je eens. Thorben heeft vanaf het begin al behoorlijke rotstraal (loopt er gelukkig niet kreupel op) en ik spray elke avond, het wil alleen niet bepaald aan slaan dus ik ga Niels er de volgende keer even op aanspreken.
Je mokzalf helpt trouwens wel Syl, daar ben ik echt héél erg mee geholpen. Morgen zijn voeten even open boenen met betadineshampoo en dan weer goed gaan smeren want helaas zijn die stoffige binnenbak en dat vlas niet erg bevordelijk....
linda2008 schreef:zooo ik had best wat bij te lezen... dat is lang geleden dat er zo actief gepost iswel leuk uiteraard.
vanavond etentje gehad met mijn oude werk. Was echt weer super gezellig om iedereen te zien
lieziej schreef:Goeiemorgen, dat is behoorlijk wat!
Die koudbloedjes ook altijd met die mok! Gelukkig is Sis er niet gevoelig voor *klopt af*
Kan je nog wel rijden, of niet?
Citaat:Lekkuh lekkuh!
Ik ben morgen de eerste 4(!!!!) uur vrij, dan 2 uurtjes les, uurtje bijles geven, en klaar
We gaan morgen onze vrije uren benutten, door voor één of 2 euro bij de Ikea (tegenover mijn huis) te gaan ontbijten
Mocht iemand ooit naar Ikea Amersfoort gaan, geef ff een gil, ik heb er uitzicht op vanuit mijn slaapkamer, dan kan je komen koffiedrinken!
lieziej schreef:ClooneyManon schreef:heey wat een leuke foto!!
ehm eens kijken de fjord van Linda, de pony van Ylona en Fenna, de pony van Elise die andere ken ik nietGo Manon, Go Manon!!
En dat terwijl ik je nog nooit in het echt heb gezien
Maar weet niemand wie die pony rechts onder is?!