dierverzorging! ja het is wel leuk, maar je doet eigenlijk iedere dag precies het zelfde en de dagen zijn zo lang van 9 tot 5 eigenlijk maar ik heb wel eens gehad dat ik pas 7 uur thuis was
toen wij in oktober er waren op westernweekend... toen was fifa giganties dik.... toch nan dat was tot fifa of heb ik nu iets heel raars in me hoofd.....??
Ja klopt toen was fifa weer helemaal lekker bijgegeten hah!
Maar halverwege de zomer was ze echt ontzettend mager..
Britt_Sisi
Geplaatst: 25-01-10 22:18
miejmoon schreef:
Waar zit je op school dan? Ik oe paardenhouderij&management op het groenhorst in barneveld
ik zit op het wellant college in houten!
heb laatst praktijkdagen gehad in barneveld!! toen met die verschrikkelijke sneeuw van 30 cm daar! en al dat gedoe met die treinen! en 2 weken daarvoor en uh 2 weken geleden geloof ik!
Ah oke, tja treinen zijn nog wel eens drama ja . Heb er regelmatig wel last van. Kan er een uur en een kwartier over doen. Maar soms doe ik er 3uur over ofzo :S
Tja Fifa spaart zichzelf niet... en in het begin toen ze in de kudde kwam mocht ze ook niet eten van de rest. Fifa is daarnaast ook al echt op leeftijd (zal al bijna 20 zijn) dat helpt dus ook niet.
diktietbuffel haha slaat nergens op nu noemt die vriendinvan mij dikbilbuffel en wij noemen hem voorhoofdbuffel was zo grappig wijzo ; als je nu onderuitgaat ben je ook een achterhoofdbuffel we hebben de hele terug weg de slappe lach gehad in de trein
Wij hebben toets week. Hadden we op het bord een grote tekening gemaakt waar een mega spiekbrief in verwerkt was Leraar had het helaas door
orienta
Geplaatst: 26-01-10 19:48
_Linn_ schreef:
jaah Cindy als leiding, wordt dan weer zoo grappig! Ze hoeft maar te giechelen en ik lig al in een deuk
inderdaad ik heb geen oog dicht gedaan toen ik met haar op 1 kamer sliep als leiding
Britt_Sisi
Geplaatst: 26-01-10 19:49
hahaha cindy is leuukk wij hadden toen cindy en nienke op 1 kamer gaat niet goed samen net als ingrid en jorijn op 1 kamer was het DAMESS STILLLL en dna hoor je daar na hihihihihihi hihihiihi net zo als een cavia hahaha
_Linn_
Geplaatst: 26-01-10 20:25
orienta schreef:
_Linn_ schreef:
jaah Cindy als leiding, wordt dan weer zoo grappig! Ze hoeft maar te giechelen en ik lig al in een deuk
inderdaad ik heb geen oog dicht gedaan toen ik met haar op 1 kamer sliep als leiding
Hebben toch wel veel leidingen haha, of je word al een uur eerder wakker om dat debby ( weet je nog linda ) zelf niet wakker werd van haar wekker en die dus elke ochtend best lang af ging
orienta
Geplaatst: 26-01-10 20:39
ik ben al een slechte slaper ik word overal wakker van dus slaap zoiezo al weinig uurtjes op kamp moet daarna altijd even een paar dagen bijkomen