Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Of over As?
Kirsten_S schreef:Als het écht niet anders kan wil ik wel op vic. en dan kan iemand anders op Rox. vind het allebei goed. Alleen voor de ervaring.
? Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Als het écht niet anders kan wil ik wel op vic. en dan kan iemand anders op Rox. vind het allebei goed. Alleen voor de ervaring.
Denk je dat Frans Vic nu al parcour laat springen?
Melanieetjuh schreef:Als er geen andere paarden meer zijn, zal die wel moeten denk ik..
Weet niet of hij Worrie mee laat lopen?
Jane_ schreef:Melanieetjuh schreef:Als er geen andere paarden meer zijn, zal die wel moeten denk ik..
Weet niet of hij Worrie mee laat lopen?
Ja maar vind het erg snel![]()
Ik denk als Worlino wel regelmatig loopt dat ie haar laat meelopen

Kirsten_S schreef:Het is wel vroeg, maar het kan niet anders. Persoonlijk zou ik het zelf ook niet doen, maar als die paarden daardoor nóg meer moeten lopen, wil ik best op een andere die dan maar 1x loopt. Scheelt toch weer een paard.
, heb weer een terugval, kan (opnieuw) wel janken. Weet niet wat het is, de ene keer ben ik vrolijk en de andere keer voel ik me poedersuiker. Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Het is wel vroeg, maar het kan niet anders. Persoonlijk zou ik het zelf ook niet doen, maar als die paarden daardoor nóg meer moeten lopen, wil ik best op een andere die dan maar 1x loopt. Scheelt toch weer een paard.
Als ie meeloopt zet hij ook nog anderen erop denk ik.
Heeft geen nut voor 1 keer.
Dan denkt hij ook hij kan wel vaker.

Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Het is wel vroeg, maar het kan niet anders. Persoonlijk zou ik het zelf ook niet doen, maar als die paarden daardoor nóg meer moeten lopen, wil ik best op een andere die dan maar 1x loopt. Scheelt toch weer een paard.
Als ie meeloopt zet hij ook nog anderen erop denk ik.
Heeft geen nut voor 1 keer.
Dan denkt hij ook hij kan wel vaker.
Emmaa_ schreef:, heb weer een terugval, kan (opnieuw) wel janken. Weet niet wat het is, de ene keer ben ik vrolijk en de andere keer voel ik me poedersuiker.
Kirsten_S schreef:nouuu, dat weet ik nog niet zo zeker.
zou niet weten wie er nog meer , wat vaker dan 1x op hem heeft gesprongen. zeker met een nieuw paardje moet je wel weten hoe en wat en hoe hij rijd.
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:nouuu, dat weet ik nog niet zo zeker.
zou niet weten wie er nog meer , wat vaker dan 1x op hem heeft gesprongen. zeker met een nieuw paardje moet je wel weten hoe en wat en hoe hij rijd.
Ik heb er ook op gesprongen hoor!
En hij weet toch dat ik ook kan springen.
Er zullen vast al meer mensen met zijn lessen op hem hebben gesprongen.
Niet alleen jij hoor.
. Nu doe je namelijk alsof jij de enige bent die op hem kan springen... Kirsten_S schreef:Rustigg...
Dan zeg je toch dat je erop wilt....
Emmaa_ schreef:Nou Kirsten ze heeft wel een beetje gelijk hoor. Nu doe je namelijk alsof jij de enige bent die op hem kan springen...
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Nou Kirsten ze heeft wel een beetje gelijk hoor. Nu doe je namelijk alsof jij de enige bent die op hem kan springen...
Neee helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik wat vaker op hem heb gesprongen 1 of 2 keer. En jij gaat toch dan ook niet meteen een b proefje of whatever springen als je het paardje niet helemaal kent.
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Nou Kirsten ze heeft wel een beetje gelijk hoor. Nu doe je namelijk alsof jij de enige bent die op hem kan springen...
Neee helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik wat vaker op hem heb gesprongen 1 of 2 keer. En jij gaat toch dan ook niet meteen een b proefje of whatever springen als je het paardje niet helemaal kent.