Begint enthousiast met het tikken van een verslag over hoe leuk het gisteren was 
Zoals Es net al ik het andere topic melde, waren we inderdaad weer eens te vroeg. (En ja ik wil best de schuld op me nemen) Op het parkeerterrein had nog nooit iemand van het programma Tussen de Oren gehoord, maar ze stuurde ons ergens heen 
Aangekomen bij Studio 31 bleek een hele rij te staan, eerst netjes aangesloten, toen toch maar gevraagd waar de rij voor was. Dat bleek het Songfestival te zijn, en daar kwamen we nu net niet voor. Gasten voor Tussen de Oren konden direct doorlopen. Mooi! De halve studio doorgeslingerd en ergens stond een klein rijtje. Netjes aangesloten en er werd een experiment gedaan met het publiek. 4 stellingen, waarvan je een moest kiezen die waar was. Daarna begon het wachten. En rond 20.00 werden we de studio ingelaten. Wat een verandering
Totaal anders dan voorgaande seizoenen. De presentatoren, Rob Urgert en Joep van Deudekom (Gewoon even om hun namen te oefenen
) kwamen op en stelden nog wat vragen. Vervolgens werden de teamcaptains erbij gehaald en als laatste ook de gasten. (Peggy Vrijens en Sylvester Zwaneveld) De opname duurde bijzonder lang voor zo'n 3 kwartier televisie. Om half 10 (toen ik dacht dat ze bijna klaar waren) werd nog vrolijk pauze gehouden. Ik kwam regelmatig niet meer bij van het lachen. (Een vork, vla en een hamster
) Toen het spel zelf erop zat, moesten Rob en Joep (achternamen zijn mij te veel typwerk
) nog wat zinnen overzeggen. Dat werd helemaal geweldig. Beide kwamen er niet echt lekker meer uit, dus dat moest zo'n 100× over
Met hulp van de teamcaptains duurde het nog langer.....
Maar het was echt onwijs leuk, ik heb zin in 1 Maart
(We nemen het wachten maar voor lief
)