Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MaartJ

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:21

Dacht dat het erger zou zijn vandaag.. maar vond het gister veel kouder dan vandaag!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:22

Lotte is inderdaad echt een supergave pony! Loopt die mee in de manegelessen tegenwoordig of wordt ze geleasd?
Mn vriend en ik zitten sinds dit weekend lekker in ons eigen huisje, echt heerlijk! En alles zit mee qua kosten en bv dat ik het internet al 2 dagen eerder kon aansluiten dan eigenlijk besteld was :D

Die kou is inderdaad echt bagger, maar vandaag gelukkig niet zo gemeen koud als gisteren.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 20:45

Hier is het dan echt een dagje later.. Gisteravond kon ik niet geloven dat ik de plasticjes weer voor de raampjes in de stallen moest doen ivm bevriezen drinkbakken. Maar vanmorgen was het wel duidelijk ja.

Lekker Madelief!! Heb je foto's?

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:48

Ja, idd!!!!! Foto's, FOto's!

Echt stom die kou! Vanmiddag even een galajurkje gehaald, want ik heb donderdag gala!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:51

Binnenkort ga ik foto's maken goed :D moeten nog wat dingetjes gebeuren voor het écht af is, maar tis wel gaaf geworden :D

Ja ik haat echt deze koude winters.. Denk dat het voor mensen die wat met paarden hebben toch ook anders is dan mensen die gewoon werken en niet de kou in hoeven naar een dier :P Dan maakt het je denk ik toch wat minder uit.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:54

Dan kan je in feite gewoon heel de dag binnen blijven zitten. Lijkt me af en toe ook heerlijk hoor := , maar toch wordt je wel lekker fris en kan je de warmte van binnen weer extra waarderen als je uit de kou komt ;) !

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 21:30

Foto's foto's foto's! Van het huisje Madelief!
Maar ook foto van 't galajurkje Manon!

Soms lijkt het mij ook wel prettig om een 'binnen' beroep te hebben.. Ik zag er elke keer als ik uit de kantine oid kwam tegenop om weer naar buiten te gaan gister. En als je dan maar alleen je paard hoeft te doen en je toch buiten geweest.
Oh ja, Zenith vandaag met slofteugel gereden. Wat een *&^%$#@ ding.. pff ik kan daar echt niet mee overweg. Rij met dat ding zodat op het moment dat hij staakt ik in elk geval z'n hoofd naar beneden kan houden. Had er een knoop ingelegd zodat ik wist waar ik 'm vast moest houden en zodat ik 'm niet steeds stiekem korter kan pakken, want zodra ik m'n teugel korter wil pakken pak ik die slof mee dus moet nog even oefenen. Maar het werkte wel want toen hij 'op de rem' ging spande ik even aan en gaf em een schop en Simone dreef 'm even bij met de longeerzweep en toen liep meneer knarsetandend door }:)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 22:05

Ik werk binnen, maar vind het ook erg fijn om lekker een frisse neus te halen!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 17:52

Waarom nou toch weer sneeuw???

Hoorde vanmorgen op de radio dat er tussen Schoorl en Schiphol 41 km file stond! :o En in Belgie 950 km file.... Wist niet eens dat daar zoveel km weg was! (ook geen idee van hoeveel weg er in in NL is hoor....)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 17:58

Ja hier was het drama geloof ik maar niks van gemerkt want in onze buurt was echt maar 2 cm gevallen ofzo.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:15

Hier ligt wel weer een centimeter of 4/5... Mij dus 4/5 centimeter te veel! :P
Ik heb ook nergens last van gehad trouwens, hoop wel dat het vrijdag allemaal meevalt want ga met mn moeders auto met hond van hier naar Leeuwarden en dan nog naar een feestje van een ploeggenootje en 's avonds nog weer over de afsluitdijk naar huis.. En mams autootje heeft maar zomerbanden.. :S

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 20:05

Zomerbanden := . Ik hoorde dat Femke met haar Ford Ka met zomerbanden ook al over de weg aan het glibberen was := . Hoop iig dat de weg goed te doen is! Wel gezellig dat je hond mee gaat :D .

Ik ben overigens niet zo'n buitenmens, maar vind het ook wel lekker om een frisse neus te halen. Maar inderdaad, wel respect voor al die post- en krantenbezorgers (mijn broertje ook om half 7 ''s ochtends := ), en al die andere mensen die telkens weer de kou in moeten, Maartje!

Ik zal van de week even zorgen voor foto's van mijn gala, ja!
Ik moest vanmorgen werken in ALkmaar :P , was gister al naar Schoorl gegaan. Omdat het altijd chaos is met die bussen, had ik er al maar één eerder gepakt, die van 7.46. Uiteindelijk netjes 10 minuten voor 9 op het werk ;), maar normaal kan je het prima in 35 minuten doen.
Net weer de trein gepakt naar R'dam, was ook druk vanwege de spits en vertragingen maar gelukkig kon ik zitten en heb ik niet heel veel gemerkt omdat ik heel charming lag te tukken := .

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 20:08

Heb elke keer gewoon met mn moeder dr auto gereden met de sneeuw en nooit heel erg gegleden ofzo, maar dat waren elke keer kleine stukjes in N-H, nu moet ik heel Noord Nederland doorkruisen :P Maar ach, komt vast wel goed, ben niet zo snel bang in de auto... (Op het paard ben ik eerder bang! :D)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 20:21

Pff ik ben dus altijd doodsbang in de auto met sneeuw.
Als ik 1 cm glijd wil ik er alweer uit haha.

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:09

Ben er ook echt he-le-maal klaar mee, van mij mag het heet water regenen.
Als er nu nog mensen zijn die piepen dat de aarde opwarmt, lach ik ze echt hard uit!

Verder weinig te melden, behalve dat ik zaterdag maar weer voor de 400x ga proberen me 2e pp voor de F6 te halen. Op de een of andere manier kom ik daar maar niet doorheen +

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:30

Ik doe ook mee Fabiënne!
Ik ga voor 2e pp in de F14 :D Baal er altijd alleen een beetje van dat ik als laatste op Wyoming moet terwijl ik het moeilijkste proefje moet rijden. Altijd best moeilijk om er dan nog een middengalop uit te persen.... (Ligt waarschijnlijk ook aan mij maarja, ze is het voor mn gevoel ook altijd gewoon zat dan.. )

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:11

Pff succes Merel met het doorkruisen van N-H! Ik zou eigenlijk naar m'n ouders met Maarten maar dat heb ik afgezegd..
En succes Merel en Fab met de proefjes! Wel balen idd dat je zo laat moet.. kan ook best wezen hoor dat ze dr dan een beetje 'klaar mee' is..
Ik hou trouwens ook niet van autorijden met sneeuw hoor, ging gister iets te enthousiast de parkeerplaats hier in Schoorl af.. Glibberend en glijdend alle kanten op..
Ik ga vanmiddag maar even de stad in voor een valentijnscadeautje ;) Pff heb echt geen idee wat..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:26

Expo heeft denk ik wel leuke dingetjes :D .. weet alleen niet waar die nu in Alkmaar zit.....

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:34

Oh ff googlen dan ;) Vroeg me idd al af of die in Alkmaar zit of niet.. die hebben vaak wel leuke kaarten ook enzo. Heb trouwens ook het boek 'gek van paarden' van M.K. de Manvan besteld. Is een boek samengesteld uit columns geschreven door de man van een paardenvrouw. Beetje type Maarten en Boj.. Ze moeten van alles met en om paarden doen maar snappen er geen bal van. In de zin van 'Man staat naast het paard en paard gaat plassen en dat spetterd op hem, goh zegt ie: Nou snap ik wat ze met rotstraal bedoelen'

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:37

hier heeft het gelukkig bijna niet gesneeuwd, nu een heerlijk stralend zonnetje dus hoop dat alles weer weg smelt.. vanochtend MRI gehad voor mn knie, even gezeurd en krijg woensdag al de uitslag in plaats van 19 maart. Moet dan wel even naar heerhugowaard, maar goed dat doen we maar.. Zo naar school.. dan om 7 uur weer thuis snel naar stal, ff poetsen misschien snel longeren en om kwart over 8 alweer bij de fysio zijn..

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:38

Hihi ik heb Otto nu hier op mn kamer, en ik ging net een rondje lopen met hem en toen kwam ik een man tegen die ook met een teckel liep. En dat teckeltje is wrs het broertje van Victor! :D

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 12:49

Fabienne_Z schreef:
Ben er ook echt he-le-maal klaar mee, van mij mag het heet water regenen.
Als er nu nog mensen zijn die piepen dat de aarde opwarmt, lach ik ze echt hard uit!

Verder weinig te melden, behalve dat ik zaterdag maar weer voor de 400x ga proberen me 2e pp voor de F6 te halen. Op de een of andere manier kom ik daar maar niet doorheen +

Ach, komt wel goed! En als het deze keer niet lukt, dan de volgende keer wel!

Wat vervelend van je knie, Bonny! wel fijn dat je de uitslag eerder krijgt!

Ook toevallig, Merel :D .

Klinkt als een leuk boekje, maartje :D .

Trouwens, ik ben maandag jarig.. Kreeg eergisteren een smsje van mijn vriend :P ;
Hoi X, hoe is je vakantie? Ik wilde je even wat vragen, ik wil Manon een ipod shuffle geven voor haar verjaardag, maar ik twijfel over de kleur; roze, grijs, lichtgrijs, blauw of zwart? Kijk anders even op de apple site en laat het maar weten! Fijne vakantie nog! X

Gevolgd door:
OMGGGGGGGGGGGGGGGG DIT MEEN JE NIET

Hahah, hij had 'm per ongeluk naar mij verzonden ipv naar X. :D :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:06

wat stuurde je terug, doe maar een roze :P schatje :D :D

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:02

HAHAH ik heb inderdaad PRECIES dat teruggestuurd
'Doe maar roze!'

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:45

Hahaha wat een blunder van hem.. njah weet hij in elk geval zeker dat hij de juiste kleur voor je uitkiest ;)
Volgende keer kijkt hij wel 3x naar wie hij een smsje verstuurd!