Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

moeten nog wat dingetjes gebeuren voor het écht af is, maar tis wel gaaf geworden 
Dan maakt het je denk ik toch wat minder uit. 
, maar toch wordt je wel lekker fris en kan je de warmte van binnen weer extra waarderen als je uit de kou komt
!
En in Belgie 950 km file.... Wist niet eens dat daar zoveel km weg was! (ook geen idee van hoeveel weg er in in NL is hoor....) 

. Ik hoorde dat Femke met haar Ford Ka met zomerbanden ook al over de weg aan het glibberen was
. Hoop iig dat de weg goed te doen is! Wel gezellig dat je hond mee gaat
.
), en al die andere mensen die telkens weer de kou in moeten, Maartje!
, was gister al naar Schoorl gegaan. Omdat het altijd chaos is met die bussen, had ik er al maar één eerder gepakt, die van 7.46. Uiteindelijk netjes 10 minuten voor 9 op het werk
, maar normaal kan je het prima in 35 minuten doen.
.
Maar ach, komt vast wel goed, ben niet zo snel bang in de auto... (Op het paard ben ik eerder bang!
) 
Baal er altijd alleen een beetje van dat ik als laatste op Wyoming moet terwijl ik het moeilijkste proefje moet rijden. Altijd best moeilijk om er dan nog een middengalop uit te persen.... (Ligt waarschijnlijk ook aan mij maarja, ze is het voor mn gevoel ook altijd gewoon zat dan.. )
Pff heb echt geen idee wat.. 
.. weet alleen niet waar die nu in Alkmaar zit.....
Vroeg me idd al af of die in Alkmaar zit of niet.. die hebben vaak wel leuke kaarten ook enzo. Heb trouwens ook het boek 'gek van paarden' van M.K. de Manvan besteld. Is een boek samengesteld uit columns geschreven door de man van een paardenvrouw. Beetje type Maarten en Boj.. Ze moeten van alles met en om paarden doen maar snappen er geen bal van. In de zin van 'Man staat naast het paard en paard gaat plassen en dat spetterd op hem, goh zegt ie: Nou snap ik wat ze met rotstraal bedoelen'

Fabienne_Z schreef:Ben er ook echt he-le-maal klaar mee, van mij mag het heet water regenen.
Als er nu nog mensen zijn die piepen dat de aarde opwarmt, lach ik ze echt hard uit!
Verder weinig te melden, behalve dat ik zaterdag maar weer voor de 400x ga proberen me 2e pp voor de F6 te halen. Op de een of andere manier kom ik daar maar niet doorheen +
.
.
;
schatje