Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toen over gegaan op de donderdagavond bij dennis, maar dat vonden we totaal niet leuk, dus toen door naar de zaterdagochtend bij Ria, erg leuk was dat
En toen weer door naar 1 uur dacht ik bij Marisca en Judith en toen nog een keer naar 2 uur ofzo? En toen uiteindelijk bij Lydia in de les als laatste op zaterdag.
Ik heb echt in heeel veel lessen gereden!
) op woensdag van 2-3, toen verschoven naar woensdag 3-4, eerst van Esther les, totdat Marisca die les overnam. Toen reed ik ook al bij Rianne in de les
Toen naar woe 1-2 marisca , toen naar woe 3-4 weer van marisca, toen do 5-6 (Met Marijke in de les bij Dennis
), toen naar dinsdag 4-5 van Ria, toen naar vrijdag 5-6 Marisca, toen naar vrijdag 4-5 Marisca, toen naar donderdag 7-8 bij Marisca (heel veel plezier gehad in die les met Julia, Kityee enz) en uiteindelijk omdat ik naar Utrecht ging te studeren mn laatste 1,5 jaar gereden in de zaterdagles van 4-5 bij Rianne en Judith, ook ontzettend gezellig!

En later idd bij Lydia in de les 
En daarna kwam Zen natuurlijk, daar heb ik wel giga veel mee geleerd!
Of heb je zo'n wintec waar de boom 'vast' in zit, dus niet dat easy-gullet systeem?
Wat grappig. Denk dat zij ook al het langs vast zit aan de manege?