M'n zadel ziet er redelijk representatief uit......
Stace moest natuurlijk weer een redelijk vies zadel uitkiezen met zilveren frutseltjes...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Stace moest natuurlijk weer een redelijk vies zadel uitkiezen met zilveren frutseltjes...

Allereerst: ik weet niet of ze ondertussen al andere namen hebben en ik hou 't eigenwijs bij deze want ik volg de stalroddels niet (
). Voor foto's van BamBam moeten jullie bij Anouk zijn en de overige foto's van de veulens geef ik op cd aan Eef, dit zijn de enigste die ik hier nog heb staan dus niet zeuren om meer...
En ik weet dat d'r een afgrijselijk groot copyrightteken op staat. 
(ik zou zweren dat ik een uitsnede had gemaakt van deze foto... maargoed, we zijn wel wat paardenpoep gewend
)

(ik kom er openlijk voor uit dat dit mijn favo van dit jaar is met ook de allercoolste pap allertijden
)

)
Je moet niet meer zo eng doen hoor! Je bent volgens mij 2 minuten buiten bewustzijn geweest en daarna liep je nog alles te herhalen ook (waren je nuttige opmerkingen op?
). Babe deed ook eng: die bleef eerst liggen en begon daarna heel erg te trillen...
Zijn jullie de schrik al te boven?
Geen auwie verder?
Beterschapjes 
. Rustig aan Angelique en de wondjes bij Babe vielen echt mee, je hebt echt even alles laten schrikken
, Angela, Suus en Judith zijn nog nooit zo rustig en beheerst aan de les begonnen en Beau en Thomas hadden een bijna botsing, gelukkig kon ik ze vertellen dat de ambulance onderweg was zij het voor jou

schumax schreef:en [***] en Thomas hadden een bijna botsing, gelukkig kon ik ze vertellen dat de ambulance onderweg was zij het voor jou
Wat gebeurde er nou precies? Ik zag Kizz aka Grace (mooie naam
) ineens heel dichtbij komen
Miss_Montana schreef:schumax schreef:en Beau en Thomas hadden een bijna botsing, gelukkig kon ik ze vertellen dat de ambulance onderweg was zij het voor jou
Hihi jaWat gebeurde er nou precies? Ik zag Kizz aka Grace (mooie naam
) ineens heel dichtbij komen
, vloog er iets door de lucht en dacht ik dat Grace een ijzer verloor want opeens klonk er gekloing, gelukkig was dit niet het geval!
Wat het nou was weet ik niet, dacht ook dat het een ijzer was! Maar ik weet wel dat ik voortaan toch maar weer met cap ga rijden

Hij vind het echt leuk! 

Toen deed ze weer zo maf en ze wou best graag naar 't veulentje (maar ik wou ook graag dat ze naast mij bleef staan
ik won). Stace is heeeeul verdrietig...
(ik heb altijd geleerd; wat er ook gebeurt altijd vast blijven houden
)
)
Ik heb d'r vanochtend op 't weiland gezet en d'r ff wat extra water bij gegooid. Zei iedereen niet dat je vandaag niet moest gaan werken trouwens?

Wat lekker dat Hercules nu bij de ruinen staat zeg, zag hem gisteren stoer staan tussen de grote jongens

Gisteren bleef hij maar hinnikken naar hem!
We zijn een heel eind gewandeld, onder de brug door naar Alkmaar en toen zijn we even bij dat meer gaan kijken. Daarna weer teruggelopen, heerlijk zo'n avondje!
Miss_Montana schreef:En ohja! Ik heb de allercoolste foute staartzak van stal gekocht
Die ja! Of heeft Suus die ook al?