Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:22

Doei!

M'n zadel ziet er redelijk representatief uit...... Clown Stace moest natuurlijk weer een redelijk vies zadel uitkiezen met zilveren frutseltjes... Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 10:55

Doei!

Ze zijn om op te vreten. Lovers Allereerst: ik weet niet of ze ondertussen al andere namen hebben en ik hou 't eigenwijs bij deze want ik volg de stalroddels niet ( Schijnheilig ). Voor foto's van BamBam moeten jullie bij Anouk zijn en de overige foto's van de veulens geef ik op cd aan Eef, dit zijn de enigste die ik hier nog heb staan dus niet zeuren om meer... Clown En ik weet dat d'r een afgrijselijk groot copyrightteken op staat. Clown

Twister is moooi Lovers (ik zou zweren dat ik een uitsnede had gemaakt van deze foto... maargoed, we zijn wel wat paardenpoep gewend Nagelbijten / Gniffelen )
Afbeelding

Magics big butt Lovers
Afbeelding

Caaaash Lovers (ik kom er openlijk voor uit dat dit mijn favo van dit jaar is met ook de allercoolste pap allertijden Schijnheilig )
Afbeelding

Deze stond in een greppeltje en lijkt wel een beeeeetje overbouwd ROFL
Afbeelding

Maar Paris (?toch?) is ook sehr mooi Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Ik ga nog steeds voor een veulenseizoen dat 12 maanden per jaar telt. Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 11:08

Wauw Suus, schitterende foto's! Van de veulens dit jaar is Magic mijn favoriet. Ik ga met je mee dat een veulenseizoen 12 maanden moet tellen, alleen vrees ik dan dat Eef een jaar lang op haar wenkbrauwen loopt als er 's avonds gewaakt moet worden.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:35

Hallo allemaal: ik doe het nog.
Een pijnlijke rechterknie en rechterschouder en mis wat stukjes van vandaag.
Kwam na mijn bezoek aan de huisartsenpost even bij Babe in stal, die heb ik rechts lek geprikt. Arm dier!
Kan me alleen nog herinneren dat we galoppeerde rechtsom en het volgende moment zit Evelien en Anouk bij me en 2 ambulancemedewerkers. Weet niet meer hoe ik daarna bij de ambu gekomen ben van achteren uit de bak, maar heb het gered.
Lig nu steeds op de bank te doezelen, heb een lichte hersenkneuzing ( hoe kan je nu iets kneuzen wat je niet hebt? Lachen )
Verder gaat het wel lekker, nou later!!!!!!!!!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:39

Bloos! Je moet niet meer zo eng doen hoor! Je bent volgens mij 2 minuten buiten bewustzijn geweest en daarna liep je nog alles te herhalen ook (waren je nuttige opmerkingen op? Tong uitsteken ). Babe deed ook eng: die bleef eerst liggen en begon daarna heel erg te trillen... Bloos! Zijn jullie de schrik al te boven? Ach gut Geen auwie verder?

Enne, cap lenen? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:18

Pff dat was me het dagje wel Angelique! Idd niet meer zo eng doen! Ik hoorde ineens mensen roepen en wijzen, toen ik omkeek zag ik jullie liggen en iedereen kwam plots in actie. Jij bewoog niet en Babe bleef ook nog eens doodstil liggen. Goed dat jullie er allebei nog redelijk vanaf zijn gekomen. Babe had idd een paar wondjes maar is goed verzorgd door Paulien Lachen Beterschapjes Ach gut

Erg mooie foto's Suus *LOL*

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:07

wat heppent?

Wat een enge verhalen allemaal..

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:13

Opeens lag Babe op haar zij en Angelique lag buiten westen met haar mond in de bak, was heel eng om te zien maar gelukkig is het goed afgelopen alhoewel ik vrees dat ze een aantal dagen niet de oude zou zijn. Gelukkig heeft ze weer babbels, die had ze vanmiddag ook al zij het dat ze alles 30 x herhaalde Clown . Rustig aan Angelique en de wondjes bij Babe vielen echt mee, je hebt echt even alles laten schrikken Ach gut , Angela, Suus en Judith zijn nog nooit zo rustig en beheerst aan de les begonnen en Beau en Thomas hadden een bijna botsing, gelukkig kon ik ze vertellen dat de ambulance onderweg was zij het voor jou Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:48

Ik hoorde het verhaal vanavond, je hebt iedereen behoorlijk laten schrikken Angelique! En luister naar je man en ook naar ons, morgen NIET gaan werken! Als je die hersenkneuzing/schudding niet uitziekt hou je daar de rest van je leven last van.
En reken maar dat morgen de spierpijn nog erger gaat zijn dan wat je nu voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 08:43

schumax schreef:
en [***] en Thomas hadden een bijna botsing, gelukkig kon ik ze vertellen dat de ambulance onderweg was zij het voor jou Tong uitsteken

Hihi ja Nagelbijten / Gniffelen Wat gebeurde er nou precies? Ik zag Kizz aka Grace (mooie naam *LOL*) ineens heel dichtbij komen Clown

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:21

Miss_Montana schreef:
schumax schreef:
en Beau en Thomas hadden een bijna botsing, gelukkig kon ik ze vertellen dat de ambulance onderweg was zij het voor jou Tong uitsteken

Hihi ja Nagelbijten / Gniffelen Wat gebeurde er nou precies? Ik zag Kizz aka Grace (mooie naam *LOL*) ineens heel dichtbij komen Clown

Geen idee opeens waren jullie erg dicht bij elkaar Cool , vloog er iets door de lucht en dacht ik dat Grace een ijzer verloor want opeens klonk er gekloing, gelukkig was dit niet het geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 09:26

Haha ja en dat 'iets' vloog voor mijn hoofd langs en ik hoorde het in de bosjes naast mij terecht komen ROFL Wat het nou was weet ik niet, dacht ook dat het een ijzer was! Maar ik weet wel dat ik voortaan toch maar weer met cap ga rijden Bloos

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 14:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:06

Die hond was ook een keer bij Oprah *LOL* Hij vind het echt leuk!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 17:27

Grace mist rv een ijzer dus 't kan best dat die langs je hoofd vloog. Tong uitsteken

Bij de weg, Stace had vandaag weer een zeer pijnlijk moment... Ze zag haar veulentje en die liep achter Foxy aan en Stace ging hinniken... Ach gut Toen deed ze weer zo maf en ze wou best graag naar 't veulentje (maar ik wou ook graag dat ze naast mij bleef staan Schijnheilig ik won). Stace is heeeeul verdrietig... Ach gut

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:31

Hallo allen!
Me have alleen een beetje een zere knie en last van rechterschouder, geen spierpijn. Niels heeft er gister een soort zeer warme smurfensnot opgedaan.

Heb vandaag wel gewerkt, ben net ook even naar stal geweest.

Wilde Babe toch even zien en ook mijn andere knollies. Babe heeft een dikke plek waar mijn spoor zat.

Grappig, nu hoor ik verhalen die ik echt niet weet. Zoals dat Evelien mijn handen nog los van de teugels heeft moeten maken Haha! (ik heb altijd geleerd; wat er ook gebeurt altijd vast blijven houden Knipoog )
En dat ik met mijn gezicht naar beneden lag, dat merkte ik vanmorgen wel, er kwam nog van alles mijn keel uitzetten. Bah!

Van de val zelf en het moment erna weet ik echt niets meer. Wat zijn onze hersenen toch goed, ik heb altijd geleerd dat ze bij een trauma altijd een stukje vóór en na het trauma wissen, dus het ene moment galopeer ik nog lekker en het andere moment zit ik op de grond met diverse mensen om me heen. Onsamenhangende verhalen te vertellen ( wanneer doe ik dat nou niet ROFL )

Maar ik ga zo lekker douchen en bank hangen en vroeg naar bed.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:36

Je schijnt wel 6x te hebben gezegd "Haha d'r zit een gat in m'n paard"... Nagelbijten / Gniffelen Ik heb d'r vanochtend op 't weiland gezet en d'r ff wat extra water bij gegooid. Zei iedereen niet dat je vandaag niet moest gaan werken trouwens? Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:48

IJp is zo eigenwijs als ze groot is Tong uitsteken
Hoe is het nu met je hoofd IJp? Geen last van gehad vandaag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 08:47

Haha dat gaat gewoon lekker aan het werk. Hoeveel keer heb je ze het verhaal van dat je gevallen bent verteld? Clown Wat lekker dat Hercules nu bij de ruinen staat zeg, zag hem gisteren stoer staan tussen de grote jongens Ja

@Suus: Aaaw Stace wil ook gewoon een baby! En ik heb volgens mij dé oplossing! Ik heb hier een keer naast gestaan in de winkel en hij is bijna echt, hij beweegt en is ong zo groot als een veulen:
Afbeelding Haha!

Gisteren lekker buiten wezen rijden, alleen had Whis een ikgamelekkeraanstellendag dus was ze best kijkerig. Maar alsnog was ze erg braaf. Vanavond ga ik denk ik lekker wandelen om te voorkomen dat ze stijf word of gaat zweten ivm de inenting.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:01

Rejoice had gisteren ook een niet-meewerkbui, tot ik dat toverstokje pakte.
Hercuul tussen de grote jongens, ik hoop voor je IJp dat hij niet tonnetje rond van dat land afkomt.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 15:38

Hallo. Vandaag ook weer gewoon gewerkt alleen mak an. Hoofd is prima, ook niet extra zwaar of zo!
Als het goed is komt Romee nu zeker 2x in de week Hercules beweging geven. Gisteren was hij al aardig bol, maar dat is er ook zo weer af getraind.
Hij is gelukkig nog nooit bevangen geweest, heeft altijd zijn beweging goed gehad.
Ik blijf het nog even aankijken, en anders gaat hij weer gewoon naar stal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 09:10

Haha nou daar zal hij het nog moeilijk mee gaan krijgen met zijn new found best friend Egeltje ROFL Gisteren bleef hij maar hinnikken naar hem!

Gisteren was lekker op stal, erg warm dus het niet rijden ivm de inenting kwam goed uit Bloos We zijn een heel eind gewandeld, onder de brug door naar Alkmaar en toen zijn we even bij dat meer gaan kijken. Daarna weer teruggelopen, heerlijk zo'n avondje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 11:11

En ohja! Ik heb de allercoolste foute staartzak van stal gekocht Cool

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 11:24

Miss_Montana schreef:
En ohja! Ik heb de allercoolste foute staartzak van stal gekocht Cool

Welke die met die grote roze bloemen?

Anoniem