stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ceriadwen

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:12

Nou als je op tijd wakker bent kan je meerijden :D :D :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 11:38

Ceriadwen schreef:
Whahaha ik heb een excuus :D Ik werk s'nachts.. en gij Brutus?

ehhh snachts moet je slapen :9

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 11:39

Ceriadwen schreef:
Prima, dan heb je heel wat te fietsen deze winter. Ik ben rond kwart voor 9 op stal. Dan zie ik je wel een keer aankomen.

haha
hahaha
hihihihih

sorry :Y)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 11:40

Anoniem schreef:
Dat zeg ik toch niet, ik zei alleen dat ik voor morgen al had afgesproken met Rox en aangezien ik niet wist & niet had gelezen dat je ook ging, ging ik dus inderdaad op de fiets, geeft niet verder hoor.

het is vandaag geen FIETS weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 12:05

Vanmiddag stap ik gewoon op m'n fietsie zodat ik kan gaan ponyhobbelen :Y)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 13:22

Anoniem schreef:

wel je regenpak aan he? :(:)
En licht aan als je naar huis gaat anders rij ik je misschien plat :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:31

Haha nee ik heb een hele mooie blauwe fiets nou, mét verlichting :D Goed he :Y)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 13:33

Anoniem schreef:

waar is die rose dan?
Kom anders effe bakkie doen
Je weet waar ik werk toch?
Zie ik je zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:58

haha ik wil wel hoor flurk maar ik moet nu eventjes zelf naar mn werk, moet -weetniethoelang- werken omdat ze vergadering hebben & daarna ga ik ormpiehobbelen. Volgende keer kom ik wel ff bakkie doen :D

Roze fiets was gereed - overleden zegmaar... :o

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:27

Hahahaha ja I wish. Tot ik mijn nieuwe baan heb werk ik gewoon s'nachts.
Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:
Whahaha ik heb een excuus :D Ik werk s'nachts.. en gij Brutus?

ehhh snachts moet je slapen :9

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:28

Wow dus Chelle mag wel op de koffie en ik niet???? Ik voel me enigszins gedicrimineerd hier....

KOFFIE

Flurk schreef:
Anoniem schreef:

waar is die rose dan?
Kom anders effe bakkie doen
Je weet waar ik werk toch?
Zie ik je zo?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:30

Flurk schreef:
Anoniem schreef:

Grappig, dat regenpak wat al zeker 3 jaar nog onaangetast nieuw in huis ligt? Mevrouw loopt liever dubbele longontsteking op dan een of ander afzichtelijk regenpak aan te doen geloof ik. Maar goed, ik koop wel een roze jip en janneke regenpak de volgende keer.. meer kans van slagen denk ik :p

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:31

En wie had zich weer verslapen??? JAWEL.. CHELLENPJEP!!
Handig hoor een auto. Lekker warm ook enzo :D En above all... DROOG!
Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:
Prima, dan heb je heel wat te fietsen deze winter. Ik ben rond kwart voor 9 op stal. Dan zie ik je wel een keer aankomen.

haha
hahaha
hihihihih

sorry :Y)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:27

Ceriadwen schreef:
Flurk schreef:

Grappig, dat regenpak wat al zeker 3 jaar nog onaangetast nieuw in huis ligt? Mevrouw loopt liever dubbele longontsteking op dan een of ander afzichtelijk regenpak aan te doen geloof ik. Maar goed, ik koop wel een roze jip en janneke regenpak de volgende keer.. meer kans van slagen denk ik :p

Nou ik kan me helemaal inleven in der! Ik trek alleen naar stal zo'n afschuwelijke broek aan, maar dat is het enige :+ Ver-schrik-ke-lijk gewoon!XD

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 19:35

Ceriadwen schreef:
Wow dus Chelle mag wel op de koffie en ik niet???? Ik voel me enigszins gedicrimineerd hier....

KOFFIE

Ik begrijp dat jij morgen op de koffie komt?
Je kunt op de bel drukken aan de ingang (kant van het spoor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 23:18

Lida ik kom morgen wel even op de koffie dan :Y) gezellig :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 09:38

Anoniem schreef:
Lida ik kom morgen wel even op de koffie dan :Y) gezellig :D

morgen (donderdag) ben ik lekker dagje vrij

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 09:38

@Ceriadwen KOFFIE staat KLAAR
kom je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:40

howwwwwwwwww dat is lekker Lida, wij wilden juist morgenochtend op de koffie komen.. :p (achteraf ook logisch ook eigenlijk omdat je morgen ging mennen enzo... oeps :D)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:19

Nou Flurk, was lekkere koffie :D En nog van harte met je nieuwe aanwinst hoor! De volgende wil ik graag :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 12:49

Ceriadwen schreef:
Nou Flurk, was lekkere koffie :D En nog van harte met je nieuwe aanwinst hoor! De volgende wil ik graag :D

deze kan ik even niet volgen
sorry

He je les ging wel lekker he?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 13:03

Je wagentje :D

En ja mijn les ging prima. Ben wel toe aan een nieuwe onderrug nu, dus als je er een vind in dat kantoor van je.. dan bij deze.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 13:07

Ceriadwen schreef:

En ja mijn les ging prima. Ben wel toe aan een nieuwe onderrug nu, dus als je er een vind in dat kantoor van je.. dan bij deze.

haha
ja zal aan je denken
maar je hebt aardig je best gedaan en weet wel wat er zo allemaal aanwezig is nu
zie je volgende week wel weer op de koffie?
of kom je gezellig lunchen?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 13:11

Flurk schreef:
Ceriadwen schreef:

haha
ja zal aan je denken
maar je hebt aardig je best gedaan en weet wel wat er zo allemaal aanwezig is nu
zie je volgende week wel weer op de koffie?
of kom je gezellig lunchen?

Dat ligt eraan.. is er een 12 gangen menu? :D Maar ik heb het al gemeld dat Woensdag voortaan onze vaste koffieochtend is. Dus no worries, kom er gezellig weer ff bijzitten a.s. woensdag.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 13:18

Ik weet dat ie al bekend zal zijn bij de meeste hier, maar toch... enigszins aangepast voor Vincent.

Lieve Vincent,

Ik houd heel erg veel van je en koester je aanwezigheid in mijn leven. Ik wil je dan ook op geen enkele manier bekritiseren. Er zijn echter een paar kleine dingetjes in onze relatie waar ik je toch graag even op wil wijzen?

Om te beginnen ben ik me er al van bewust dat paarden harder kunnen rennen dan ik. Het is dus niet nodig dat je me dat elke keer dat ik het weiland in kom nog even demonstreert.

Stagaires zijn er om te leren, niet om te ontdekken dat er bij alleen jou al een handboek bestaat van ongeveer 2500 pagina's. Als ze je een halster om willend oen, is het niet nodig om te kijken of je de bovenkant van je box kunt afstoffen gedurende een half uur tot 3 kwartier. De meisjes lopen niet standaard met een trap onder de arm.

Verder als ze je mee willen nemen naar iets waar IK voor betaal, zou het prettig zijn, als je meeloopt. Dat houd dus ook in, dat je niet iedere dag een andere tactiek hoeft uit te proberen om te zien wanneer je ze huilen en zwaar gefrustreerd laat raken.

Autisme is prima, alzheimer ook. Maar niet in combinatie bij mensen die het druk hebben, zoals stagaires en personeel. Pillen hiervoor zijn er niet bij paarden, dus het is ideaal als je die activiteiten voor mij bewaart en niet mensen tot wanhoop drijft.

Probeer te onthouden dat ik lang en hard werk om het geld te verdienen dat nodig is om jou zo goed te onderhouden. Om iets terug te doen zou je tenminste kunnen doen alsof je blij bent om me te zien, ook als ik een hoofdstel in mijn handen heb in plaats van een emmer biks?

Het zou toch vrij duidelijk voor je moeten zijn dat ik een mens ben die op maar twee benen loop. Ik lijk in de verste verte niet op een krabpaal! Denk vooral niet dat ik niet door heb dat je me express door de lucht laat vliegen als je met je hoofd tegen me aanschuurt met de kracht van 500 kilo erachter. Ik weet ook heel goed dat op mijn tenen stampen terwijl je me in de rondte duwt niet altijd even per ongeluk is?

Ik begrijp dat je je hand niet voor je neus kunt houden als je niest, maar ik zou het erg waarderen als je niet eerst een hoop stof en mest zou inhaleren voordat je je nies op mijn shirt en gezicht richt. Bovendien, als je je mond met water hebt gevuld maar niet van plan bent door te slikken, laat het dan even uit je mond lopen vóórdat je je hoofd op mijn schouder legt. Nog een klein dingetje; ik weet dat je niet dol bent op je wormenkuur maar ik heb er de beste bedoelingen mee. Als je het dus toch per se nodig vindt om de helft weer uit te spugen, dan graag niet over mijn shirt.

Soms heb ik het idee dat het niet altijd even duidelijk voor je is welke rol je hebt in diverse situaties, laat me je adviseren:

Je stenen muur imitatie is prima als ik aan het opstijgen ben en je snelwandelaar imitatie wanneer ik aangeef dat we kunnen, niet andersom!

Je moet ook begrijpen dat springen bedoeld is als een gezamenlijke activiteit, met 'gezamenlijk' bedoel ik dat het de bedoeling is dat we samen over de hindernis gaan. Ik heb je gekocht om te berijden, niet om gelanceerd te worden?

Ik weet dat de wereld soms een enge plek is als je ogen aan de zijkanten van je hoofd zitten, maar ik heb een behoorlijk bedrag uitgegeven om je aan te schaffen en wil dus alles doen om deze investering te beschermen. Hieronder nog wat tips om het gepaste gedrag bij elke situatie toe te passen:

Als ik je halster om doe met een touw eraan en ik bind het andere eind van het halstertouw aan een ring, paal of wat dan ook, dan is het de bedoeling dat jij op die plek blijft. Het is ook prettig als halster, touw, ring en paal intact blijven. Natuurlijk begrijp ik dat sommige plotselinge harde geluiden je kunnen laten schrikken maar ik denk niet dat dat een excuus is om herhaaldelijk dure nieuwe touwtjes, halsters en gespen aan gort te trekken om vervolgens als een losgeslagen projectiel in de rondte te gaan rennen! Dit gedrag is niet bevorderlijk voor het doel dat we allebei nastreven; de bezoekjes van de dierenarts beperken!

In dit kader wil ik je er ook nog even op wijzen dat de stalgang niet ontworpen is om de Derby te lopen; het is geen racebaan! Het zou prettig zijn als je me dus niet door de gang heen zou slepen? Je lostrekken en zelf door de gang scheuren is ook geen optie, al moet ik inderdaad toegeven dat je dan een stuk harder kunt!

Ik kan je verzekeren dat los waaiende stukjes papier geen paarden eten. Omdat ik al heel goed weet dat je super atletisch bent hoef je me echt niet te demonstreren dat je vanuit stilstand 2 meter opzij kunt springen, en ook hoef je niet te laten zien dat je tegelijk een renpaard en een bokkende rodeohengst kunt imiteren om aan een wapperend ijspapiertje te ontsnappen! Daarnaast, als zo'n papiertje echt zo levensgevaarlijk zou zijn is het wel het hoogtepunt van onvriendelijkheid om mij er als een soort mensenoffer voor op de grond te gooien zodat jij er gauw vandoor kunt gaan!

De reigers die we buiten tegen komen, zijn niet de reiger waar jij ooit eens 4 jaar geledne van bent geschrokken. Ik zou het waarderen als je jezelf niet gedraagt alsof juist die reiger die JIJ in het vizier hebt het meest bloeddorstige monster is die er bestaat.

Op mijn erewoord dat de trailer niets anders is dan een manier van transport voor afstanden die te groot zijn om te lopen. De laadklep is niet de ingang van een leeuwenkuil of muil van een draak en zal daar ook niet op magische wijze in veranderen! De trailer is echt gemaakt voor paarden en ik beloof je dat je er precies in past. Het zou fijn zijn als je er ook rekening mee wilt houden dat ik meestal ergens op een bepaalde tijd moet zijn en het zou tof zijn als we, waar we ook heen gaan, vandaag nog aan zouden komen!

Tenslotte, om af te sluiten, mijn sterke en geweldige vriend, wil ik je er op wijzen dat wat er ook gebeurd tussen paarden en hun mensen, wij mensen zullen altijd van jullie houden. Sterker nog, onze banden met jullie helpen ons met onderling nieuwe banden aangaan, zelfs met volslagen onbekenden. Waar er ook maar paarden zijn, daar zijn ook 'paardenmensen', en voor alle mooie dingen en belevenissen willen we jullie bedanken.

Hoogachtend en met veel liefs,
Je baasje