Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

priscilla

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:19

Hee was ik weer haha.. Ben zo drukjes maar fijn dat er weer wat leven in zit hier!!!!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 18:27

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 07:30

Idd, iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!

Ben al weer wakker, over een uurtje vertrekken we richting concours; Indoor Veendam. Moet vandaag Bspringen en m'n vriend morgen en overmorgen met de zijne M springen.
Vorige week heeft Puk er ook al gelopen; met m'n vriendje in het L, maar toen vond ze het allemaal erg spannend, dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat! Ben wel een beetje zenuwapzig ... :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:04

Ik ben ook weer van de partij. We hebben een heerlijke week gehad in de boerderij, zoiets gaat altijd veel te snel voorbij.
Gelukkig hadden we nog een paar dagen samen om af te kicken. Nu moeten we weer wachten tot donderdag om elkaar weer te zien ;(

En sinds gisteren heb ik een flinke blaasontsteking, wat een rotgedoe zeg! Ik ben liever flink verkouden of iets dergelijks. Nu moet ik ieder half uur naar de wc, en dan moet ik rennen!

Sinds gisterochtend had ik last van een raar, prikkend/branderig gevoel. Allereerst leek het me niets bijzonders, immers: het zijn altijd anderen en nooit jijzelf. Echter, het gevoel bleef maar aanhouden, inmiddels moest ik ieder half uur vrij nodig naar het toilet en 's avonds viel het me op dat het telkens maar kleine beetjes waren. Dus wat doe je dan? Tja, je gaat eens heel geïnteresseerd naar dat plasje staan kijken of je geen rare dingen ziet. Tot mijn schrik kon ik het bloed er gewoon in zien drijven. En Eric deed er nog een leuk schepje bovenop: "Straks blijk je zwanger te zijn". Achja, van je vriendje moet je het maar hebben... Na een zeer beweeglijke nacht met vele loopjes naar het toilet heb ik vanmorgen toch maar de huisartsenpost gebeld. gewapend met een potje "prut" (of zoals mijn oma zei vanmorgen: puur ouwe-mannenplas) kon ik vrij snel terecht en werd mijn vermoeden van blaasontsteking bevestigd. Volgens de arts was het overduidelijk en wees alles op die diagnose.
Nu heb ik een antibioticakuur meegekregen voor 5 dagen (nitrofurantoïne) waarvoor ik 4x daags een capsule moet slikken.
Het is ook echt gewoon alles behalve praktisch merkte ik vandaag wel op de manege. Vandaag was de pas de deux en goddank hoefde ik zelf niet mee te doen, ik bleef lopen:S Ik moet sowieso maar kijken of ik morgen wel ga werken, aangezien het niet zo handig is als je constant je les moet onderbreken omdat je ieder half uur even moet...Nu maar hopen dat ik donderdag nergens meer last van heb tijdens het rijden.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:18

Aiii dat klinkt inderdaad vervelend!! Ik hoop dat het snel over is :)

Ik moet ook even flink afkicken ;( Vanmiddag mn lover gedag gezwaaid, en die zie ik op zn vroegst vrijdag pas weer :(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:49

Dankjewel Lotje. Da's lief:)

En that sucks inderdaad! Eric en ik zijn ook praktisch de hele vakantie bij elkaar geweest, dan slaapt het ineens heel raar en is het heel stil om je heen:(

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:07

Gelukkig nieuwjaar iedereen :)

Jolien: vervelend zeg, blaasontsteking!! Ik ken het gevoel, en je krijgt het altijd als het heel slecht uitkomt volgens mij :P

Annelotte: irritant is dat he? :P Dat je elkaar dan een hele week niet kunt zien.. bah! Ik ga morgen weer naar huis en zie jochum dan 2 weken niet omdat hij vrijdag een weekje op vakantie gaat :(

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 13:23

Jaaa :( Het is nu helemaal onhandig eigenlijk dat ik vanaf vrijdag weer ga paardrijden.... Want eerder ging ik op vrijdag uit school naar hem toe of hij bij mij, omdat ik vroeg uit ben, maar nu moet ik 's avonds weer paardrijden.....
Komende zondag heb ik weer een boktmeeting(nouja, ik ga naar dinnies toe die ik via bokt heb leren kennen) in Rotterdam, dus dan zie ik hem ooooooook al niet :P En hij heeft wisseldiensten, dat maakt het ook niks makkelijk. Zucht :) Maargoed, mag hopen dat we dit redden, want ik moet volgend schooljaar en het jaar er op een half jaar op stage naar het buitenland :P

Ik weet nog toen ik voor de eerste keer bij Kevin bleef slapen, toen deed ik geen oog dicht, maar vannacht sliep ik verrot omdat ie NIET naast me lag :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:30

hmm da's een minder vooruitzicht:( Maar tegen die tijd hebben jullie vast wel iets creatiefs bedacht daarop. Weet je al waar je naartoe gaat dan? Je gaat toch ook nog stagelopen op Texel? In dat geval kan Kev wel makkelijk langskomen, Texel is niet zo heel duur om naartoe te gaan en de bootreis duurt ook niet lang.

Ik heb met Eric ook heel erg moeten wennen aan het feit dat hij veel in het weekend werkt op concours. Soms is hij van vrijdag t/m zondag aan het werk en zien we elkaar eens in de week. Maar het is voor hem op het moment zijn enige inkomen en hij moet ook zijn schoolgeld en benzine daarvan betalen. En het is voor hem een manier om toch met de paarden bezig te zijn, dus ik zou niet durven om hem dat af te nemen:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:41

Ja in April ga ik 10weken naar Texel :) Die half jaar stage is 1x in Spanje, en die andere weet ik zo niet.... Wel tof natuurlijk, een half jaar in Spanje, maar ook wel moeilijk denk ik :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:16

Pfoe da's dan wel weer een eindje verder! Moet je daar ook Spaans voor leren dan?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 19:58

Ja krijg volgend schooljaar Spaans :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:30

Hallo allemaal! Sorry dat ik zo binnen val.. :o
Ik had een vraag, de meiden/heren die vroeger op Millenium hebben gereden, en daar nog foto's van hebben, zouden jullie die aan mij willen pb'en? Dat lijkt me erg leuk.... Alvast bedankt!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:32

Hey hoe gaat het met je?

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 23:29

Hey, opzich gaat het goed, met jou?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 09:40

Hey,
Ik heb nog een paar foto's van Millenium.
PB anders even je mail adres dan stuur ik ze naar je toe.

Ik heb sowieso nog veel foto's van de manege van vroeger en de paarden van toen.
Dus als iemand nog een paard zoekt ? :P

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:42

Ik heb ook nog foto's van millennium. Zal ze proberen zondag in te scannen!

@ Jolien; leuk dat jouw vriend ook met paarden bezig is!

Heb afgelopen zondag Indoor Veendam, B springen gereden. In het basisparcours 1 stop, dus niet door naar de barrage, maar in het progressief foutloos en een snelle tijd! Stond een poosje op 4e in het klassement, maar ben er afgereden naar plaats 9. Wel prijs mee naar huis genomen, dus al met al dik tevreden!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:14

Haha Kevin heeft vroeger gereden dus hij zit de hele tijd te pochen dat wij maar eens een buitenrit moeten gaan maken als het weer wat warmer is :P

Klinkt als mooie resultaten Dymphke :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:53

Wie weet vanaf hoe laat de manege bereikbaar is..? Ik rij vanavond weer, en heb het voor de kerst wel doorgegeven, maar ik wil even checken of ze het wel goed hebben staan, dat ik niet voor niks kom vanavond haha :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:50

In principe is de manege vanaf 8 uur geopend, dus je kunt nu wel bellen hoor:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:53

Dan ga ik even bellen :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:55

Zo, stond er gewoon goed in :)

Brrrr, ik moet zo naar Camping Kogerstrand gaan bellen voor stage, spannuuuuund! Maar ga wel bellen ipv mailen, dat is net wat persoonlijker... Hoe eng ik bellen ook vind hahaha

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:13

Zo, met bonzend hart toch maar gebeld, is de contactpersoon niet aanwezig :')
Toch even een leuk gesprekje met een mevrouw gehad, ze heeft doorgegeven wat ik even in een mailtje/bestandje moet zetten, en dan zullen we zien :) Moet ik alleen wel even aan mn duits gaan sleutelen haha, want op texel komen MASSA'S duiters. Anyhoo, daar ga ik straks gewoon even mee bezig, en hopen dat het wat wordt :D Die mevrouw klonk in ieder geval enthousiast, dus dan ben ik dat ook wel :D

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:15

Dankje wel voor de foto's!! @Linforlive ik herken het wel, het zal me niks verbazen dat die foto's gemaakt werden toen ik er een keer was. Heb ook wel is op manege pony's gereden bij paul

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:48

Haha Lotje toch, dan durf je eindelijk te bellen, heb je nog niet de persoon die je nodig hebt;) Moet je nou nog een keer weer bellen dan? Of kan je gaan mailen?

Ik ben net bij Epplejeck geweest voor laarzen, man oh man wat een ramp! Vreselijk als je van die korte doch brede pootjes hebt...
Had dus die Barato's op het oog, maar die komen zo ongeveer 10 cm boven mn knieholtes uit dus dat werd m niet:(
Gelukkig had ik ook nog een paar minichips en rijschoenen gezien die ik dan eventueel wel wilde proberen.
Dus uiteindelijk ben ik met deze schoenen en chaps weer huiswaarts gekeerd:
Afbeelding

Afbeelding

Tot mijn verrassing bleken aan de achterkant van de schoenen, ritsen te zitten. Helaas kwam ik daar pas achter op het moment dat ik de veters al met veel moeite helemaal had losgepeuterd. Het zal ook nooit eens een ander wezen he...:S