Ik ben ook weer van de partij. We hebben een heerlijke week gehad in de boerderij, zoiets gaat altijd veel te snel voorbij.
Gelukkig hadden we nog een paar dagen samen om af te kicken. Nu moeten we weer wachten tot donderdag om elkaar weer te zien
En sinds gisteren heb ik een flinke blaasontsteking, wat een rotgedoe zeg! Ik ben liever flink verkouden of iets dergelijks. Nu moet ik ieder half uur naar de wc, en dan moet ik rennen!
Sinds gisterochtend had ik last van een raar, prikkend/branderig gevoel. Allereerst leek het me niets bijzonders, immers: het zijn altijd anderen en nooit jijzelf. Echter, het gevoel bleef maar aanhouden, inmiddels moest ik ieder half uur vrij nodig naar het toilet en 's avonds viel het me op dat het telkens maar kleine beetjes waren. Dus wat doe je dan? Tja, je gaat eens heel geïnteresseerd naar dat plasje staan kijken of je geen rare dingen ziet. Tot mijn schrik kon ik het bloed er gewoon in zien drijven. En Eric deed er nog een leuk schepje bovenop: "Straks blijk je zwanger te zijn". Achja, van je vriendje moet je het maar hebben... Na een zeer beweeglijke nacht met vele loopjes naar het toilet heb ik vanmorgen toch maar de huisartsenpost gebeld. gewapend met een potje "prut" (of zoals mijn oma zei vanmorgen: puur ouwe-mannenplas) kon ik vrij snel terecht en werd mijn vermoeden van blaasontsteking bevestigd. Volgens de arts was het overduidelijk en wees alles op die diagnose.
Nu heb ik een antibioticakuur meegekregen voor 5 dagen (nitrofurantoïne) waarvoor ik 4x daags een capsule moet slikken.
Het is ook echt gewoon alles behalve praktisch merkte ik vandaag wel op de manege. Vandaag was de pas de deux en goddank hoefde ik zelf niet mee te doen, ik bleef lopen:S Ik moet sowieso maar kijken of ik morgen wel ga werken, aangezien het niet zo handig is als je constant je les moet onderbreken omdat je ieder half uur even moet...Nu maar hopen dat ik donderdag nergens meer last van heb tijdens het rijden.