Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:38

Cavello was wel relaxed, reed wel lekker door.... En hij zat ook lekker....

Maar jij onthoud toch ook vast wel nuttige dingen Haha!. Jou geheugen is echt wel heeeeel goed dat je dingen uit 2003 nog herinnerd Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:39

Hahaha zal ik het begin van 2003 eens voorlezen:
Bowie-Bowie-Bowie-Bowie-Jack-Jack-Bowie-Jack-Koos-Koos-Koos-Koos-Koos-Koos-Jack.

Erg afwisselend ook Nagelbijten / Gniffelen We mochten toen elke week kiezen en deze paarden waren duidelijk het minst populair Haha!

Edit: Typfoutjes
Laatst bijgewerkt door Saskia89 op 18-11-07 00:41, in het totaal 2 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:40

Met goede oude tijd bedoelde ik vooral de leuke paarden waar ik toen veel op reed Tong uitsteken. Nu rij ik niet meer zoveel op Kobus dus ja vandaar goede oude tijd Tong uitsteken.

Vind het eigenlijk best wel zonde dat ik gestopt ben... Ik begon net beter te rijden.... Hihihihi en nu bak ik dr weer niks van... Maar dat komt ook wel weer goed Haha!.

Moet gewoon weer wat meer op leuke paardjes rijden Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:42

Jah idd, het oude vertrouwde kiezen.... Dat vind ik nog steeds beter!! Zolang de methode als dr twee opwillen (of meer) dan mag degene voor wie het het langst geleden is dr op.

Ik had altijd geluk op de maandag Lachen, die les was niet van hoog niveau dus ik kreeg vaak de leuke paardjes (Gerald, Cavello, Koos (omdat ie andere aanviel Tong uitsteken) en Bowie (dit snap ik nog steeds niet)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:43

evdpanne schreef:
Met goede oude tijd bedoelde ik vooral de leuke paarden waar ik toen veel op reed Tong uitsteken. Nu rij ik niet meer zoveel op Kobus dus ja vandaar goede oude tijd Tong uitsteken.

Als ik me niet vergis zat jij 3× achter elkaar op Koos toen je weer begon met rijden, en daar was je toen niet heel enthousiast over Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:46

Hahahaha de eerste keer niet Tong uitsteken maar het ging steeds beter Lachen. Hij rijdt wel okeej zolang je m maar in de gaten houd Haha!. Anders zit ie met zn tanden in een ander.... Maar dat is niet zo lastig Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:47

Van 2001 heb ik ook nog een stukje Nagelbijten / Gniffelen
Amar-Amar-Amar-Amar-Borus-Amar-Amar-Bram-Macho-Borus-Amar-Amar-Luna-Blits-Amar.

Ook erg leuk stukje Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:49

Maar ja koos is jou paard he.... Geef mij okkie maar, ben ik ook gelukkig (hoop ik). Ik wil weer gewoon een paardje zoals Gerald... Huilen . Ik mis m!!!! Maar denk niet dat ik ooit nog zown schat tegen kom.... Al komt Atlas wel dicht in de buurt... Kijken of ie met rijden ook zo lekker is... (Hij geeft wel iets op maar gelukkig kan je wel redelijk doorzitten... btje Gerald dus, en hij is ook best actief) Maar denk dat geen enkel paard meer Gerald kan verbeteren!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:51

hihihihi jij reed ook vaak op Amar, in mijn lijst kom ik m niet zoveel tegen.... Heb dr in totaal 6x op gereden in de tijd dat ik het bij hield (ja ik ging een lijst bijhouden en turven hoe vaak ik dr op reed)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:52

Djoll is zeker net zo lief als Gerald, je moet je eens meer in haar verdiepen Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:53

Misschien na de wedstrijden.... Maar ja djol is wel een merrie he, en die zijn heeeeel anders als ruinen Lachen. Moet dr maar gewoon een keer op rijden....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:54

evdpanne schreef:
hihihihi jij reed ook vaak op Amar, in mijn lijst kom ik m niet zoveel tegen.... Heb dr in totaal 6x op gereden in de tijd dat ik het bij hield (ja ik ging een lijst bijhouden en turven hoe vaak ik dr op reed)

Hahaha, ja Amar was echt mijn grote favoriet, er wilde nooit iemand op dus dat was makkelijk Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:55

Djoll is echt een goedsul, ze is niet zo merrie-achtig. Ze heeft geen buien, al gilt ze af en toe wel naar ruinen Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:58

hahahaha okeeej, nou dan zal ik me wel ff gaan verdiepen in dr Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:00

Kun jij terugzien wanneer je voor het eerst op Foxekind hebt gereden, wij zijn benieuwd in welk jaar ie op de manege is gekomen Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:05

dat is voor maart 2003 geweest, want toen begon ik met Datum dr bij, en hij staat nog voor ik begon met datum Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:06

Hij is dr dus ook al een tijdje Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:07

Hahah ja daar was ik wel uit, ik gok voor hem namelijk op 2001/2002 Bij de rest van de paarden kom ik er aardig uit, al heb ik bij Boy en Jack geen idee, want die waren er al toen ik begon...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:08

Jah ook al voordat ik begon.... Dus die stammen nog uit voor iets van 1998.... of 1999. Weet het niet meer precies

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:11

Ik rij dan trouwens ook al echt onwijs lang Gaaaap.... Eerst nog een hele tijd op Mandy's Hoeve en nu rij ik ook al ongeveer 8 jaar bij Smit.... Ik rij gewoon al meer dan de helft van me leven paard Haha!

evdpanne

Die geeuw moest verbaast hoofd zijn Tong uitsteken maar kennelijk is dat een ander teken Lachen

Saskia89

Hahaha, ik ben pas in '98 begonnen! En dat is de helft van mijn leven Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:19

Het is echt al lang geleden dat ik ben begonnen.... Weet nog wel mijn eerste les op Tinko met één oog die vond ik toen zoooo eng Lachen. En mijn eerste wedstrijd op Sade (die heb ik trouwens wel gehaald dus heb wel de B1 aangepast gedaan). Toen moesten we ook nog met zn tweeën tegelijk en ik reed voorop en princess achter mij (die had het makkelijk).

En we hadden ook een hele leuke draver Desperado, was één van mijn lievelingen.... Maar mijn grootste lieveling daar was toch echt wel Merel.... Die kon echt alleen maar keihard rennen, iedereen was bang voor dr maar ik vond dr geweldig.... Ze is toen ook verkocht omdat het geen geschikt manege paard was... Owwww en dan hebben we daar ook nog een Koos gehad en die was ook best wel stoer, beetje een grof gebouwd paard (tinkermodel) zwart en had in het begin ook sokken. En die vond het altijd heeeeel leuk om tijdens het rijden ineens om te draaien Lachen. Dat was ook een van mijn lievelingen....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:22

Een paard met de naam Koos, moet wel een ontzettend leuk dier zijn geweest Knipoog

Tja ik heb weinig te vertellen over vorige maneges, behalve dat ik ook wel een tijdje op Stal Jasper heb gereden en daar altijd op Tammo zat, vond ik eigenlijk helemaal niet leuk, was een soort automaatje Nagelbijten / Gniffelen

Nee ik houd het maar bij Amar en Koos Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:23

Ik heb nog ergens een foto van mij en Koos, maar ik heb dr nu alleen eentje ontdekt waar je wel mij ziet en de rug en stukje hals van Koos, maar niet de hele koos... Heb ook geen idee waar dan nu die foto kan zijn Verward