Maar jij onthoud toch ook vast wel nuttige dingen
. Jou geheugen is echt wel heeeeel goed dat je dingen uit 2003 nog herinnerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Jou geheugen is echt wel heeeeel goed dat je dingen uit 2003 nog herinnerd
We mochten toen elke week kiezen en deze paarden waren duidelijk het minst populair 
. Nu rij ik niet meer zoveel op Kobus dus ja vandaar goede oude tijd
.
.
, die les was niet van hoog niveau dus ik kreeg vaak de leuke paardjes (Gerald, Cavello, Koos (omdat ie andere aanviel
) en Bowie (dit snap ik nog steeds niet) evdpanne schreef:Met goede oude tijd bedoelde ik vooral de leuke paarden waar ik toen veel op reed. Nu rij ik niet meer zoveel op Kobus dus ja vandaar goede oude tijd
.
maar het ging steeds beter
. Hij rijdt wel okeej zolang je m maar in de gaten houd
. Anders zit ie met zn tanden in een ander.... Maar dat is niet zo lastig

. Ik mis m!!!! Maar denk niet dat ik ooit nog zown schat tegen kom.... Al komt Atlas wel dicht in de buurt... Kijken of ie met rijden ook zo lekker is... (Hij geeft wel iets op maar gelukkig kan je wel redelijk doorzitten... btje Gerald dus, en hij is ook best actief) Maar denk dat geen enkel paard meer Gerald kan verbeteren!!
. Moet dr maar gewoon een keer op rijden.... evdpanne schreef:hihihihi jij reed ook vaak op Amar, in mijn lijst kom ik m niet zoveel tegen.... Heb dr in totaal 6x op gereden in de tijd dat ik het bij hield (ja ik ging een lijst bijhouden en turven hoe vaak ik dr op reed)
.... Eerst nog een hele tijd op Mandy's Hoeve en nu rij ik ook al ongeveer 8 jaar bij Smit.... Ik rij gewoon al meer dan de helft van me leven paard
maar kennelijk is dat een ander teken
. En mijn eerste wedstrijd op Sade (die heb ik trouwens wel gehaald dus heb wel de B1 aangepast gedaan). Toen moesten we ook nog met zn tweeën tegelijk en ik reed voorop en princess achter mij (die had het makkelijk).
. Dat was ook een van mijn lievelingen....