Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sanniiy16 schreef:was weer leuk heh op de manege
pfff wat kunnen sommige mensen kinderachtig zijn

Sanniiy16 schreef:Wie
IK HEB EEN NIEUWE BILLEMAAT
? micky schreef:Hii Allemaal
Hier ff een berichtje van mij,
Het gaat lekker met orambo en mij ,ik moet nog 1 punt en dan mag ik L1 starten ,ik heb een filmpje van het rijden dus voor de nieuwsgiere onder ons ,kijk en oordeel zelf !!!! GROETJES KIM EN ORAMBO
http://www.youtube.com/watch?v=BzeOclYcjq4

Sanniiy16 schreef:Ik blijf t jammer vinden dat sommige mensen de sfeer op de manege moeten verpesten door zo irritant kinderachtig te doen!

Sanniiy16 schreef:vandaag is de manege dicht dat is het enige wat ik weet
nou wat ik bedoel is dat wil zo triest is
dat ze zich gaat bemoeien met een meisje van 12!
Mijn verzorgster
die mag niet met mij omgaan want volgens wil spoor ik niet en ben ik asociaal en noem het maar op
en ze mag tornado ook niet verzorgen want die spoort ook niet :S
Zefana schreef:Weten jullie of de manege met pasen, dus vandaag of morgen, dicht is of eerder sluit of iets.
Shenavallie schreef:Sanniiy16 schreef:vandaag is de manege dicht dat is het enige wat ik weet
nou wat ik bedoel is dat wil zo triest is
dat ze zich gaat bemoeien met een meisje van 12!
Mijn verzorgster
die mag niet met mij omgaan want volgens wil spoor ik niet en ben ik asociaal en noem het maar op
en ze mag tornado ook niet verzorgen want die spoort ook niet :S
Dat is dan toch aan dat meisje c.q. haar ouders zelf?
Shenavallie schreef:Zefana schreef:Weten jullie of de manege met pasen, dus vandaag of morgen, dicht is of eerder sluit of iets.
De manege was vandaag van 11.00 tot 12.00 uur open om je paard een knuffel te geven en morgen van 10.00 uur tot 16.00 uur.
!!!!!
op de manege, vanaf 20:30 uur. Iedereen is WELKOM...ook vrienden en familie.
LIQUITA schreef:Nog even wat LEUKS!!!!!
Volgende week zaterdag (14-04-2007) is er een SKI HUT PARTYop de manege, vanaf 20:30 uur. Iedereen is WELKOM...ook vrienden en familie.
Nou maar hopen dat ik de volgende dag niet heel vroeg een wedstrijd heb. Maar die mazzel zal ik wel weer hebben dat ik om 9:00 uur ofzo moet starten![]()