manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 15:19

Hier een strálend zonnetje Nel Ja
haha, nee hier dus ook buien Vork Beetje jammer..

op http://www.scheldestad.nl en dan bij uitslagen, staan trouwens de scores van t Palm concours Lachen Voor de mensen die daar nieuwsgierig naar waren.

Gister ging ik even bramen plukken hier bij de geluidswal. Hingen er vorige week nog heel veel, nu dus niet meer Tong uitsteken Ze hebben pas gesnoeid, dus een hele hoop bramen zijn gewoon uitgedroogd. Ik dacht: hier is een struik, misschien een stukje verderop nog wel één met misschien meer bramen. Loop verder, vond t er al wat vreemd ruiken, kijk naar de grond en zie honderden maden op een plek in t gras krioelen Scheve mond Dus toen ben ik maar snel terug gelopen daar vandaan. Gatsie!

Hoe is t met jou Nel? en met je gewrichten?

Hee en Bar, ik bedacht me ineens dat ik al een hele poos niets van je huisje had gehoord Lachen Hoe staat t daarmee?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:06

hey nel, ik heb idd nog mn haar geknipt vandaag, nou ja, Gerlien dan....hahaha....niks schokkends hoor....
heb vandaag lekker gereden, Jade was erg braaf, heb de overgang stap draf en draf stap geoefend, zonder dat ze druk gaf en het ging echt super, na een paar keer ben ik maar gestopt....
Morgen komt de smid en dan hoop ik daarna nog ff een afscheidsbuitenritje te kunnen doen....hoop ik dat ie heel vroeg komt thirz, dan kunnen we nog ff snel samen rijden....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 17:45

Anky gewonnen Haha! Iedereen aan de buis gekluisterd gekeken?
Vond hem weer echt mooi!

Leuk dat Jade t zo braafjes deed Mariek!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:23

Anne, heh bah wat vies al die krioelende maden....
We lekker dat je al bramen kan eten, ik ga ook maar eens zoeken bij de braamweg... heet niet voor niets de braamhof... Knipoog

Met mn gewrichten gaat het super slecht, kan dus voorlopig weer nietlessen.
Probeer wel te rijden, maar het is niet echt goed voor me geloof ik.
Want het gaat niet vooruit, ik moet begin sept. weer naar de reumatoloog, dus dan zal ik wel zien wat hij er van zegt.

Mariekje, lekker geknipt je vakantie in! Lachen
Echt super dat het goed ging vandaag met het rijden, lekker je oefeningetjes gedaan, knappe jade!!!
Heb vandaag een meisje gesproken die ook een draver heeft.
Die heeft vroeger wel voor de sulky gerend, dus later pas geleerd onder het zadel.
Ze zei ook dat elke dag weer een andere dag is, echt heel wisselvallig en heel snel in de stress.
Maar soms ook weer zo mak als een lammetje...
Moeite met galloperen, vooral het aangalloperen.
Naja dus heel veel dingen die me bekend voor kwamen bij jade, echt leuk om zo iemand te spreken!

He heb Anky helaas niet gezien, maar ja wist toch wel dat ze zou winnen!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 20:38

Hoi!
Nou, Nous had vanmiddag een donderwolk boven dr hoofd hangen die steeds groter werd Clown (= madam wilde niet goed dr best doen in de les) Carolien zei op den duur: nu vind ik t zielig worden voor je, zal ik eens even kijken?! Ik kon dr wel om lachen ROFL Uiteindelijk doet ze het dan wel, maar ze moet eerst helemaal stressen en zich in t zweet lopen, raar paard! Ik had wel de mazzel dat ik droog weer had...alleen moest ik daarna Orson nog doen en toen was ik alsnog nat Sigaar

Bah wat een vies verhaal Anne Huilen van het lachen Lag daar ergens een dood dier dan ofzo? Gelijk geen zin in bramen meer! Wel genoten van Anky, echt knap van dr Ja Die van Isabelle ging weer in staking he, zou die dan teveel spanning hebben?
Jammer dat we niet meer samen op buitenrit kunnen Marieke; veel inpak-succes en hele fijne vakantie. Het weer zou vanaf het weekend beter worden, dus das mooi Lachen
Nel: hopen dat reumatoloog je verder kan helpen en dat je weer van het rijden kan genieten!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 11:19

Uh sorry Thirz. Zodra ik de maden zag (en herkende) ben ik niet meer op onderzoek gegaan waarom ze daar zaten Vork (dacht eerst nog heel even: hee wat doet dat stro hier? Tot ik doorr had dat t aan alle kanten krioelde Clown ) Maar zo op t eerste gezicht dus niets herkenbaars. Er zaten ook gewoon echt maden óveral op die plek, dus neh geen idee wat t was, hoeft ook niet zo nodig Scheve mond

Ow hè balen Nel.. t ging eerst wel even goed toch? Jammer dat t dan nu toch weer minder gaat ineens Scheve mond Toch wel op jezelf blijven passen hè Nel? Niet te veel willen doen hoor! (hoe moeilijk ook Ach gut )
En ga daar inderdaad ook maar eens kijken Ja Hier hingen echt hele grote, enorm zoete van t jaar! Jummm!

haha, gekke Nous Huilen van het lachen Phoe en droog! Das zeker mazzel. Alle keren dat ik met de hond wegging had ik spetters! Jij dus daarna ook met Orson Scheve mond *weet iemand of de zon van Bianz al onderweg is naar hier?*

Veel plezier op vakantie Marieke Haha! Hopen dat de voorspellingen kloppen en dat t weer inderdaad beter wordt volgende week!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:45

Balen Nel, van je gewrichten Scheve mond Kan je niet eerder naar de reumatoloog? Of moet je juist aankijken hoe de medicijnen werken? Ik hoop voor je dat er binnenkort de ideale combi van medicijnen gevonden wordt... En dat je een stuk lekkerder in je vel gaat zitten daardoor.

Nou, Nous had er dus weer zin in Clown die heeft misschien een regen-dipje ofzo haha. Was Orson wel braaf?

Vind het wel raar hoor dat je niet eventjes de maden hebt geïnspecteerd Anne Clown Knipoog
Brrr, als iets goor is.... Misschien lag er wel een lijk in de buurt Huilen van het lachen

@ Marieke: veel plezier op vakantie! En volgens mij heb je je vakantie precies goed gepland! (mbt het weer).

Hier is het nog steeds rustig in mn buik. Gisteren lag de beeb ingedaald! Dus ik helemaal heppie. Voel ik een paar uur later weer, jahoor, hoogstaand hoofd. Schiet niet op zo. Vannacht dat ik dat mn bevalling was begonnen, had zo'n pijn in mn buik/rug. Maar helaas zwakte de boel weer af en nu voel ik me weer kiplekker haha. Morgen naar de gyn, ben erg benieuwd...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 17:08

Haha, hee Kim de maden liggen er vast nog wel hoor Ja En jij bent er ook zo: stoplichten oversteken mijn kant op, berm in rinchting rotonde en dan richting geluidswal. Aan de linkerhand dan eerst de gesnoeide, lege bramenstruik en zo'n 10 m verder het plaats des onheil Tong uitsteken Dus ga je gang Huilen van het lachen haha

Hè verdorie, waarom blijft ze dan niet netjes daar liggen Scheve mond Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen idd. Misschien dat hij haar even toe kan spreken? Vork Zowiezo misschien even slim om uit te leggen dat ze níet in dwarsstand naar buiten kan Clown
Ben je t nog niet spuugzat Kim?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:05

Nou, ik zal erover denken om er naartoe te gaan Haha! Als ik ze niet direct kan vinden, haal ik jou op goed? Mag jij de maden nog een keertje aan komen wijzen Tong uitsteken

Citaat:
Ben je t nog niet spuugzat Kim?

Ik? Zat? Neeeeeeeeee totaal niet! Schijnheilig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 19:29

Aanwijzen kan ik wel Ja
*ga ik mooi aan t begin van t pad staan en dan stuur ik je er wel heen: beetje links, rechtdoor, beetje rechts, volg nu je neus Clown *

Goedzo dat je t nog hélemaal niet zat bent Knipoog Nog even Kim!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:59

Orson doet wel braaf zn ding hoor Ja Alleen netjes boven de emmer eten moet ie nog leren Clown En het is een varkentje; heb ik m net helemaal schoon, voeten gewassen, van blub ontdaan, eerste wat ie doet is weer gaan liggen in de wei *LOL* Maarja, daar ist een vent voor he!
Ik was al helemaal blij toen ik je eerste zin van het indalen aan t lezen was Kims...maar helaas draaide ze weer terug GRR!! Hoe was t bij de gyn?

Gister naar bruiloft van collega geweest, eerst met kindjes van mn werk, die deden het best goed in de trouwzaal! En ze had zo'n mooie jurk aan, supergaaf! Krijg je zelf gewoon zin om te trouwen, alleen heb ik dan nog een man nodig he Schijnheilig Feest is best laat geworden, jammer dat ik dan vandaag weer mn slaapdienst inmoet... Slapen

Ik zie jou morgen dan Anne Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:02

Bah, gaan jullie maar lekker naar de maden kijken samen...

Anne, ja eerst ging het super goed met me, de reumatoloog had ook gezegd als je genoeg rust neemt en geduld hebt, dan kan je er zo een paar jaar vanaf zijn,
(tenzij je het te veel belast.) maar als je met mate alles doet valt er best mee te leven.
Maar toen het goed ging ben ik heel enthousiast geworden en weer vanalles gaan doen en dus ook paardrijden, voice, nous, jade en toen zei mn lichaam..... stop

Dus nu ben ik weer terug bij af.
Ik heb nu afgesproken met mezelf en wilco dat ik komende weken niet mag rijden, volgende week zaterdag heb ik ringrijden, dus daar mag ik aan mee doen als het redelijk gaat.
Nu zit ik ook thuis, kan niet werken, helaas... Verdrietig

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:06

Kims hoe ist nu?
Nog steeds rustig of...

Thirz, ook zin om te trouwen haha.
Als je een keer een mooie jurk aan wil, moet je gewoon even langsgaan bij mn moeder in de winkel dan mag je alle mooie jurken passen die je wil!!!
Werkse nog!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:07

Whaha, Nel; wat een topidee Huilen van het lachen Na sluitingstijd met zn allen een keer jurken passen!!
Vervelend dat je nu weer thuiszit met pijn Ach gut

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:10

ja haha, is goed hoor, dan doen we onze volgende thema party: de bruiden party!!!!
haha

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 12:33

Citaat:
En het is een varkentje; heb ik m net helemaal schoon, voeten gewassen, van blub ontdaan, eerste wat ie doet is weer gaan liggen in de wei Maarja, daar ist een vent voor he! *LOL*

Citaat:
En ze had zo'n mooie jurk aan, supergaaf! Krijg je zelf gewoon zin om te trouwen, alleen heb ik dan nog een man nodig he Schijnheilig

Oke, wat klopt hier niet Vork Kan nie hè Thirz: eerst mannen met een varken vergelijken en daarna opzoek willen naar een vent Tong uitsteken
Maar is meestal wel handig ja.. Een vent als je wil trouwen. Staat zo allenig in je eentje hè. Dat wordt t volgende doel als we gaan stappen: opzoek naar een vent die wil trouwen! haha Wordt wel wat lastiger om direct te vragen denk ik Clown "Kan je voeten masseren" kunnen ze meestal nog wel handelen, maar "Wil je met haar trouwen?" das misschien net wat te veel, te vroeg Huilen van het lachen
Whaha, als je dan eerst de bruids-party gehad hebt, kun je zelfs zeggen dat je al een jurk hebt Vork *ziet t al voor zich Huilen van het lachen * Phoe, kijk je dan ff raar op als vent zijnde. Haha

Terug bij af wat betreft je gewrichten misschien, maar je weet nu wel dat 3 paarden rijden een beetje te veel is voor je lichaam en dat je t wat rustiger op moet bouwen. Beetje meer gaan doen, afwachten wat je lijf ervan vindt en dan er weer wat bij pakken Lachen Dus hélemaal terug bij af ben je niet denk ik. Het is ook gewoon écht iets waar je mee moet leren omgaan.. Lastig hoor! Hopen dat je snel weer wat meer kan en hopen dat je snel in kan schatten waar je grens ligt. Das nog t moeilijkste denk ik (+ de acceptatie natuurlijk). Sterkte ermee hoor Ach gut

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 15:41

Thanx Anne, ja moet zeker gewoon nog leren omgaan ermee!

Haha, jullie kunnen natuurlijk ook gewoon gaan stappen in een bruidsjurk.... kijken of je dan sjans hebt....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 15:57

Whahahaha, ik gok: nee Clown
Maar wie weet. Proberen kan altijd natuurlijk Huilen van het lachen Dan moet je wel mee hoor Nel! Haha!
*zowiezo eigenlijk wel een keer gezellie als weer eens mee gaat stappen Ja

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:17

Ik gok dat je moeder het er niet mee eens is als wij met haar jurken gaan stappen Nel Haha! Volgens mij verkopen ze niet goed meer als er een stapluchtje aan hangt haha.

Ik ben net terug van de verloskundige/gyn. Het hartje klonk goed Pling Weer een geruststelling dus. Het hele verhaal is op mn blog te lezen.
Verder nog steeds rustig in mn buik Slapen Af en toe een hardebuiken sessie maar die gaan helaas weer over. En ze zorgen ook niet voor indaling want het kind hangt er ruim boven Rolleyes Nouja, we houden het maar op half september!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 08:30

Haha, ik pas ook om in een bruidsjurk te gaan stappen....het beperkt toch je bewegingsvrijheid een beetje Clown (en het schrikt de mannen iets teveel af, denk dat ze hard wegrennen Huilen van het lachen )
Fijn dat het hartje goed klonk Kims, eindelijk eens iets positiefs! En die baby vind het gewoon veelks te leuk in jouw buik Lachen

Waarom moet t nou weer net steeds regenen als ik naar stal wil Rolleyes

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:58

Even het verslagje van gisteren:
Barbara_ schreef:
Pfff ik ben echt moe joh! Vanochtend om 5.30 ging de wekker al... aangekleed, gegeten en richting stal. Sharon in de trailer gestopt en naar den bosch gereden. Daar gevlochten en netjes gemaakt en toen erop. Om 10.40 mn proef gereden en om 12.30 was de prijsuitrijking. Ik ben uiteindelijk 2e geworden in het M2 met 186 punten Lachen
Ben echt zo trots op mn hafje! Gelukkig was ik geen 1e want dan had ik in den bosch moeten blijven omdat de huldiging van de kampioenen pas morgen om half 5 is. En dat had niet gekund want ik heb morgen wedstrijd om 5 uur, haha!

Vanmiddag om 5 uur wedstrijd bij de Kroo Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 12:45

Grrr, wat een weer Sigaar Had om 10u les, maar het regende zo hard, gewacht en gewacht en wel 3 x geprobeerd toen het wat droger werd, maar dan ging het toch weer steeds regenen. En niet zomaar wat regen zeg Bloos! Uiteindelijk doorweekt besloten niet meer te lessen.. En nu? Schijnt de zon Boos! Tis niet eerlijk!! Flauw dat je niet meer langskwam hoor Kims Tong uitsteken
Heb je nog foto's van je mooie omgeving Bianz? Hopen dat we morgen wél met een zonnetje kunnen rijden Lachen
Leuk Bar!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 13:55

jeej goedzo Bar! Haha! Hopen dat t vanmiddag weer zo goed gaat (en dat je binnen wedstrijd hebt Bloos! )
Vanmorgen was er inderdaad niet op te wachten Scheve mond wat een rot buien zeg! C. was met haar vader op de fiets. Die zijn ook een keer vertrokken *we wagen t erop* en weer héél snel terug naar binnen gekomen. Zuur zo Thirz!
Dacht net heel enthousiast: zonnn Haha! maar 5 min later was t toch wat koud omdat er zo nodig een grote wolk voor moest! Voorlopig zie ik de voorspelling van de weermeneer ook nog nie terug.. t zou vandaag de mooiste dag van de week worden! Mams had t er ook over dat er een windhoos langs is gekomen hier. De dakpannen van de overburen werden ineens opgetild als herfstblaadjes, dus die hebben nu een half leeg dak Scheve mond En die pannen zijn natuurlijk ook weer neegesmeten: bovenop de auto's die daar stonden..
écht de mooiste dag van de week dus Ja

Hoe was jouw vakantie Bianz? Inderdaad mooi weer, zon en boven de 25 graden gehad? En idd: foto's Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:00

Ik was vandaag 3e met 185 en mn tweede proef had ik 184 Lachen
Ben echt heel erg blij, ze liep echt wel fijn!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:17

Gefeliciteerd Bar!
Echt super goed weer!
Nog 1 puntje en dan mag je gewoon al naar t Z1.
Ben je er al klaar voor, of ga je eerst veel trainen voordat je je eerste Z proef moet rijden?

Jammer dat je les niet door kon gaan thirz!

Ik ben gister lekker wezen shoppen, even wat nieuwe truitjes gehaald, was even nodig.
Verder zijn we om een konijn geweest.
Franse hangoor, 10 weken, hij is super schattig en Daniël is er ook zo gelukkig mee!!!
Foto's komen nog.

Kims: wat fijn dat het hartje goed klopt, hoe is het nu met je?

Cis, al helemaal klaar om thuis te komen?