haha, nee hier dus ook buien
Beetje jammer..op http://www.scheldestad.nl en dan bij uitslagen, staan trouwens de scores van t Palm concours
Voor de mensen die daar nieuwsgierig naar waren.Gister ging ik even bramen plukken hier bij de geluidswal. Hingen er vorige week nog heel veel, nu dus niet meer
Ze hebben pas gesnoeid, dus een hele hoop bramen zijn gewoon uitgedroogd. Ik dacht: hier is een struik, misschien een stukje verderop nog wel één met misschien meer bramen. Loop verder, vond t er al wat vreemd ruiken, kijk naar de grond en zie honderden maden op een plek in t gras krioelen
Dus toen ben ik maar snel terug gelopen daar vandaan. Gatsie! Hoe is t met jou Nel? en met je gewrichten?
Hee en Bar, ik bedacht me ineens dat ik al een hele poos niets van je huisje had gehoord
Hoe staat t daarmee?
Iedereen aan de buis gekluisterd gekeken?
(= madam wilde niet goed dr best doen in de les) Carolien zei op den duur: nu vind ik t zielig worden voor je, zal ik eens even kijken?! Ik kon dr wel om lachen
Uiteindelijk doet ze het dan wel, maar ze moet eerst helemaal stressen en zich in t zweet lopen, raar paard! Ik had wel de mazzel dat ik droog weer had...alleen moest ik daarna Orson nog doen en toen was ik alsnog nat
Lag daar ergens een dood dier dan ofzo? Gelijk geen zin in bramen meer! Wel genoten van Anky, echt knap van dr
geen idee wat t was, hoeft ook niet zo nodig
)
Maarja, daar ist een vent voor he!
Weer een geruststelling dus. Het hele verhaal is op mn blog te lezen.
Nouja, we houden het maar op half september!
Uiteindelijk doorweekt besloten niet meer te lessen.. En nu? Schijnt de zon
Tis niet eerlijk!! Flauw dat je niet meer langskwam hoor Kims