ben ook op youtube aan het kijken proef 15 en 16 is nu nog wil de proef het liefst zelf ook wat kennen
Sietsie
Geplaatst: 14-02-13 23:40
Haha ik verdien helemaal niks nada noppes! Horeca verdien je toch meestal gewoon minimumloon Lin? Maar heb net wel heel lekker gewinkeld en best een leuke valentijnsdag gehad
Ja verdien denk iets meer als minimumloon en elke week best veel fooi (zo tussen de 20 en 30 euro per week). En verdien per week rond de 100 euro en dan werk ik meestal iets van 4 avonden in de week van zo'n 3 1/2 a 4 uur per avond. En dan werk ik ook van dinsdag t/m zaterdag bij de post.
JustSmile
Geplaatst: 15-02-13 00:22
Hihi al ik mazzel heb verdien ik in een weekend bijna 300 euro (a) tientje nog wat per uur, zaterdag 146% en zondag 172% en dan 8 uur in n dag daar word ik blij van hihi! Op stal verdien ik 25 euro in ongeveer 3,5-4 uur, ook best netjes voor in de paarden maar das handje contantje, maar prima om van te stappen hihi
Wow ben jaloers op jullie haha mijn laatste werk inkomen was augustus de rest bij elkaar gesprokkeld door dingen te verkopen honden knippen en uitlaten en uitkering
Ik verdien 5 euro per uur en das best heel wat voor mijn leeftijd. Ik werk ieder zaterdag dus dat is best fijn! Ben erg blij met me baantje!
Ik had echt een perfect dagje! Eerst school en daarna geluncht met peter heel gezellig. Later nog liefdjes gedownload bij mij en gewoon heel relaxt en gezellig. Nog een pizza i de oven gestopt en wie is de mol gekeken (carolien is de mol) en toen hij weer thuis was appte hij ben je boven? Ik zo ja. 'kijk dan even in je bovenste la' Had hij daarin een lolly met I love you gedaan en beyonce parfum. Ik vond het zooooo lief!!
Proefjes voorlezen ging echt super goed gewoon net als jaar terug haha had me nergens zorgen over hoeven maken Vanmiddag ook lekker gereden op fjord van vriendin moet alleen nog in galop erom denken dat ik achterover blif zitten