@Linda: Ja zijn jasje past prima, hij stond echt heel stoer te kijken met die deken op Hij vindt het er op leggen niet erg maar dr afhalen draait hij z'n oren helemaal naar achteren om te kijken wat je aan het doen bent. Ik denk dat ik vandaag even een dekentje om doe, denk fleece, en hem dan even in de bak laat lopen, want stilstaan met deken op is wel heel anders dan lopen met deken op. Ohja en over Coco.... Ik zou het ook niet meer doen als ik die verhalen van jou hoorde, je vond hem ontzettend leuk maar over een makkelijke relatie kan ik niet spreken. Snap ook wel dat je je er niet goed bij voelt om hem weer eens te zien.
Zo mijn halve dag bestaat uit tv kijken Ik ben op 10.45 begonnen met the voice, daarna de bachelorette en daar ben ik nu net mee klaar Hihi is ook wel eens lekker.... En ik heb een anti opmaak en tandenpoets dag Het is dat ik me aan heb gekleed vandaag maar meer is er niet van gekomen Ach ik hoef toch nergens heen...
Haha jeej ben niet de enige Al heb ik me nog wel normaal aangekleed
Ik ga morgen lekker extra lesje rijden! Ben benieuwd of ik dan op Dixie zit, want schijnbaar zit een meisje uit die les ook de laatste tijd op haar... we shall see.
Ik heb morgen ook niet zoveel te doen Moet om 16.40 naar de tandarts, dan thuis koken, snel eten en dan snel naar de manege. Woensdag ook vrij Moet me broertje en zijn vriendin naar haar huis brengen in Zwijndrecht. En donderdagochtend en vrijdagochtend stage...meer niet
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 17-10-11 20:15
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt