Ik vind hem echt niet mislukt hoor Lucy! Ja het is een btj zonde dat die grijze vlekken erop zitten, maar ik zou het er niet om helemaal opnieuw doen...
_Lucy
Geplaatst: 24-03-11 22:17
nee ik ga m ook niet opnieuw doen, het was veel te veel werk, om gewoon de verf er weer af te halen vind ik zonde
Oei lastig Ella. om je eerlijk te zijn zou ik die smsjes ook niet vertrouwen, laat toch een deuk achter in je vertrouwen naar hem toe
Jeroen is ooit verliefd geweest op een goede vriendin van mij en dat heef tme ook veel pijn gedaan. Het heeft toen wel echt een tijd geduurd voor ik hem weer vertrouwde.. Het is dat ik weet dat zij niets met hem zou doen, daarvoor betekenen zij en ik teveel voor elkaar. Maar het is nu weer goed tussen ons, maar mijn gevoel is ook een tijd verminderd geweest hoor.
Ik zou gewoon eens een goed gesprek aangaan, wat nou aan slapen gewoon tegen hem aan gaan praten hij heeft dfat gevoel veroorzaakt bij jou en hij is je gewoon een goede verklaring schuldig hoe he tnu zit en wat hij nu voelt voor jou.
Ella; ik zou idd een goed gesprek met hem aangaan hierover.. Over dat je het niet echt prettig vind dat hij bij haar is en zeker niet als hij aan haar gaat zitten..
Snap wel dat je vertrouwen weg is... ik had precies hetzelfde met bas, alleen dan door smsjes die hij stuurde naar iemand..
oeii dat is moeilijk ella.. ik snap wel dat je m nu dan niet meer helemaal vertrouwd, en dat t gevoel daardoor minder word, maar het kan idd ook dat het wel weer terug komt.. ik zou idd even met m gaat praten hoe het nou allemaal zit, en hem vertellen dat t je toch wel kwetst enzo. sterkte ermee!