Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Flevolander schreef:Als iemand nog mensen weet die opzoek is naar een paard er staan er op mn werk een hoop te koop.
-Vosruin, 12 jr, ZZ-licht gestart, 1.66, houston x fairplay
-Bruine E pony ruin, L gesprongen, erg braaf, in het verleden manegelessen gelopen, 14 jaar
-3 jarige(D jaargang) vos merrie met een kol, afstamming moet ik eventjes na kijken,rond de 162/165 groen uit de opfok
-2 jarige(E jaargang) zwarte San Remo x Ferro hengst, moeder komt uit de keur preferente prestatie merrie Bastia, geheel zwart met enkel 3 witte sokjes, heeft al veel maat, gaat zeker over de 1.70
Melanie_B schreef:Flevolander schreef:Als iemand nog mensen weet die opzoek is naar een paard er staan er op mn werk een hoop te koop.
-Vosruin, 12 jr, ZZ-licht gestart, 1.66, houston x fairplay
Kun je hier wat meer over vertellen?
Pebbs schreef:Pfooeehh had ik toch even een wilde mustang onder me kont!hij ging gewoon aan de kletter!
de aap! er hing aan de ingang een ballon te wapperen, dat had ie nog nooit van z'n leven gezien dus dat vond ie heeeuul eng vooral omdat het wapperdedus toen gingen we maar even aan de hol
![]()
Daarna kreeg ik 'm natuurlijk never nooit die hoek meer in, en ging meneer uit zichzelf maar vast wat eerder de wending in zettenzo werkt dat natuurlijk niet hé
Met moeite elke keer die hoek door gekregen. Vervolgens gaat ie echt om ALLES zitten miepen, toen heb ik even zwaar op hem ingepraat dat het nou wel even klaar was
en verder liep die zo erg te hangen dat ik niet eens rechtop kon zitten zo erg trok ie me voorover
later werd ie wel wat relaxter maar nog steeds ontzettend wakker
Dus ja, Elja, ik heb ook m'n mindere momenten, vandaag dus
Het is echt lastig hoor, want als ze eenmaal gaan hangen en 
das wel erg laat zeg! voordat je daar bent enzo! Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:Pfooeehh had ik toch even een wilde mustang onder me kont!hij ging gewoon aan de kletter!
de aap! er hing aan de ingang een ballon te wapperen, dat had ie nog nooit van z'n leven gezien dus dat vond ie heeeuul eng vooral omdat het wapperdedus toen gingen we maar even aan de hol
![]()
Daarna kreeg ik 'm natuurlijk never nooit die hoek meer in, en ging meneer uit zichzelf maar vast wat eerder de wending in zettenzo werkt dat natuurlijk niet hé
Met moeite elke keer die hoek door gekregen. Vervolgens gaat ie echt om ALLES zitten miepen, toen heb ik even zwaar op hem ingepraat dat het nou wel even klaar was
en verder liep die zo erg te hangen dat ik niet eens rechtop kon zitten zo erg trok ie me voorover
later werd ie wel wat relaxter maar nog steeds ontzettend wakker
Dus ja, Elja, ik heb ook m'n mindere momenten, vandaag dus
Góh herkenbaar![]()
Het is echt lastig hoor, want als ze eenmaal gaan hangen en
racen , nou dan houd niemand het
Jaa die ballon is natuurlijk hartstikke spannend, maar als je ziet hoe ontzettend braaf
hij is met de meeste rare dingen, mag die een ballon heus spannend vinden haha
dus ik heb al zo'n vermoeden wat ie met het zeiltje gaat doen als we die meenemen
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:Mogge! @ Kirs, heb je dan niet in het donker les?das wel erg laat zeg! voordat je daar bent enzo!
Uhm ja half 5 les tot ongeveer 6 uur, dan is het volgens mij nog wel licht.
Weet niet of ze lampen hebben, maar komt denk ik wel goed.
Ik ga snel naar school nuuu!
(ben niet nieuwschierig
)
.. Hoop maar dat de trein doorrijd, ik moet om half 12 in de klas zitten hahah