Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
.
.
LIQUITA schreef:Hahaha...ben tot de ontdekking gekomen dat ik een echte sh it-auto heb.
2 weken terug ging ik vanuit m'n werk (Amsterdam) door Landsmeer, Den Ilp en Purmerland naar huis. Halverwege begon het behoorlijk te stinken. Bleek dat er voor mij een mestwagen met koeienmest reed. Die verloor heel veel mest waardoor m'n hele auto onder zat. Erik is hem meteen gaan wassen, en als ik nu uitstap ruik ik het nog steeds.
Gisteren heb ik bij m'n werk onder een boom gestaan en nu zit m'n hele auto onder de vogelpoep, en niet zo'n klein beetje ook.
Dus arme Erik mag weer naar de wasstraat.
Ik ga de lasagne in de over zetten
ATE schreef:ik heb vanmorgen ook heerlijk gereden in de les en vanmiddag nog ff uurtje bij de kindjes
ja ate moet toch ff conditie hebben voor kamp hahahahaahah
mntj schreef:bale liquita. msterkte.
heb vanmorgen ff op troyk gedraafd. liep bijna goed. morgen maar weer ff. wil toch die clinic rijden.

winnitou schreef:Wat waren er veel mensen vanmorgen op het koffieuurtje in de manege!

winnitou schreef:mntj schreef:bale liquita. msterkte.
heb vanmorgen ff op troyk gedraafd. liep bijna goed. morgen maar weer ff. wil toch die clinic rijden.
wanneer en wat voor een clinic?

LIQUITA schreef:Ik heb heerlijk in de buitenbak gereden. Hij was wel een beetje zwaar en moest hier en daar uitkijken voor wat kuilen. Zag dat de bodem van de 2e binnenbak er ook goed uit zag, was flink gesproeid. Erg fijn want dan kan ik daar morgenochtend lekker inrijden voor m'n privéles.

ik ben weer bij met de nieuwtjes 

LIQUITA schreef:Hahaha...ben tot de ontdekking gekomen dat ik een echte sh it-auto heb.
2 weken terug ging ik vanuit m'n werk (Amsterdam) door Landsmeer, Den Ilp en Purmerland naar huis. Halverwege begon het behoorlijk te stinken. Bleek dat er voor mij een mestwagen met koeienmest reed. Die verloor heel veel mest waardoor m'n hele auto onder zat. Erik is hem meteen gaan wassen, en als ik nu uitstap ruik ik het nog steeds.
Gisteren heb ik bij m'n werk onder een boom gestaan en nu zit m'n hele auto onder de vogelpoep, en niet zo'n klein beetje ook.

winnitou schreef:LIQUITA schreef:Hahaha...ben tot de ontdekking gekomen dat ik een echte sh it-auto heb.
wat zullen jullie een geluk hebben