Woooh, wij hadden op donderdag dat er een of ander ouder ding, dus we konden niet veel galopperen enzo. was wel jammer. En we moesten bij de holterweg ook echt de heele bocht doorrijden voordat we zeker wisten dat we konden.
xSannee
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-11 10:09
haha ja we waren iets later dan normaal op bartos, pas rond 4 uur terwijl we als om 9 uur weg gingen ofzo
Ik weet alleen nog dat wij 's avonds best wat laat bij Bartels aankwamen en dat ik een HONGER had, niet normaal! En toen duurde 't allemaal keeei lang, en Onyx at heel slim en hij kreeg best veel en ik wilde zo graag eten.. En toen moesten we nog alles opruimen.. En naar de camping lopen.. En ik had zo'n honger..
Haha, bij ons moest iedereen naar de wc toen we daar terugwaren bij bartels maar onze jt ging bij bartels wel wat doen en de andere jt, had daar de paarden gedaan en hadden toen geen zin meer haha.
en iedereen ging toen echt aaaanvallen op de pannenkoeken
Wij gingen echt niks meer doen bij Bartels, wij waren echt zooo lui toen.. Ik ging nog wel met echt 1 of 2 andere meiden mee de paarden doen, maar de rest bleef gewoon op de camping lui zijn.