[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 09:11

;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 09:42

stalgast schreef:
spettertjuh schreef:
Naomi, je hebt het aan jezelf te danken dat je geen contact meer hebt met mij. Toendertijd wilde je Blando nog graag doen op de woensdag maar dat ging niet meer qua school en je vroeg om de dinsdag. Na overleg met je moeder. Dat heb ik toen goed gevonden en de eerste de beste dinsdag zei je al af en vervolgens elke dinsdag die erna kwam. Daarna hebben we nog wel eens contact gehad en heb ik je gezegd dat je naar Blando kon komen maar ook dat heb je achterwege gelaten. Ik heb je nog alle kansen gegeven om naar Blando toe te gaan. Juist omdat je zo lang voor hem gezorgd had. Ik heb je aangeboden om in het weekend te komen en dat je hem dan kon rijden enz. Heb alle mogelijkheden voor je open gelaten maar je hebt er zelf geen gehoor aan gegeven. Heel erg jammer, ook voor jezelf. Momenteel is hij echt superbraaf en Mirjam rijdt hem zelfs zonder zadel, ik doe het haar niet na hoor.

Gisteren zijn Marjo en Presje nog even bij ons op stal geweest. Was leuk. Ik mis wel de gezelligheid die wij hadden toen we allemaal nog bij elkaar stonden.

Ik ben er ook idd niet zo heel vaak meer, dat komt omdat op mijn werk ik momenteel heel voorzichtig moet zijn met het internetgebruik en door de weeks heb ik het vaak te druk.
[/quote

dit is netter als je het via een pb doet.
dan hier in het topic.

Waar bemoei jij je mee Marcel? Ben jij gepromoveerd tot Moderator ofzo?

nataschamarc

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 10:28

hij mag dat toch gewoon zeggen of niet kaar.
vind het niet netjes van je hoe je doet tegen marcel.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:04

stalgast schreef:
spettertjuh schreef:
Naomi, je hebt het aan jezelf te danken dat je geen contact meer hebt met mij. Toendertijd wilde je Blando nog graag doen op de woensdag maar dat ging niet meer qua school en je vroeg om de dinsdag. Na overleg met je moeder. Dat heb ik toen goed gevonden en de eerste de beste dinsdag zei je al af en vervolgens elke dinsdag die erna kwam. Daarna hebben we nog wel eens contact gehad en heb ik je gezegd dat je naar Blando kon komen maar ook dat heb je achterwege gelaten. Ik heb je nog alle kansen gegeven om naar Blando toe te gaan. Juist omdat je zo lang voor hem gezorgd had. Ik heb je aangeboden om in het weekend te komen en dat je hem dan kon rijden enz. Heb alle mogelijkheden voor je open gelaten maar je hebt er zelf geen gehoor aan gegeven. Heel erg jammer, ook voor jezelf. Momenteel is hij echt superbraaf en Mirjam rijdt hem zelfs zonder zadel, ik doe het haar niet na hoor.

Gisteren zijn Marjo en Presje nog even bij ons op stal geweest. Was leuk. Ik mis wel de gezelligheid die wij hadden toen we allemaal nog bij elkaar stonden.

Ik ben er ook idd niet zo heel vaak meer, dat komt omdat op mijn werk ik momenteel heel voorzichtig moet zijn met het internetgebruik en door de weeks heb ik het vaak te druk.
[/quote

dit is netter als je het via een pb doet.
dan hier in het topic.

Kap toch met zieken, vent .

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:10

nataschamarc schreef:

En ik vind het niet netjes dat Marcel niks zinnigs zegt over zaken waar hij duidelijk zelf geen mening over heeft maar toch even wil laten zien dat hij er is. Doe dat gewoon door je gezellig te mengen in het topic ipv alleen maar commentaar te leveren.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:20

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sommige mensen hier uit het toppic zelf zijn begonnen over bepaalde zaken dat die thuis horen in een pb, sms, of via de mail.

Ik kan me dus ook voorstellen dat je dit dan terug krijgt, maar evengoed ook al ben ik weinig hier aanwezig het zou leuker zijn om de positieve dingen met elkaar hier te delen en het gezeik uit te zoeken via een pb.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:23

Even iets anders:

Het asbestinventarisatierapport ligt bij de gemeente en vanwege de herfstvakantie waren een aantal ambtenaren niet aanwezig om het te bespreken.

Deze gesprekken zullen naar verwachting aankomende week plaats vinden om te bekijken hoe we het saneren en wanneer dan het paarden gedeelte weer open kan voor publiek.

Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:24

johnvt schreef:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat sommige mensen hier uit het toppic zelf zijn begonnen over bepaalde zaken dat die thuis horen in een pb, sms, of via de mail.

Ik kan me dus ook voorstellen dat je dit dan terug krijgt, maar evengoed ook al ben ik weinig hier aanwezig het zou leuker zijn om de positieve dingen met elkaar hier te delen en het gezeik uit te zoeken via een pb.

dat snap ik maar het was netter van marcel geweest om kaar daar via pb op aan te spreken ipv dit weer openbaar in het topic te zetten.

Dan begrijp je zelf de regel "graag via pb" ook niet helemaal.

Op mij komt dit over als jennen en het verziekt mijn plezier op bokt een beetje.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:28

johnvt schreef:
Even iets anders:

Het asbestinventarisatierapport ligt bij de gemeente en vanwege de herfstvakantie waren een aantal ambtenaren niet aanwezig om het te bespreken.

Deze gesprekken zullen naar verwachting aankomende week plaats vinden om te bekijken hoe we het saneren en wanneer dan het paarden gedeelte weer open kan voor publiek.

Ik ben ook erg benieuwd.

Heel veel sterkte met het verlies van Pluis, ook aan Nous.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:31

sybje schreef:
johnvt schreef:
Even iets anders:

Ik ben ook erg benieuwd.

Heel veel sterkte met het verlies van Pluis, ook aan Nous.

Het was wederom weer een klap in ons gezicht weer iets kwijt te raken wat zolang bij je is geweest.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:53

zo het bezoek wat moet komen is verdwaald haha
hun eva-eva werkt niet.
Ben benieuwd of ze ons vinden

Hoe is het weer bij jullie?
Hier is nog droog,wel harde wind en wat zon.
Kil en koel

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 11:55

Hier regen.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 12:03

goede morgen, kater! ;)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 12:06

Lay schreef:
goede morgen, kater! ;)

Ik lekker niet! hahaha

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 12:22

sybje schreef:
Lay schreef:
goede morgen, kater! ;)

Ik lekker niet! hahaha

te vroeg gejuicht... kak nu een beetje in ;(

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 12:25

johnvt schreef:
Even iets anders:

Ben beniieuwd. Maar ook dit soort info dien je in een brief naar alle rechthebbenden te sturen. niet iedereen BOKT.

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 12:37

PFFF hou het nou eens gezellig hier zeg -O-

Er is al genoeg ruzie op de wereld

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 12:37

Jetta schreef:
johnvt schreef:
Even iets anders:

Ben beniieuwd. Maar ook dit soort info dien je in een brief naar alle rechthebbenden te sturen. niet iedereen BOKT.

Dat wordt lastig Jet als je geen adres gegevens hebt van die mensen en uiteraard probeer ik ook zeker deze mensen te benaderen via telefoon of mail.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 12:41

Adressen kun je vragen toch John? als mensen graag op de hoogte gehouden willen worden vinden ze dat vast geen punt? Scheelt voor jou een hoop gebel denk ik, als je gewoon 1 infobrief kunt maken.

Mensen waar is het SMD van vroeger gebleven.. ? :\

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 12:59

nataschamarc schreef:

Ik begrijp dat jij het voor je mannetje op wilt nemen Natascha maar ik wens niet als een klein kind terecht gewezen te worden door Marcel die alleen maar commentaar heeft op andere. Ik heb niet met hem geknikkerd op de lagere school, snap je? De enige keren dat Marcel verschijnt op het toppic is als hij het nodig vind om het op te nemen voor John of Anushka en verder heeft hij zich nog nooit in dit toppic laten zien of om ook maar op enig andere manier iets leuks te vertellen! Verder ben ik niet van plan om ook nog maar iets te zeggen over het bovenstaande en reageer alleen nog maar op mensen die leuke dingen te vertellen hebben. Ook ik wil het gezellig houden

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 13:22

Weet iemand nog iemand die op zoek is naar een wintec xl zadel?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 13:33

Als je 2 dagen eerder was geweest marlis :P

Ik heb gister mn zadeltje besteld :+:

Verder uhmm HOI :D

Wat een *** weer vandaag zeg :oo

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 13:39

Middag! :D

Hmm, ben op zoek naar een lekker recept met zoete aardappel.

Als iemand iets weet?

Ik ga nu naar stal toe, mijn beertje knuffelen... <3 Het is echt al een teddy :j
Laatst bijgewerkt door Marjo_Wystan op 23-10-10 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 13:40

Wys ook al marjo :)? Cloofje ook hihi. Al zullen dr haren nu wel platgeregend zijn :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 13:55

Ik heb geen idee van recept.
Wij nu een soort koektaart aan het maken. met chocolade en caramel..
Het is inderdaad *** weer en ik moet zo doro die regen naar stal,d as minder:P
Peeps wordt ookal teddy, al is der vacht nog niet echt dik.
De welshjes tegen over der hebben een dikkere vacht:P