ooh onze nieuwe auto is er en blijkbaar is me moeder er helemaal verliefd op! Ze bleef er maar over door gaan
JustSmile
Geplaatst: 05-10-10 22:23
Oeh das vet lin!!
Rijden was vandaag echt leuk, maar met ze 7enen en toen ik kwam en zag dat ik op Gijs mogt zag ik ook dat hij bij een ander was weggestreept hihi maar uiteindelijk was diegene er nieteens haha rijden ging ook echt goed. Hij had t uur dr voor ook gelopen maar toen mogt is nogal sloom zijnen irriteren, maar heb m meteen even voorwaarts gereden en hij heb de hele les ontzettend ze best gedaan zo blij
Lekker Marlous! En gefeli linn met je verzorgknollie
Moet eerlijk zeggen dat Witje en ik een beetje ruzie hebben deze week weet eerlijk gezegd niet waardoor het komt , maar hij heeft enorme moeite te ontspannen, gisteren was echt een drama alleen maar onder me uitrennen en dingen zoeken om van te schrikken
Vandaag eerste halfuur ook de hele tijd, toen een hele tijd gestapt veel figuren gereden en laatste tien minuten/kwartiertje heb ik echt heerlijk gereden, hij was helemaal ontspannen Heb nu ook besloten niet meer zo te hameren op het neerwaarts rijden, maar gewoon op de ontspanning, als hij daarbij naar beneden wil komen prima maar het hoeft niet, dat komt wel weer. Heb het idee dat ik het 'ons' een beetje kwijt ben met hem dus dat moet weer opgebouwd worden helaas.
pfff baal dr eigenmlijk best van dak van rajah afgevallen ben niet eens om me stuitje maar gewoon,, dacht lekker galopere met dr in het bos,, leuke dingen voor dr verzinnen als afwisseling en zo en gaat het mis. Ben echt gek op dr en dat in nog net geen half jaar(volgende week) ben ook niet bang er weer op te gaan alleen mss weer de eerste keer aangaloperen vind ik spannend.
als hij eenmaal ontspannen is, gaat dat koppie naar beneden ook een stuk makkelijker dus zou idd m maar gewoon ontspannen laten lopen, komt vanzelf wel goed
Nou is weer lekker geregeld op school, we zouden vndaag verkoopgesprekken op gaan nemen in Repticura (een reptielenwinkel). De flip (kleine videocamera met usb) zou bij een docent op haar kantoor liggen. Nou die vrouw was er dus niet, toen heeft zo'n andere man die ik niet ken haar kantoor open gemaakt, maar daar lag die dus niet. Toen wilde die man wel zijn eigen privé camera uitlenen aan ons, maar daar kon maar 15 min op....dus nu hebben we het helemaal maar afgeblazen en zoekt die docent maar uit hoe we het nu gaan doen (die zit nu met dr kont in Brazilië of Turkije ofzo). Dus nu ben ik ook al vrij
Heb een mail gehad en het is nu dus officieel, ik ben de bijrijder van Jazzmin en Teadske! Maandag ga ik er weer heen!
Oeps volgens mij vond dat andere meisje het niet zo leuk dat ik niet voor haar had gekozen. Ik mailde dr dat ik voor die andere had gekozen omdat het toch makkelijker te bereiken is en ik daar een heel goed gevoel had en wenste dr succes verder met al dr paarden en toen kreeg ik alleen trug: succes Maarja snap ik ook wel
Ja natuurlijk wil ik die nog patries! Zal je als ik thuis ben ff me mail pb'en hoewel t toen voor geen meter ging maar goed zit nu op de bus te wachten