Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:Werken zit er ook niet in ofzo? Een klasgenoot en ik hadden tegelijkertijd sollicitatieformulieren opgehaald bij Vomar, ik had het gelijk ingeleverd, hij 2 weken geleden (ik heb een maand geleden ongeveer gesolliciteerd dusja). Hij is dus wel gebeld, ik nog niet. Baal hier echt ontzettend van, ik wil gewoon graag werken en blijkbaar is dat weer niet goed. Nou ja, ik ga er geen moeite van maken, ga van de week wel even langs ofzo.
) want misschien willen ze me pas bellen als ik 15 ben, wat best wel te begrijpen zou zijn.[/quote]Annie_ schreef:Emmaa_ schreef:Werken zit er ook niet in ofzo? Een klasgenoot en ik hadden tegelijkertijd sollicitatieformulieren opgehaald bij Vomar, ik had het gelijk ingeleverd, hij 2 weken geleden (ik heb een maand geleden ongeveer gesolliciteerd dusja). Hij is dus wel gebeld, ik nog niet. Baal hier echt ontzettend van, ik wil gewoon graag werken en blijkbaar is dat weer niet goed. Nou ja, ik ga er geen moeite van maken, ga van de week wel even langs ofzo.
De Ah in de marken neemt wel mensen van 15jaar aan want me
broertje is 15 en is dar pas geleden aangenomen als vakken vuller.
En ze zoeken vast nog wel mensen
Kirsten_S schreef:Jaaa gelukkig kan ik dus nog niet zeggen,, hmmmm
wachten tot dinsdag! Je krijgt wel de uitslag meteen toch ?

Maar tuurlijk ben je wel geschikt meid!!

+ Luna is een heel leuk paard!
De ambulancebroeder vroeg
!
!
! Leuk de eerste keer
Geluk dat het goed is afgelopen zeg!
Broccoli schreef:Zo lag ik er ook bij, alleen kon ik niet meer lachen toen.
Gelukkig is het goed afgelopen, Kirst!
! Broccoli schreef:Ik voelde de hobbels en bobbels niet eens meer. Was in shock geraakt van de kou, bloedverlies en de pijn. Kan me niets meer herinneren van die rit en van mijn eerste dagen in het zkh.
gina2003 schreef:Ach, je hebt ook een primeur, vergeet dat niet he?!
Ik hoop ook dat het hierbij blijft, ik ga het je niet na doen!
Doe rustig aan, morgen goed pilletjes slikken en goed warm houden!
Broccoli schreef:Heb er soms ook nog wel last van. Vooral in mijn hoofd..
.
!