Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Joepi de poepi, mijn fiets is weer terug!! Michael is woensdag laat in de middag naar het Jagersveld gegaan en wel hoor daar stond mijn fiets. Toevallig komt de nieuwe eigenaar er net aan om mijn fiets van zijn slot te verlossen. Net op dat moment komt Michael (lees Peter R. De Vries) eraan om die fiets op te eisen. Mohammed schrok zich een hoedje en Michael kreeg gelijk mijn fiets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk beschadigd en geen fietstassen en jasbeschermers meer, maar ik heb hem terug.
Shenavallie schreef:Vandaag een dagje vrij, dus lekker met Wesley wat ondernemen! We zijn voor vanavond uitgenodigd bij een BBQ in Hoofddorp, hopelijk blijft de erge regen ons bespaard! Gelukkig heeft de gastheer een afdak, dus het komt hoe dan ook wel goed, maar toch. Een zonnetje erbij is toch ook wel gezellig, ha ha!![]()
Morgen weer werken, kan nu al bijna niet wachten, ha ha!
Tytje schreef:Wij zijn met een groep met de boot naar Zingen op de Zaan geweest. Helemaal top en met mooi weer. Het begon pas om 16.00 te regenen. Ik voel mij erg licht in mijn hoofd door dat varen en ok ook een beetje door die fles wijn.

ATE schreef:ja liquita en san weten het al ik heb mail met een engelse man die komt als goed is 10 juli naar nederland om in het echie te zien vind het wel eng hoor hahahahahahahhhhaahaha
maar we zien wel waar schip strant ene wees niet bang heb meteen gezegt dat ik echt niet naar londen ga verhuizen haahahahahahahahahahahahahahaha
ATE schreef:ja liquita en san weten het al ik heb mail met een engelse man die komt als goed is 10 juli naar nederland om in het echie te zien vind het wel eng hoor hahahahahahahhhhaahaha
maar we zien wel waar schip strant ene wees niet bang heb meteen gezegt dat ik echt niet naar londen ga verhuizen haahahahahahahahahahahahahahaha
, maar vooral erg leuk!!! Ik hoop echt dat het wat gaat worden voor je. Hij ziet er op de foto in ieder geval erg leuk en lief uit
!!! Tytje schreef:ATE schreef:ja liquita en san weten het al ik heb mail met een engelse man die komt als goed is 10 juli naar nederland om in het echie te zien vind het wel eng hoor hahahahahahahhhhaahaha
Ja, ja Ate dat zeg je nu!!!!!!!! Wel onwijs leuk. Neem je hem wel gelijk mee naar Veldt?