Dus wss gaan we die volgende week even kopen, mits die in de auto past, denk dat mijn springzadel er ook wel in past namelijk

Aah, wat jammer Jetske. Die ES kleur heb ik net al, jammer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetske_ schreef:Wordt vast iets van over kruiwagens klimmen ofzo?!
Citaat:Goeiemiddag. Ik ben weer terug van de DA.
Vorstin heeft waarschijnlijk heel licht beginnende artrose, of in ieder geval een ontsteking in voet aan de voorkant net iets boven de hoef. De prognose is gelukkig beter dan het klinkt. Ze wordt maandag ingespoten, zodat de gewrichten rust krijgen en de ontsteking weg gaat. Dan moet ik een maand met haar stappen. Daarna mogen we weer heel licht opbouwen met pijnstillers, zodat ze wel haar lichaam durft te gebruiken. Ik ben blij dat het zo goed behandelbaar is en ze als het goed is over een maand of 2 weer goed moet zijn. De DA was iig heel positief. Maarja, het blijft klo.te natuurlijk. Als ik daarna maar van alle ellende af ben. Ik heb afgelopen jaar wel genoeg gedoe gehad (al zeg ik het zelf).
Ermelo met Vorstin gaat iig niet lukken. Daar baal ik wel echt enorm van. 2 Bokkers hebben me al een paard aangeboden, maar ik weet nog niet zo goed wat ik wil. Kan me echt niet voorstellen hoe een kamp op een ander/onbekend paard zal zijn.
__Marloes schreef:shanouk wat erg![]()
gelukkig is het na een maand of 2 weer over... Kan je nog een cross starten dit seizoen?