Stal Jasper goes Almelo.... oladiye oladiyo [dl 2]

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:12

En hij is heel braaf met zadelen en hij begint niet meteen te bokken en naar te doen, dat komt pas na een tijdje. Inge heeft donderdag ruim 3 kwartier gereden voor hij begon te bokken.

Talida

Re: Stal Jasper goes Almelo.... oladiye oladiyo [dl 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:12

ook dekjes goed nagevoeld, je weet het echt maar nooit, misschien zit er net een strooitje te prikken?

Lauraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:13

Maar hoe gaat ze het nu doen voor de verkoop? Want als niemand er op blijft zitten of zelf afstapt..

sniesie

Talida schreef:
ook dekjes goed nagevoeld, je weet het echt maar nooit, misschien zit er net een strooitje te prikken?

Ze heeft verschillende dekjes eronder gehad.

Talida

sniesie schreef:
En hij is heel braaf met zadelen en hij begint niet meteen te bokken en naar te doen, dat komt pas na een tijdje. Inge heeft donderdag ruim 3 kwartier gereden voor hij begon te bokken.

oh dan is het idd wel typisch. Tja misschien verzuurd hij dan ofzo en doet het hem gewoon pijn?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:14

sniesie schreef:

Minder lang rijden dus ;)

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:15

Fiek gefeliciteerd met je punten!! En Maaik ook!!

Denk dat er meerdere onder ons zijn die de uitdaging van Justin niet meer aan willen. Denk dat Paul nog best zoiets heeft van ach dat paard doet maar gek ik blijf wel zitten en als ik val maakt dat niet uit. Maar ik en denk wel meerdere hebben toch wel in je achterhoofd wat als......en dan zit je met je werk, gezin, enz....
(Dus Denies ik zou er ook niet op stappen als ik jou was)

Heb smsje van Jo gehad dat alles goed was gegaan en denk dat ze wel ongeveer thuis zijn nu.

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:19

Oh leuk! Ben heel benieuwd hoe Patrick het vond. Was toch zijn eerste keer?
Gelukkig is het droog gebleven.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:25

was best fris nog!

annitavierJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:28

Ze hadden wel onwijs mooi weer vandaag, hebben het vast onwijs leuk gehad!

En idd, ik stap ook niet op hem. Ik heb niet zoveel zin in zandhappen en de kans is groot dat, dat wel gebeurd .(

Vind het wel onwijs sneu voor Inge, ze was er zo nlij mee.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:45

We zijn er weer! Het was weer helemaal top!

Waren lekker op tijd en paarden waren gelukkig goed met de keuring. Was bang dat New moeilijk zou gaan doen ivm oog checken,maar hoefde niet eens van de arts! Daarna even eten gegeven, naar briefing gegaan, rustig aan opgezadeld, ingestapt en toen kon t aftellen beginnen.. En daar gingen we!

In t begin waren we bang dat we verkeerd zaten maar dat was gelukkig niet zo.. Hingen opeens allemaal bordjes met 30 km en 35 km.. Helaas werd new na 10 km slomer en slomer en zijn buik harder en harder. Maar plassen of mesten ho maar.. km voor p/a gaan stappen en bij p/a heeft Pat gelijk aangeboden en daar had des een hartslag van 56. Dus dat was goed! Ik nog even gewachten totdat new geplast en gemest had en toen ook aangeboden en toen had New 52. Ook goed dus! Paarden nog wat wortels gegeven voor vocht gehalte want drinken uit grote emmers wilde ze helaas niet. Toen weer erop en toen was new er weer helemaal bij hoor! haha al bokkend en springend gingen de heren er weer voor! Echt leuk! Laatste stukje nog even lekker gegaloppeerd en toen waren we al bijna weer terug. Dat hadden we voor ons doen aardig snel gereden want p/a is op 14,5 km en daar vertrokken we om 15.10 uur ongeveer en we waren terug om 16.04 en dat was dus 11,5 km verder. Ik gelijk aangeboden en new was gelijk goed! Weer 52! Pat ook aangeboden maar des vond de vlaggen etc best spannend en had dus een hartslag van 64 en dat is te hoog. Dus die moest na 10 minuten weer aanbieden en toen was die 40. Netjes dus!

Op naar de trailer.. Weer wat eten en daarna op naar de nakeuring. Ook allebei weer helemaal goed! Om half zes weer naar huis en daar waren we om kwart over zeven.. Paardjes verzorgd en toen lekker naar huis. Ga alleen zo weer terug om zijn bandages eraf te halen..

Maar t was dus top!

Fiek en maaik gefeliciteerd met jullie punten!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 07:58

En heb je nu een houten kont Jo? Fijn dat alles zo soepel ging eigenlijk! Heb je nou iets van wp ofzo, hoe gaat dat?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:00

Angelkisssss schreef:
Fiek gefeliciteerd met je punten!! En Maaik ook!!

Denk dat er meerdere onder ons zijn die de uitdaging van Justin niet meer aan willen. Denk dat Paul nog best zoiets heeft van ach dat paard doet maar gek ik blijf wel zitten en als ik val maakt dat niet uit. Maar ik en denk wel meerdere hebben toch wel in je achterhoofd wat als......en dan zit je met je werk, gezin, enz....
(Dus Denies ik zou er ook niet op stappen als ik jou was)

Heb smsje van Jo gehad dat alles goed was gegaan en denk dat ze wel ongeveer thuis zijn nu.

Gisteren was het meteen raak, men wat gaat dat paard te keer.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:37

Talida schreef:
En heb je nu een houten kont Jo? Fijn dat alles zo soepel ging eigenlijk! Heb je nou iets van wp ofzo, hoe gaat dat?

Haha nee hoor! Wel een beetje stijve knieen.. Maar dat komt omdat ik een gaat korter ben gaan zitten ivm mijn rug.

New stond er vanmorgen redelijk bij gelukkig. Eerste stapjes waren wel beetje stijf maar daarna liep hij wel goed. Even in de bak gezet en heeft hij even lekker gerold en toen nog paar rondjes gestapt. Zo nog half uurtje in de molen en vanavond aan de longe.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:03

Oh en je krijgt idd winstpunten! per wedstrijd max. 3 en denk dat ik die wel gehaald heb. Bij 15 punten mag je een klasse hoger maar dat wil ik toch niet..

Wat wel jammer is dat ik net geen 10 km per uur heb gehaald en dus punten voor het eindklassement heb misgelopen. En dat op 44 sec! Das toch niet te geloven! Je krijgt een aantal punten als je tussen de 9-10 rijdt, 10-11, 12-13.. Had weer wat puntjes gescheeld maarja boeien!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:12

Jeeej knappe Jo en New en Des en Patrick natuurlijk :D . Ben blij dat alles goed is gegaan en dat het een lekker ritje was voor jullie!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 10:58

hehe vakantiehuisje is geboekt 8-)

france

heb e rnu al zin in, ga maar vast aftellen.

Iemand nog zin om op ons huis te passen, incl bejaarde kat? :D

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:07

Wauw het is prachtig!! wanneer ga je?

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:12

ik ga me mondeling engels doen, wens me succes :=

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:13

laatse week juli, 1e week aug. Echt voor het eerst sinds jaren dat we vol in het hoogseizoen gaan. Dat wordt zweten!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:13

Succes Fiek!!!!

annitavierJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:30

Talida schreef:
hehe vakantiehuisje is geboekt 8-)

france

heb e rnu al zin in, ga maar vast aftellen.

Iemand nog zin om op ons huis te passen, incl bejaarde kat? :D

Ziet er erg leuk uit!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 11:49

Heeft er iemand nog leuke kleding voor op een paard?
Claudia en ik moetne 4 april verkleed met de hengsten maar we weten echt niet hoe!!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:01

En je hebt altijd van die mooie jurken enzo, of je zorropak

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 12:04

dat zorropak kent iedereen en die jurk is niet echt veilig omdat ik vastgemaakt zit.

Op een hengstenkeuring op een hengst in het voorjaar zit ik liever niet vastgemaakt :+