Ik had op tentamen van vorige week een 6,8!
Die van net moet ik nog even nakijken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dan moet je jezelf gewoon even een schop onder je kont geven en dan is het zo gedaan. Du nu ben ik weer blij dat het schoon is..
Ik heb hem van thuis mee genomen en toen ging het eigenlijk altijd wel goed.. en nu staat ie hier.. en is er dus ook een plank in beslag genomen door handdoeken en dr liggen nog 2 dekbedden in enzo.. En ik dacht dat er heel veel shirtjes lagen ofzo die ik nooit meer aan had, maar dat viel ook wel weer mee. Het was gewoon nogal on-geordent en natuurlijk heel veel poelenburgh vesten en shirtjes die erbij zijn gekomen.. en wat spijkerbroeken die ik nu toch écht weg moest gooien maar ja ze zaten zo lekker.. 
Moet ik ook nodig eens doen maar ben een ster in uitstellen. Slecht, slecht, slecht.. 
Maar heb vorige week al de keuken gedaan en de oven helemaal goed schoongemaakt! Nu is de koelkast aan de beurt *zucht*

. 
Super leuke hengsten gezien, waren heel benieuwd naar de Vivaldi nafok maar viel een beetje tegen. Wel 1 hele goede gezien. 's Avonds vond ik het leukst, hengstencompetitie en clinic's. Alleen de clinic van Adeline was echt waardeloos haha. Heel de tijd domme opmerkingen zo van, ze was aan het schakelen: "Ja en dan hoef je natuurlijk niet helemaal ver terug naar bv een passage.. maar dat kan die natuurlijk wel!" En dan deed ze passage. En zo hetzelfde met de uitgestr. draf. En daarna deed ze iets en zei ze: "Ja applaus moet ie ook aan wennen hoor, mag ook hoor" Of iets in die trant. Naaahh echt de hele tijd zo door en het sloeg verder nergens op.

. Ik geef er niet zoveel om en het vriendje moet toch werken tot 8 uur in Schoorl, voordat hij dan hier is
. De dag erna ben ik trouwens jarig
. 

en ze waren zo lekker warm!
Hier ook koud... Vanmorgen in de auto -7,5... En toen moest ik een stuk lopen van Ikea naar het station, en mn haar was nog nat, dus dat resulteerde in bevroren haar....
Haha!