Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

memerel

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 17:10

Zozo, voorjaar in je hoofd Maartje?
Ik had op tentamen van vorige week een 6,8!
Die van net moet ik nog even nakijken! :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 17:16

Oh das wel goed Merel! Mwaah.. ik zat mezelf gewoon te irriteren aan die badkamer ;) En dan moet je jezelf gewoon even een schop onder je kont geven en dan is het zo gedaan. Du nu ben ik weer blij dat het schoon is..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:13

Lekker bezig Merel en Maartje.
Maar Maartje dan heb je wel heeeeel veel kleren, haha :+ . Je woont toch boven de Sunny en Djive? Dan woon je wel heel leuk! :j

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 19:11

Haha nee.. m'n kledingkast is gewoon niet zo groot ;) Ik heb hem van thuis mee genomen en toen ging het eigenlijk altijd wel goed.. en nu staat ie hier.. en is er dus ook een plank in beslag genomen door handdoeken en dr liggen nog 2 dekbedden in enzo.. En ik dacht dat er heel veel shirtjes lagen ofzo die ik nooit meer aan had, maar dat viel ook wel weer mee. Het was gewoon nogal on-geordent en natuurlijk heel veel poelenburgh vesten en shirtjes die erbij zijn gekomen.. en wat spijkerbroeken die ik nu toch écht weg moest gooien maar ja ze zaten zo lekker..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 19:43

Fanatiek. :D Moet ik ook nodig eens doen maar ben een ster in uitstellen. Slecht, slecht, slecht..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-10 19:52

Oja Maartje, zie ik jullie morgen nog ff in Den Bosch?
Heb Anjo naar nummer dus anders sms ik haar wel even morgenavond..

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:01

Goedzo Merel!
Goed bezig Maartje! Het klerenprobleem ken ik :P
Ik begon gisteren heel fanatiek met de douche schoonmaken en toen ben ik gestopt :P Maar heb vorige week al de keuken gedaan en de oven helemaal goed schoongemaakt! Nu is de koelkast aan de beurt *zucht*
Vet stom, ik kreeg telkens geen salaris, dus gisteren maar even gebeld, blijkt dat ik het pas eind deze maand krijg, omdat ik een 0-uren contract heb :S Zit dus al die tijd zonder geld, zo balen, want ben volgende week 1 jaar samen met vriendlief, maar kan niks doen :(

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:27

Ik had dat ook. Dacht dat ik vorige week geld zou krijgen, omdat ik per 4weken krijg. Bleek t pas deze week te zijn :(

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:56

Stom is dat. Soms krijg ik het ook vet laat, kan je al je geplande dingetjes weer gaan uitstellen :P .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 11:24

Bwaah ja stom is dat.

Gister hengstenkeuring was leuk! Wel lange dag, waren er al om 8u en gingen weg om 23.30. :+ Super leuke hengsten gezien, waren heel benieuwd naar de Vivaldi nafok maar viel een beetje tegen. Wel 1 hele goede gezien. 's Avonds vond ik het leukst, hengstencompetitie en clinic's. Alleen de clinic van Adeline was echt waardeloos haha. Heel de tijd domme opmerkingen zo van, ze was aan het schakelen: "Ja en dan hoef je natuurlijk niet helemaal ver terug naar bv een passage.. maar dat kan die natuurlijk wel!" En dan deed ze passage. En zo hetzelfde met de uitgestr. draf. En daarna deed ze iets en zei ze: "Ja applaus moet ie ook aan wennen hoor, mag ook hoor" Of iets in die trant. Naaahh echt de hele tijd zo door en het sloeg verder nergens op.
En toen Anjo en Maartje en Kim nog ff gezien. :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 19:03

zo ik krijg t komende weekende behoorlijk druk :D

21 febr dressuur, week erop met iemand van stal mee, 7 maart t weekend in duitsland, 14 maart springen, 21 maart indoro cross 28 maart indoor brabant 5 april dressuur en 10 april 1e sgw weer.. SGW westerbork...

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 19:04

Balen is dat ja van dat geld! Ik heb dat ook wel eens dat het precies allemaal uitkomt.. begin van de maand had ik ook allemaal rekeningen liggen dus die meteen betaald, hield ik nog 100 euro over.. gelukkig kreeg ik nog geld van moeders!

Den Bosch was inderdaad erg leuk! Andere jaren volgde ik het altijd meer dus wat betreft de A-jaargang in de hengstencompetitie wist ik nog vrij weinig! Dat van Adelinde sloeg inderdaad nergens op, zat me er ook redelijk aan te storen! Ik vond het trouwens wel heel tof dat Hans-Peter op Painted Black ging! Wat een spektakel, wel met heel erg veel spanning maar heb dat paard nog nooit zó zien lopen! Ik vond Emmelie Scholtens (zij was dat toch??) wel onwijs stoer hoor! Gewoon die ereronde rijden op een paard wat zo bang is.. Dat Olivi er was vond ik ook gaaf en bij het afscheid van Gribaldi stond ik wel met kippenvel hoor!
Wat vond je trouwens van die Arlando van Diederik van Silfhout? En hoe hij die Zanzibar reed?
Afijn 't was weer een mooie avond!
En oh ja.. Zenith kwam gister weer omhoog toen ik er op zat aan de longeerlijn! Grrrr.. wat was ik boos!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 19:41

En oh ja, doen jullie nog wat aan Valentijn?

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 20:48

Uh niks :+ . Ik geef er niet zoveel om en het vriendje moet toch werken tot 8 uur in Schoorl, voordat hij dan hier is ;) . De dag erna ben ik trouwens jarig :D .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 12:28

Emmelie vond ik súper rijden inderdaad! Zowel Apache als Amepere zijn onder haar echt verbeterd.
Zanzibar heb ik niet gezien, stond de hele tijd bij het inrijden te kijken. Arlando weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Hij begon hem los te rijden, was echt een heel gewoon paard. Ik dacht echt eerst "Okee.. da's ook geen al te goede.."
Toen ging hij er stukjes op doorzitten en heel rond instellen en beetje richting een grote passage terugvragen. Vanuit daar kreeg hij hem dus zoals hij hem in de proef reed. Opzich wel knap dat hij dat paard zo aan het lopen krijgt maar ik had het liever iets voorwaartser gezien.
Afscheid Gribaldi was ontroerend.. met die beelden van hem als veulen!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:16

Met die Arlando heb ik echt met verbazing zitten kijken, hoe die draafde daar was niks natuurlijks meer aan in mijn ogen. Was ook heel grappig toen hij in de proef moest halsstrekken, zag je hem echt gewoontjes gaan draven! Ik vond het een beetje zo'n voorbeen-zwaaier, snap je?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 19:38

Ja klopt. Bij het halsstrekken vond ik hem ook door de mand vallen. Had ie daar een losse, ruime, draf laten zien was het nog iets anders geweest.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:36

Wat is het hier stil meiden... :n

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 19:20

Nou vertel eens wat leuks ;)
Mijn pony's waren allemaal stuiterfris.. Pff gekke Pikachu en Lotte.. Lotte spatte gelukkig maar 1x en die kan zo hoog bokken.. en Pikachu wordt zo idioot rennerig maar bokt gelukkig niet ofzo.
Wanneer houdt dat vriezen nou eens op?! Ik had het vandaag zóóóóó koud!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:30

bereid je vor maartje... er komt nog zo veel meer.. :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:30

Ja en toen.. toen moest ik tussendoor even wat halen thuis dus ik m'n handschoentjes uitgedaan in de auto.. kom ik weer op de manege.. heb ik in plaats van 2 handschoentjes er nog maar 1 :( en ze waren zo lekker warm!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 23:07

:( Hier ook koud... Vanmorgen in de auto -7,5... En toen moest ik een stuk lopen van Ikea naar het station, en mn haar was nog nat, dus dat resulteerde in bevroren haar....

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 12:20

luxket schreef:
bereid je vor maartje... er komt nog zo veel meer.. :D

Serieus, komt er weer meer kou enzo := . Heeeeerlijk. :7

Lotte was vroeger ook altijd al erg fris, superleuke pony wel. :+:

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 13:14

Lotte is leuk :D
dat ze net terug kwam in de manege was ze helemaal leuk! Mocht weer opgebouwd worden vanuit een blessure. Wat is die pony slim! Als je ook maar even je aandacht eraf had was t feest :) Haha! :=

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 13:28

Hier ook kou! En potverdorie frisse paarden.. :=