xan schreef:Dan valt de vrijdag af hoor Ate, wij moeten toch weer samen de rij sluiten vind je niet ?
ach mij zullen ze niet missen hoor Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Dan valt de vrijdag af hoor Ate, wij moeten toch weer samen de rij sluiten vind je niet ?
ach mij zullen ze niet missen hoor 
ATE schreef:xan schreef:Dan valt de vrijdag af hoor Ate, wij moeten toch weer samen de rij sluiten vind je niet ?
![]()
ach mij zullen ze niet missen hoor
Het is een mooie afsluiting die 2 friezen.
smuidra schreef:
dus eerst ff kijken of er geen krokodil aan het baden is hahahahahahahahahahahahahaha 

Doe eens gek zou ik zeggen

LIQUITA schreef:Komt er nog iemand a.s. zaterdag naar het "NAZOMER TROPICAL COCKTAIL FEEST" op de manege?

LIQUITA schreef:Komt er nog iemand a.s. zaterdag naar het "NAZOMER TROPICAL COCKTAIL FEEST" op de manege?
SORRY LIQUITA DE MEIDEN MOETEN DANSEN HET IS PRINSEN BAL EN DAN WIL IK NOG FF BLIJVEN HANGEN Tytje schreef:OOOOOOO, ik vind het helemaal spannend worden als jullie komen kijken. Het is een mooi paard, maar verwacht niet teveel van het rijden hoor!
ATE schreef:LIQUITA schreef:Komt er nog iemand a.s. zaterdag naar het "NAZOMER TROPICAL COCKTAIL FEEST" op de manege?
![]()
SORRY LIQUITA DE MEIDEN MOETEN DANSEN HET IS PRINSEN BAL EN DAN WIL IK NOG FF BLIJVEN HANGEN
. Het gaat vast gezellig worden, heb begrepen dat er toch aardig wat mensen gaan komen (dat is natuurlijk wel afwachten, hihi). JAMMER hoor, ik ga je zeker missen
. meelen schreef:LIQUITA schreef:Komt er nog iemand a.s. zaterdag naar het "NAZOMER TROPICAL COCKTAIL FEEST" op de manege?
Die boompjes zullen eerder zo gaan, als je de voorspellingen moet geloven.
Yinari schreef:GEZELLIE als je komt...kun je mij in een cocosrokje zien (= lokkertjeeh? Zusterlief zei wel iets over een tropicalfeest maar ik had geen idee dat dat op de manege was!
Misschien kom ik wel even kijken (maar meestal blijf ik de hele avond bij mijn ponies hangen hihi)
) 

LIQUITA schreef:Hahaha...dit is echt grappig. Het lukt ECHT niet

meelen schreef:@Saphira, ik geloof niet dat ik je ken, maar WELKOM terug.
Ik zal je wel een keer tegenkomen, je staat maar een paar boxen verder dan Tornado.
.
en welkom terug.