AnitaJoeri schreef:amandaaa schreef:Sorry dat ik Biz verkeerd schrijf haha, maar zet ze altijd wel in de juiste stal
haha moet jij niet eens werken muts
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:amandaaa schreef:Sorry dat ik Biz verkeerd schrijf haha, maar zet ze altijd wel in de juiste stal
haha moet jij niet eens werken muts
duckie schreef:Nou wat een sufferdje ben je, Kaar...Moet kunnen toch
![]()
Doen we met kerst of nieuwjaar nog een rit of spelletjes in de bak of zo??
.... de pees voelde goed aan geen oneffenheden ofzo... ze vond het wel beetje vreemd... maar goed buigproef was weer gewoon goed 
duckie schreef:Nou wat een sufferdje ben je, Kaar...Moet kunnen toch
![]()
Doen we met kerst of nieuwjaar nog een rit of spelletjes in de bak of zo??

Daarna nog ff lekker een hapje gegeten

Ben in ieder geval blij dat mijn mobje 's nachts uitstaat
Jetta schreef:Tessa, het was vast een moeilijke beslissing, maar ook een goede beslissing. Hij is terug bij zijn baas en jij mag hem toch altijd komen knuffelen? Ik vind Doxie een geweldig leuk paard en ook apart met zijn mooie goudglans. Je hebt mooie herinneringen aan hem en mooie foto's. Die raak je nooit meer kwijt! Kom gezellig langs als je de paardengeur mist. Hou je goed, liefs, Jet
en ik kom zeker nog terug
die sprong die ze vandaag gemaakt heeft was echt te bizar
spettertjuh schreef:Vera ...... ik ben blij dat ik niet het enigste warhoofd ben op stal...hahaha.....hij is leuk ........
die ik wil gaan verkopen. Een mr-ed deken, maat 1.95 maar valt erg ruim (200 grams) en een Pagony deken, mt 205 maar die valt juist niet ruim, en ik dacht dat die 400 grams is, maar dat weet ik dus niet meer zeker
Beide niet waterdicht Binar schreef:spettertjuh schreef:Vera ...... ik ben blij dat ik niet het enigste warhoofd ben op stal...hahaha.....hij is leuk ........Citaat:Ik denk dat het besmettelijk is, jullie staan tenslotte naast elkaar met de paardjes![]()
Helemaal blij dat ik haar dan gewoon weer elke dag kan zien