Heb haar net zelf even helemaal gepoetst, omdat Jasmijn dit vanavond ook wil doen. Zo kon ik zelf even proberen hoe ze is en waar ik met Jasmijn op moet letten. Jamijn is trouwens dolgelukkig, ze wist ook van niks. Kreeg helemaal een kleur toen ze uit school kwam er stond een trailer. Zelfs Djurre is erg enthousiast en trots op Dolly dat ze het allemaal zo goed doet. Hoewel Djurre de trailer zelf wel net zo interessant vond! Nou wat betreft poetsen een dikke tien. Ze is super lief met poetsen stond me meer aan te kijken van “ben je nu nog niet klaar”. Voetjes geven alles braaf. Heb haar manen en staart wat ingespoten met antiklit. Kende ze volgens mij niet, want ze ging meteen flamen. Heeft nu een mooie blinkende bos en staartje.
Wel heeft ze veel kale plekjes her en der over haar lijf. Lijkt of het oude bijtplekken zijn. Wie weet waren er bij jou meer paardjes dominant en is ze toch regelmatig gebeten. En achter bij haar billen wat schilfers, heeft ze dat al lang?
Heb op de plekjes bij de manen wat blauwspray gedaan, dan droogt het snel in. Ze heeft nu dus wat paarse vlekjes, wel schattig.
Ze staat nu lekker op de wei en zodra ze je ziet, komt ze naar de draad om te kijken wat je komt doen.
Je vriendinnen hoeven zich geen zorgen te maken, we zullen super voor haar zorgen en iedereen is altijd welkom om langs te komen.
We houden elkaar op de hoogte.
Als je wat weet over die schilfers bij haar billen, laat dan even weten.
en anders zien we haar wel weer verschijnen..denk dat ze wel eerder weten dan n maand of het echt iets is...zoiets voel je ook gewoon enz..en zie je snel genoeg...
Ik had vanacht nog gedroomt over Paloma.. Ik liep met hoofdstel en hengstenketting met haar over fietspad er kwam een vrachtwagen aan Paloma was daar bang van en rende de weg op (ik ook natuurlijk) en oeww was echt eng
klinkt idd wel eng..gelukkig zal da ni gebeure...mini was van de week mee naar buite..en toen kwame dr uit t cromwiel allemaal gillende rennende kinderen met tasjes enz mini staartje omhoog en knorre hij wilde toen draaie en showe..maar daar stond zo paaltje haha kwam die daar tegen..hij ging paaldansen verder was ie superbraaf zelfs overal netjes langs enz..
Ja niet normaal he ik zeg dat hoeft niet iedere dag hoor Maarja, eigenwijs he
idd kan makkelijk 2 x per week ofzo das ook mee dan genoeg..ze komt ook buite tog? dus issi al minder vies..ik doe ook ni eidere dag want de volgende dag issi net zo vies weer..dus doe om de 2 a 3 dagen dan blijf t schoner ook..1 x per week red ik hier ni or dan ist egt vies en zwaar
hahah denk t ook..meestal gebeur t wat je droom enz or..das bij mij ook vaakk..ask jou was zou k ook ni gaan kijke..dan is t wegdoen veel moeilijker..dacht ook oohhh val wel mee..heb met dolly tog niet echt zo klik..maar da val tog tegen hoor..en heb haar ook nog niet zo lang... nu heb je al n beetje afstand zegmaar en je heb dr pas 2/3 keer gezien..dus asje meer gaat wordt t voor jezelf alleen maar moeilijker enz